{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

Dyrlæge igen.. Hvad dyrlægen sage.. {{forumTopicSubject}}

Ja igår lavet jeg et indlæg om at jeg sku ha dyrlæge på Freja igen, i kan læse om det her: http://www.hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=207116

Dyrlægen har lige været her.. Den bylde agtige ting hun har, viste han faktisk heller ik hvad var, han har aldrig set sådan en..
Men det eneste den ku minde om, var noget eksem (som der plejer og sidde flere steder) eller en kraftknude..
Har nu fået noget salve og noget jeg ska vaske på det, og ska så gøre det i 1 uge ca og ringe til ham, og fortælle om hvordan det går.. Er det blevet være, eller er der ingen ændringer.. Så ska der dyrlæge på igen, også ska vi ha tjekket om det er en kraftknude, som hun så ska behandles for..
Hulk, håber det hjælper det jeg har fået..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæge igen.. Hvad dyrlægen sage..
  • #1   16. jan 2008 uha det lyder ikk godt :o( håber heller ikk det er noget, og det går hurtigt over,, det var meget nok dyrlægen ikke havde set det før,, de plejer ellers og ha´ set det meste :o)
    Krydser fingre for jer :o)

• #2   16. jan 2008 Louise I:
    Synes heller ik det lyder godt og blev os overrasket over at han ik havde set sådan en før.. Den ligne inte af de forskellige ting, udover den lige mindet om en slags eksem, (som der ik plejer og være kun 1 sted) også en kraft knude..
    Han forklare mig også de forskellige ting osv.. Og har os haft søgt på nettet og har heller ik fundet noget der linger.. Piv..
    Håber os bare at det hjælper, det jeg har fået også det forsvinder..
    Takker..

John L:
    Kan desværre ik tag et billed af den, ville gerne, også ha vist den, men har faktisk forsøgt, men det mislykkes hvergang... Har svært nok ved bare at tag en lygte og lyse på den, for at se den.. Men hun har haft den i ca ½ år og den har ik bredt sig, den sidder det samme sted og har bare vokse...

• #4   16. jan 2008 det er nok ikk så tit de støder på sån en himster gims,, nej man skulle måske nok tro at hvis det var eksem, så ville det være flere steder,, oz lidt underligt hun har haft den så længe?!
    Så lidt da,, du må lii skrive hvordan det går med hende,, så følger jeg med,, syns det underligt :o(

• #5   16. jan 2008 kiggede lii dine hypper,, nøj hvor er de bar dejlige :o)
    Lidt opmundring ;o)

• #6   16. jan 2008 Louise I:
    Dyrlægen fortalte mig, at han har stødt på mange forskellige ting, men det her var dog det første han har set, som der så sådan ud..
    Ja, jeg synes nemlig os at det er underligt at hun har haft den i ½ år.. Så... Er bange for at det ik er eksem, men håber..
    Ska nok skrive, så snart jeg ved noget nyt...

• #8   16. jan 2008 John L:
    Ville ønske jeg ku tag et foto af det.. Men med en hest som freja, så er det umuligt.. Selv min dyrlæge siger at hun er umulig...

Kommentér på:
Dyrlæge igen.. Hvad dyrlægen sage..

Annonce