{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

JANUAR UDSALG {{forumTopicSubject}}

JUHUUU!!!

- Så er det den ultimative pigetid - januar. Tiden for dårligt vejr og ødelagt hud, men januarudsalg xD

(okay, sååå stor Girlie er jeg heller ikke, men man har vel lov at hente inspiration xD)

Hvad skal I ud og have i butikkerne?

Jeg regner med at skulle i City2 eller sådan noget, og følgende står på min ønskeliste:

- Højtaljede bukser (dem er der ingen, der går i nemlig 8b)
- Kort læderjakke (sådan en har jeg bare altid ønsket mig ! xD den skal være super fed, men IKKE poptøse- mærke- eller ludderlignende xD)
- Specielle Vans str. 42,5 (så kan jeg endelig få nogle sko som jeg nyder at gå i, i stedet for vandrestøvler - 100,- fra Netto xD)
- Gallakjole(n) (skolen holder galla sidst i måneden, jeg skal have en super-underlig kjole, er totalt blank - så længe den bare ikke ligner noget af de andres. Overvejer at sy den sev sammen med min mor)
- Stooor T-shirt med budskab (men det kan jeg skrive selv - textiltusser er bare verdens bedste opfindelse xD)
- Sorte/mørke jeans (jeg har kun 1 par bukser som jeg til gengæld går i hver dag, det er et par Sparkz, og de er da også meget fede - lige ud over at de er 10 cm for korte i længden, så jeg bliver nødt til at have sokker op over dem xD)

Hvad skal I have? 8b

Mvh Røsle

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JANUAR UDSALG
Kommentér på:
JANUAR UDSALG

Annonce