589 visninger
|
Oprettet:
Dig og hesten - skabt for hinanden? {{forumTopicSubject}}
GoooooooodAften HG'er !
- Er dig og din hest, som skabt for hinanden?
Passer I sammen i 'sind', på 'konkurrencePlan', og nyder I hinanden selskab 112 % ?
- Hvornår ved du bare, at det er "Hesten i dit liv" ?
På skovture? Når I lige har vundet et stævne? Eller bare når I rigtig hygger jer sammen ?
Et lille nysgerigt/(spøjstxD) emne herfra
- SÆT I GANG xD
Følger: 72 Følgere: 68 Heste: 2 Emner: 239 Svar: 1.047
marquist er hesten i mit liv - det ved man bare når man opnår ting med dem
sep 2007
Følger: 59 Følgere: 25 Heste: 4 Emner: 289 Svar: 3.656
Og Zafir kunne jeg bare ike sige nej til! Han var så sky da jeg fik Fylkir der ud og så... Jeg var den eneste han ville snakke med og var "tryk" ved... Og det bliver kun bedre og bedre...
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 367 Svar: 3.206
Schmølz *har spist svampe* .
Nåårh
- En anden synsvinkel, på at være 'som skabt for hinanden' kan man vel næsten sige
okt 2004
Følger: 118 Følgere: 123 Heste: 3 Emner: 1.088 Svar: 12.061
forstår jeg så ikke .
men nu er jeg også blevet noget størrere 8(
mar 2007
Mela
Jeg sys' i ser søde ud sammen. Billeder siger mere end 1000 ord ! xD Ej, der er vidst ingen andre end jer 2, som ved om i passer sammen
- Tag noget skrumpemiddel xD Hehe
nov 2005
Følger: 42 Følgere: 36 Heste: 14 Emner: 7 Svar: 151
Så jeg føler vi har en gensidig glæde for hinanden, dejligt at hans ejere fra Østrig også har opdaget dette og simpelthen forærede ham til mig, da de mener vi høre sammen!
feb 2005
Følger: 117 Følgere: 164 Heste: 1 Emner: 495 Svar: 4.547
Ved bare at jeg ik ka leve uden ham, selvom jeg godt ved at jeg blir nødt til det på et tidspunkt.
Men ja vi er begge meget nervøse, når vi er sammen(især til stævner) vi er oss lige dovne...hehe
nov 2006
Følger: 36 Følgere: 66 Heste: 3 Emner: 233 Svar: 1.601
Uanset hvor sur og irriteret jeg kan blive på krikken, kan jeg ikke lade være med at smile og nusse ham lidt. Vi kan altid tilgive hinanden, uanset hvor hidsige vi så er blevet :b
feb 2006
Følger: 161 Følgere: 143 Heste: 2 Emner: 300 Svar: 3.013
Passer I sammen i 'sind', på 'konkurrencePlan', og nyder I hinanden selskab 112 % ?
da jeg mistede ham , fandt jeg ud af det var sådan en som ham , som ingen andre var.
i konkurrencer tror jeg også vi lå på nogenlunde det samme plan.
På skovture? Når I lige har vundet et stævne? Eller bare når I rigtig hygger jer sammen ?
da jeg mistede ham
okt 2004
Følger: 118 Følgere: 123 Heste: 3 Emner: 1.088 Svar: 12.061
sep 2005
Følger: 94 Følgere: 89 Heste: 1 Emner: 73 Svar: 1.535
<i> vil jeg mene vi er lige stadige xD men vi nyder hindandens selskab 113%
<i>kærlighed ved første blik, han er hesten i mit liv fra jeg ser ham i stalden og til jeg næsten tuder når han står med ørerne fremme og kigger efter mig når jeg går
-Nadja
okt 2006
Følger: 95 Følgere: 73 Heste: 5 Emner: 47 Svar: 693
Det er de små fremskridt i hverdagen der gør hende til hesten i mit liv, og når mjeg sætter mig ned og ser video fra da jeg red hende første gang:) og til nu...wow
mar 2007
AS .
Tror enlig på en måde på, hvad han siger ham Hempfling-tingen
Mig selv ?
Jeg er overbevist om at hvis jeg mistede Oddi .. Ville jeg aldrig finde en hest som ham .. (Nej, selvfølgelig ikk! xD ) Men af hans sind. Han har et sind, som ingen anden hest jeg har redet på har. Meget nem at ride, men alligevel med tonsevis af egne meninger Kommer vi ridende, går han nogle gange bare ind af én eller anden ve,j som både mig og ham ALDRIG har været på før .. :b Han vil gerne selv være med i tingene! xD Joe .. Vi har sider hvor vi virkelig ligner hinanden, og sider hvor vi bare ikke gør Men han er alligevel det bedste. Af de heste jeg prøvede inden ham var der en verden til forskel fra dem og ham. Det kunne jeg bare mærke med det samme!
Åh .. Det er da svært at forklare 'forholdet' enlig Der er vel ingen som kan se, hvor godt man passer sammen med sin hest udover én selv ..
Kigger jeg på en hest og en rytter ..
- Ser jeg vel bare en hest og en rytter ?
mar 2007
Og ikke tingene 'imellem' dem ..
Dig og hesten - skabt for hinanden?