{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
433 visninger | Oprettet:

Folkeskole-Gym karakterer. {{forumTopicSubject}}

Ja, lidt som overskriften ..

Jeg har tænkt på at tage på gym, efter 9'ende klasse.

men hvilke karakterer vil i sige at man minimum skal have for at kunne følge med , ???

Og hvor stor forskel fer der fra folkeskolens nivea og til gymnasie A, B og C nivea ??

TAK!!

Skriv gerne nogle erfaringer , hvis det er smiley

God weekend folkens .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folkeskole-Gym karakterer.
  • #1   2. feb 2008 altså mine gamle lærere(i 8) sagde at man skal have et gennemsnit på ca 8(gammel skala) da man skal regne med at ens gennemsnit falder med en karakter når man kommer i gym

• #2   2. feb 2008 Jeg fik 6 i fysik i folkeren. Det får jeg stadigvæk altså 02 xD
    Men kan sagtens følge med. Minimum 4, men det er lidt svært at sige :o)

• #4   2. feb 2008 UPS; forkert postet, sorry .

• #5   2. feb 2008 Dansk skal man jo have på A, synes ikke der er så stor forskel fra Folkeskolen. Jo stilene er da sværere men ellers ikke.
    Synes man lærer det meste fra bunden igen så det er nemt at følge med.

• #6   2. feb 2008 tja, det med at ens karakterer falder, passer ikke på alle.. Mit gennemsnit steg en del faktisk, nok især fordi det var bedre og sjovere undervisning, flere udfordringer..
    Mht niveauerne, ja en del afleveringer på a-niveau, men selve undervisningen starter jo op med det niveau 9. klasse sluttede med så det er bare en udbygning..
    Men snak med dine lærere hvad de synes, for det er ikke kun det faglige det kommer an på, man skal også kunne markere sig, ellers kan man godt blive overset..

• #8   2. feb 2008 du skal huske på at hvis du tager på gym lige efter folkeskole (dvs. gik ud af folkeskole , og lige efter sopmmerferien på gym) , så kan du ende med at blive hurtigt skoletræt eller ikke kan følge med .. min søster (som et eks.) gjorde det at tage på gym lige efter folkeren , og efter 1 år var hun helt gennemtæsket . selvom hun havde gode karaktere i niende og at det gik rigtig godt .. jeg siger ikke at du ike kan , det r bare så du ved det !!:D

• #10   2. feb 2008 Fester og mennesker har intet med din lyst til det faglige, det ved jeg fra mig selv smiley
    Synes ikke det har noget med logik at gøre, hvad man gør etfer 9. klasse.

Kommentér på:
Folkeskole-Gym karakterer.

Annonce