Nytårs skovtur :) {{forumTopicSubject}}
Mig og en veninde var på skovtur i går, ikke kun fordi det var nytår men vi gad ikke ride dressur xD
nå men det starte med at vi sadlede op og red ud. vi rier igennem byen hvor jeg bor , i byen er et mejeri hvor mange last biler kommer flere 100 om dagen , merci (min venindes hest) er bange for lastbiler, men vi kommer forbi og da vi kommer ud af byen er der en indhegning hv or der går to hopper og en friser plag. vi rider forbi dem og ska dreje ned af en vej ved siden af folden da der kommer en lastbil i meget høj fart!, merci bliver skide bange og løbe direkte ind i inhegningen. camilla (min veninde) går fuldstændig i panik, hun spring af og det går jeg os og så siger jeg hun ska tage luckas og ride ned i den anden ende af byen efter hende der ejer friser plagen, jeg får ringet til min søster. for jeg er virkelig rædselslagende for at jeg ska blive sparket og merci står og stejler op af mig imens jeg prøver at få de tre andre hest til at blive i indhegningen som er gået total i smadder. heldigvis kommer et ældre ægte par gående og en mand hjælper mig med at holde hestene inde, i mellem tiden er min søster kommet og har taget merci da hun er meget bedre til heste end mig. heldigvis er der ikke sket noget med merci. camilla er kommer med ejeren af friseren og hun får lukker den og de andre heste ind i stalden , og så går vi ned og ser på hvad der er sket med folden, heldigvis var der en samling der hvor det var gået fra hinanden så vi kunne bare sætte det sammen i igen og så fiinder vi ud af der ingen strøm var i .. hvilket var ret heldigt.. nå men vi rider så vidre på vores tur og korter den ind og rider hurtigt hjem for at mærke om der er sket noget ellers medd merci det var der ikke..
så vores nytårs skovtur var både god og dårlig!
og en konklution JEG HADER LASTBILER DER KØRER STÆRKT!!!!!!
jul 2006
Følger: 59 Følgere: 64 Heste: 1 Emner: 462 Svar: 3.731
var det sjovt? xD
dec 2006
Følger: 40 Følgere: 42 Heste: 2 Emner: 55 Svar: 243
Nytårs skovtur :)