{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Lorte dag+ fødselsdag :/ {{forumTopicSubject}}

Hør her om min dag:
Jeg har fødselsdag idag og fra kl. halv 1 til 4 tiden går alt suuper.
Men så løber jeg ind i en sko hylde med min lille tå(skarp kant) Og jeg tror jeg har forstuvet den, den er hævet og gør viiiiiiiiiildt ondt og træde på. smiley
HUUULK. Håber det er væk imorgen-! smiley

Hvad med jeres dag?_

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lorte dag+ fødselsdag :/
  • #4   3. jan 2008 Tillykke, - Har haft en okay dag... Har opdaget at jeg har fået kaninunger xD

• #5   3. jan 2008 Tilykke
    Rigtig dårlig dag!
    Havde teramins prøve i dag. det var også helt fint.. men jeg troede at vi skulle ha prøve i dansk, men jeg tog fejl.. så det var i matematik vi skulle ha prøve i. så havde hverken lommeregner, vinkelmåler, linial eller passer med! så jeg gik fuldsatændig i panik da jeg opdagede det. så jeg satte mig ned og tuede.. og der var der fem min til at prøven startede

• #6   3. jan 2008 Tillykke med fødselsdagen..
    Min dag har været fin.. xDD

• #8   3. jan 2008 den har været okay god!

Tillykke og god bedring

• #9   3. jan 2008 min dag har ikke været sjov.

jeg har ikke redet Majken i snart en uge fordi jeg har været på ferie.
    så kommer jeg op til hende i dag, for at ride, og så har hun et meget stort åben sår lige over øjet og hun er hævet. så det er bare rigtig træls, nå jeg ringer til min mor som kommer op på rideskolen og kigger på det. hun ringer så til dyrlægen, men dyrlægen tror ikke hun kan syg såret uden det springer op igen. så vi skal bare køle hævelsen med is og rense såret. og smøre når crem på.
    jeg ved ikke hvordan hun har fået såret, måske blevet sparket uden på folden, eller revet sig på noget i boksen. jeg kan bare ikke finde noget i boksen hun kan have skåret sig på. staldmesteren siger han ikke så hun havde såret da han trak hende ind. så må det jo næsten være fra boksen hun har fået det.

• #10   3. jan 2008 Mange tak allesammen.(Dvs. at jeg fik fri kl. halv 1., men i skolen har det også været godt:))

Kommentér på:
Lorte dag+ fødselsdag :/

Annonce