{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
402 visninger | Oprettet:

Jeg tuded' af glæde x) <3 {{forumTopicSubject}}

GodAften HG'er ! smiley

For kort tid siden oprettede jeg dette emne;

http://www.hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=198646

I bliver nok nød til lige at skimte det, ellers er det nok lidt svært at se sammenhæng i smiley

Mit liv gik i stå i 5 dage. Jeg kunne ikke tage mig sammen til noget. Efterhånden lignede jeg en rosin, efter alle de tåre jeg havde grædt smiley .. Men det var dælme os' hårdt !! For jeg havde sagt til mine forældre; at hvis det var rigtigt at han havde været forfangen, så ville jeg aflevere ham tilbage. Jeg ville ikke kunne holde ud, at skulle være på vagt, overfor for meget græs hele tiden. Han er min allerførste hest, og da jeg jo så ikke har den store erfaring endnu, ville jeg ikke kunne bære det. Så ville jeg være bekymret hele tiden, og da vi allerede har taget lidt chancer og forbehold ved Oddi, ville forfangenhed være dråben! Så der var virkelig chancer, for at jeg skulle sige farvel til en skøn hest som jeg virkelig holder af.

Men i dag .. D. 2 januar 2008, fik vi taget røntgen billede af hans hove. Mine forældre tog derned, jeg ville ikke. Jeg kunne simpelthen ikke klare det. Da de kom hjem satte vi os ud i køkkenet. Der var ikke andet at gøre, end at vente. Ingen sagde rigtig noget, og pludselig ringede telefonen. Jeg vidste godt hvem det var, så jeg styrtede ind på min værelse. Jeg kunne ikke høre noget, og ville heller ikke. Begyndte at tude inden nogle havde sagt noget til mig. For jeg var SÅ sikker. Jeg var SÅ sikker på at han havde været forfangen, og at jeg så 'skulle' af med ham. Jeg har ofte set på de flade forhove med ringene i, så jeg var nærmere overbevist. Så kom min mor ind ..

"Så kan du godt hejse flaget, der var ingenting" ..

Jeg hulkede af glæde xD ARG, det var bare en KÆMPE lettelse, og jeg er bare SÅ glad nu! smiley

- Tak fordi i gad og læse det smiley Ville bare lige dele min enorme glæde med jer :). Så nu kan I godt være rimelig sikker på, at der snart kommer endnu en lille ismule herind til samlingen x)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg tuded' af glæde x) <3
Kommentér på:
Jeg tuded' af glæde x) <3

Annonce