{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

Skader. {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg snart fået nok af skader!

det startede med,at Royal skulle på fold d. 25 december. Det når han lige i 30 sekunder, så bliver han sparket ned af denne her Dumme fjordhest! Han er så stok halt og vi skynder os at tage ham væk fra folden. (Hende der ejede fjordhesten så hele episoden men skyndte sig bare at tage den ind, og derfeter skynde sig at køre hjem! uden at sige noget! og hun så det hele!) Nåh, men vi kølede så Royal ben ned, og lagde bandager på ham natten over. Næste dag var hans ben så hævet, men han var ikke halt hverken i trav eller skridt! Næste dag ringede vi efter dyrelægen, hun kom så, han skulle have Finadyne i 5 dage og indsprøjtning også i 5 dage, og jeg måtte bare skridte på ham. Efter de 5 dage var gået, var hans ben stadig hævet, vi ringede til dyrelægen, og hun sagde vi skulle prøve at tage bandagerne af ham for en nat, og se hvordan det ville se ud dagen efter. Men dagen efter stod han med et kæmpe bagben.! vi ringede efter dyrelægen og hun kom straks, nu skulle han så have noget helt andet medicin i 5 dage igen. Dagen efter blev vi så ringet op nede fra rideskolen, nu lå hesten så med kolik! Vi ringede IGEN efter dyrelægen og hun kom igen straks nu viste det sig så at han havde fået forstopelse! han fik det så hurtigt bedre, men vi tog alligevel hen for at kigge til ham kl. 22. samme aften, nu lå hesten så¨ned og havde mange smerter, det endte så med at vi først kom hjem kl halv 2 om natten. Så vi havde lige 3 dyrelæger på lidt over en uge! lidt vildt. Men Royal er ved at få det bedre, men det værste er at hende som så han blev sparket af hendes hest! ikke engang hilser på os mere!

GRRR! hvor er jeg gal!

hehe skulle bare ud med det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skader.
Kommentér på:
Skader.

Annonce