{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
410 visninger | Oprettet:

min start, noget møg :-)) {{forumTopicSubject}}

sidder og tænker, Jeg kommer nogen gange til at dømme andre, fordi jeg syndes de handler forkert.
men når jeg lige tænker tilbage, mange år tilbage.
kan jeg se, en usikker pige, der ingen hjælp får, fra forældre eller fra andre.
en meget ung pige, der brændte for heste, men ikke vidste en dyt om dem.
hun fik sin pony, den smed hende af, og smuttede under hegnet, og løb ned til naboen, pigen blev bange for hende, fordi hun sparkede og steglede.
og jagede pigen ud af boks m.m.

pigen fik en ny pony, det samme gentog sig??

meget senere fik pigen hjælp, og det var godt.

Der er meget mere at fortælle, men lige nu er det nok.

pigen er selvfølgelig mig.

lidt sjovt.

Anita W

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min start, noget møg :-))
  • #1   6. feb 2008 Tjaeh, egentlig ret sjovt at tænke på smiley

• #2   6. feb 2008 Jeg fik heldigvis hjælp af min far som er uddannet dressurdommer og har haft heste hele sit liv smiley
    Og ham får jeg stadigvæk hjælp af smiley
    Men min pony var en fræk lille satan alligevel smiley

• #3   6. feb 2008 Jeg har det lidt sådan, at jeg red de første 8 år af mit "rideliv" på en rideskole, hvor forholdene for hestene og den måde de blev behandlet på, måske ikke var helt optimale. Men da jeg aldrig rigtig havde været andre steder, kunne jeg ikke se det dårlige i stedet. Mine veninder fortalte mig da, at det ikke kunne være rigtigt at hestene kun kom på fold i weekenderne osv. men i og med at jeg var loyal overfor stedets ejere, og at jeg trods alt havde lært at ride der, gik det først op for mig de sidste par år, at det faktisk ikke var så fantastisk et sted.. d:

• #4   6. feb 2008 Dejligt, jeg måtte lære på den hårde måde.
    tja, de fleste små ponyer er små djævle, mangler lidt opdragelse :-))

Anita W

• #5   6. feb 2008 Hehe ja, jeg har slet ikke tal på alle de gange, han smed mig af smiley Eller bed mig fordi han ville have min mad. >Han sparkede mig engang i hovedet, fordi jeg havde den frækhed at spise en franskbrødsmad 20 meter fra ham smiley eller stak af over hegnet eller skubbede mig smiley
    Efterhånden blev han min mest trofaste hest, og jeg har ikke nødt nogen hest endnu, der kan erstatte ham smiley

• #6   7. feb 2008 frydenhoej

Min nr 2, var næsten lige så slem som den første, fordi jeg blev bange, men han endte med at blive den jeg stadig mindes med glæde.

Anita W

Kommentér på:
min start, noget møg :-))

Annonce