{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hahah video - fald af :D
  • #1   13. jan 2008 HAhahhaha har set dne mange gange den er så sjov! Ja, det ser ud som om hun er forberedt, bare lige ned næsten på benene smiley

  • #2   13. jan 2008 ej det gad jeg godt at prøve smiley det må være som at flyve haha smiley

  • #3   13. jan 2008 _ Haha flot xD
    Ligesom i dag, jeg rider ogs en 2'er pony ..
    og hun er lidt TYK xD sadlen glider frem, så lavede vi et anspring ., og kom rigtig godt i gang, hun er glad og laver et kæmpe bukspring, og sadlen lander på halsen, (den vra strammet, men når hun er så tyk så glider den fra bare ved det mindste) så får jeg stoppet hende, og ligger stortset på halsen, og hvad gør pony'en ? det klør på benet, hun tager hovedet ned, og jeg triller ligeså stille ned og sætter mig på r*ven xD min søster og hende der ejer pony'en skreg af grin. og jeg fattede ikke hvad der skete lige i farten .. men tror det så sjovt ud .. xD


  • #4   13. jan 2008 Jeanette :

    HAHAH -


  • #5   13. jan 2008 og pony'en står jo bare og glor dumt på mig, hun kunne da ogs bare lade vær med at lige skulle klø sig, i det jeg hænger på halsen, og skal til at svinge mig ned, så er der ikke meget at gøre end at følge med, og var slet ikke forberedt på det ville ske, så jeg fulgte jo bare med xD Haha

  • #6   13. jan 2008 Den er spøjs... sikke en tur... Det ser ud til at hesten tænker; Hey, du skal ikke hænge der søster! Fis af!..


    Hi hi hi hi hi hi hi hi


Kommentér på:
hahah video - fald af :D

Annonce