{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
306 visninger | Oprettet:

hvordan man ridder?? eller behandler h {{forumTopicSubject}}

jeg sidder og kigger på billeder og video, og tit krummer jeg tæer, fordi det jeg ser, er så langt fra det jeg mener er korekt.
man ser på billeder hvor hesten går med næsen i sky, flere skriver, hvor er det flot??
man ser på heste, der går helt ned og bider sig selv i bringen.
man ser på springning, hvor rytteren slet ikke er med, river hesten i munden, og banker den i rykken.

og meget mere.

det kan jo være begynder fejl, men de fleste jeg har kigget på, er store piger, eller voksne, der har redet i flere år.

De fleste skriver, at det er hestens skyld?? tja nogle heste er svære, men så mange, i vores lille land??

tja, jeg er lidt træt, men ved dog at alle heste kan klare alle lc klasser, og også lb klasser.

det afhænger af træning og rytter, og mest af alt underviseren.

Anita W

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan man ridder?? eller behandler h
  • #2   5. feb 2008 jeg ser konsekvent helst ikke de der videoer de forskellige har... netop fordi jeg ikke vil recikere at se sådan noget...

For nogen dage siden kom der en hest ind hvor der var et billede af hvor den blev løssprunget. hesten havde longegjord og enspænder på...man kunne se indspændingen var alt for stram til at løsspringe med... gjorden stod i en bue op mod hestens hovede... så var ret tydeligt...

• #3   6. feb 2008 jeg har den holdning at i 90 % af tilfældene så er det rytterens skyld ikke hesten. og det er synd for hestene

• #4   6. feb 2008 og dem der der står ved siden af hesten og river dens hovde i holdning, det er da ikke en naturlig holdning hvis der ikke er ben ved så den får ryggen og, og samler sig? men hvordan kan de det hvis de står ved siden af? XS

• #5   6. feb 2008 altså nu vil jeg så lige tilføje at selv om man har reddet i mange år så er det ikke ensbetydet med at man har reddet korrelt i alle årene...
    jeg selv fx. har reddet skov tur i mange år og kan da bestemt godt mærke nu efter jeg er begyndt at få lidt undervisning igen, at jeg da helt bestemt hat fået mig nogle meget uheldige vaner:)

• #6   6. feb 2008 pinto, nu skriver jeg jo ikke om begyndere, men dem der har haft hest i lang tid.

hvad mener du med: rive den hoved i holdning??
    tænker du på dem der river hesten ned i dressur??

Anita W

• #7   7. feb 2008 nej, de står ved siden af hesten, og så river de i tøjlen indtil hestens hovde er i lod, eller under...

Kommentér på:
hvordan man ridder?? eller behandler h

Annonce