hvordan man ridder?? eller behandler h {{forumTopicSubject}}
jeg sidder og kigger på billeder og video, og tit krummer jeg tæer, fordi det jeg ser, er så langt fra det jeg mener er korekt.
man ser på billeder hvor hesten går med næsen i sky, flere skriver, hvor er det flot??
man ser på heste, der går helt ned og bider sig selv i bringen.
man ser på springning, hvor rytteren slet ikke er med, river hesten i munden, og banker den i rykken.
og meget mere.
det kan jo være begynder fejl, men de fleste jeg har kigget på, er store piger, eller voksne, der har redet i flere år.
De fleste skriver, at det er hestens skyld?? tja nogle heste er svære, men så mange, i vores lille land??
tja, jeg er lidt træt, men ved dog at alle heste kan klare alle lc klasser, og også lb klasser.
det afhænger af træning og rytter, og mest af alt underviseren.
Anita W
jun 2007
Følger: 62 Følgere: 56 Heste: 2 Emner: 99 Svar: 1.992
For nogen dage siden kom der en hest ind hvor der var et billede af hvor den blev løssprunget. hesten havde longegjord og enspænder på...man kunne se indspændingen var alt for stram til at løsspringe med... gjorden stod i en bue op mod hestens hovede... så var ret tydeligt...
sep 2007
Følger: 77 Følgere: 146 Heste: 12 Emner: 501 Svar: 2.247
jan 2007
Følger: 144 Følgere: 148 Heste: 8 Emner: 1.001 Svar: 6.466
aug 2007
Følger: 57 Følgere: 53 Heste: 4 Emner: 49 Svar: 1.785
jeg selv fx. har reddet skov tur i mange år og kan da bestemt godt mærke nu efter jeg er begyndt at få lidt undervisning igen, at jeg da helt bestemt hat fået mig nogle meget uheldige vaner:)
dec 2004
Følger: 263 Følgere: 247 Heste: 22 Emner: 444 Svar: 4.027
hvad mener du med: rive den hoved i holdning??
tænker du på dem der river hesten ned i dressur??
Anita W
jan 2007
Følger: 144 Følgere: 148 Heste: 8 Emner: 1.001 Svar: 6.466
hvordan man ridder?? eller behandler h