{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

Dig og hesten - skabt for hinanden? {{forumTopicSubject}}

GoooooooodAften HG'er ! smiley

- Er dig og din hest, som skabt for hinanden? smiley
Passer I sammen i 'sind', på 'konkurrencePlan', og nyder I hinanden selskab 112 % ? smiley

- Hvornår ved du bare, at det er "Hesten i dit liv" ? smiley
På skovture? Når I lige har vundet et stævne? Eller bare når I rigtig hygger jer sammen ? smiley

Et lille nysgerigt/(spøjstxD) emne herfra smiley

- SÆT I GANG xD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dig og hesten - skabt for hinanden?
  • #1   5. jan 2008 vi passer ikke sammen, det er derfor vi er så gode sammen, vi lære af hinanden smiley

• #2   5. jan 2008 mig og marquist passer 112 % sammen hvad angår sind, stædighed, og frækhed smiley

marquist er hesten i mit liv - det ved man bare når man opnår ting med dem smiley

• #3   5. jan 2008 Men Fylkir der viste jeg bare at han var hesten i mit liv da jeg så ham første gang...! Han havde ligesom en glød rundt om sig!! Lyder skørt, men sådan var det nu...

Og Zafir kunne jeg bare ike sige nej til! Han var så sky da jeg fik Fylkir der ud og så... Jeg var den eneste han ville snakke med og var "tryk" ved... Og det bliver kun bedre og bedre...

• #4   5. jan 2008
    Schmølz *har spist svampe* .

Nåårh smiley
    - En anden synsvinkel, på at være 'som skabt for hinanden' kan man vel næsten sige smiley

• #7   5. jan 2008 jeg synes ikke at mig og lucas passer sammen men vi har fået det at vide til stævner xD ..
    forstår jeg så ikke smiley .
    men nu er jeg også blevet noget størrere 8(

• #8   5. jan 2008
    Mela

Jeg sys' i ser søde ud sammen. Billeder siger mere end 1000 ord ! xD Ej, der er vidst ingen andre end jer 2, som ved om i passer sammen smiley

- Tag noget skrumpemiddel xD Hehe

• #9   5. jan 2008 Nu ved jeg ikke om mig og Peacepipe er "skabt for hinande" han er jo trods alt stadig en hest:-) men han er min bedste ven og jeg stoler på ham og han på mig, og han gør alt for at gøre mig glad, er jeg i dårligt humør skal han altid puffe blidt til mig, og efter jeg var blevet opereret i min ryg, skulle jeg trække ham ind fra fold for 1 gang, han er altid en bandit som springer rundt og hyler og slår med forben(man er vel hingst) dog uden at man ikke kan styre ham, men da jeg satte snoren på ham og kun kunne gå musse skridt v siden af ham, satte han hovedet ned, og gik nærmest et skridt frem og to tilbage for ikke at gå for stærkt!
    Så jeg føler vi har en gensidig glæde for hinanden, dejligt at hans ejere fra Østrig også har opdaget dette og simpelthen forærede ham til mig, da de mener vi høre sammen!

• #10   5. jan 2008 Ved ik om jeg passer sammen med Farinelli.
    Ved bare at jeg ik ka leve uden ham, selvom jeg godt ved at jeg blir nødt til det på et tidspunkt.

Men ja vi er begge meget nervøse, når vi er sammen(især til stævner) vi er oss lige dovne...hehe

• #11   5. jan 2008 Altså, jeg føler da at Thor er "skabt for mig?"

Uanset hvor sur og irriteret jeg kan blive på krikken, kan jeg ikke lade være med at smile og nusse ham lidt. Vi kan altid tilgive hinanden, uanset hvor hidsige vi så er blevet :b

• #12   5. jan 2008 - Er dig og din hest, som skabt for hinanden? smiley
    Passer I sammen i 'sind', på 'konkurrencePlan', og nyder I hinanden selskab 112 % ? smiley

da jeg mistede ham , fandt jeg ud af det var sådan en som ham , som ingen andre var.
    i konkurrencer tror jeg også vi lå på nogenlunde det samme plan.

På skovture? Når I lige har vundet et stævne? Eller bare når I rigtig hygger jer sammen ? smiley
    da jeg mistede ham

• #13   5. jan 2008 haha, jeg klager også til professorere for ikke at have opfundet skrumpemiddel xD

• #14   5. jan 2008 Er dig og din hest, som skabt for hinanden? smiley
    <i> vil jeg mene smiley vi er lige stadige xD men vi nyder hindandens selskab 113%

<i>kærlighed ved første blik, han er hesten i mit liv fra jeg ser ham i stalden og til jeg næsten tuder når han står med ørerne fremme og kigger efter mig når jeg går

-Nadja

• #16   5. jan 2008 Bianca er hesten i mit liv...:) kun er det blideste i verden men med det frække over sig alligevel...vi passer 113% sammen, og jeg lærer hende dressur og hun lærer mig spring så super kombi...:)

Det er de små fremskridt i hverdagen der gør hende til hesten i mit liv, og når mjeg sætter mig ned og ser video fra da jeg red hende første gang:) og til nu...wow

• #17   5. jan 2008
    AS .

Tror enlig på en måde på, hvad han siger ham Hempfling-tingen smiley

Mig selv ?

Jeg er overbevist om at hvis jeg mistede Oddi .. Ville jeg aldrig finde en hest som ham .. (Nej, selvfølgelig ikk! xD ) Men af hans sind. Han har et sind, som ingen anden hest jeg har redet på har. Meget nem at ride, men alligevel med tonsevis af egne meninger smiley Kommer vi ridende, går han nogle gange bare ind af én eller anden ve,j som både mig og ham ALDRIG har været på før .. :b Han vil gerne selv være med i tingene! xD Joe .. Vi har sider hvor vi virkelig ligner hinanden, og sider hvor vi bare ikke gør smiley Men han er alligevel det bedste. Af de heste jeg prøvede inden ham var der en verden til forskel fra dem og ham. Det kunne jeg bare mærke med det samme! smiley

Åh .. Det er da svært at forklare 'forholdet' enlig smiley Der er vel ingen som kan se, hvor godt man passer sammen med sin hest udover én selv ..

Kigger jeg på en hest og en rytter ..
    - Ser jeg vel bare en hest og en rytter ?

• #18   5. jan 2008
    Og ikke tingene 'imellem' dem ..

Kommentér på:
Dig og hesten - skabt for hinanden?

Annonce