31. jan 2006 Følger: 81 Følgere: 78 Heste: 3 Emner: 437 Svar: 1.880
Spring første gang siden august... {{forumTopicSubject}}
Jahhh Jeg sprang på Lutz for første gang siden han blev skadet i august.. Det sys han bare var skide skægt...
Det var ikk højere end 30 cm eller sådan noget... Hver gang han landede stoppede han op og så rundede han ryggen helt vildt og hoppede som en tyr... Så gjaldt (staves??) det bare om at holde sig fast...
Jeg havde lige taget sikkerhedsvesten på for en sikkerheds skyld, sådan som han har opført sig på det sidste...
Og så var der lige en af ponyrytterne der valgte at ride næsten lige ind i røven af ham og ALLE ved at de ikk skal trave eller galopere for tæt på Lutz for tiden... Så han sparkede selvfølgelig bagud, så ponyen begyndte at halte en smule... Så begyndte pigen at græde... Så sagde moren at så kunne hun fandme bare snart lære at hun ikk skal ride så tæt på de andre....
Det var bare lige om min første springtur på Lutz i meget lang tid...
Hvordan er det gået med jeres heste i dag??
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 173 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
Jeg har redet dressur og hun var rigtig god
Men hun er mega frisk, så hvis de andre traver eller galoppere for tæt på hende, så begynder hun at hoppe og en sjældent gang sparker hun ud efter de andre..
Tror du det er noget de Lajos K'er har ? xD
jan 2006
Følger: 81 Følgere: 78 Heste: 3 Emner: 437 Svar: 1.880
Men når han står på staldgangen og der er en anden hest der rør ved ham, så sparker han bagud.. De skal nærmest bare kigge på ham...
Og så gør han det hver gang han får noget i krybben eller hø, så sparker han lige bagud en gang for at fortælle at det er hans...
Spring første gang siden august...