15. jul 2004 Følger: 34 Følgere: 203 Heste: 17 Emner: 75 Svar: 430
Hævnekarakter? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Hvorfor er der nogle mennesker som er så barnlige at de giver hævnekarakter?
Jeg. kunne f.eks godt finde på et give en hest/kat(Kattegalleri) middel, hvis billederne var helt elendige og kun taget med mobil, så er der jo også en god grund til det.
Men så er der åbenbart nogle som får ondt i røven over det og hævner sig ved at give den samme karakter tilbage eller give lav, selvom man har gode billeder?
Jeg forstår det simpelthen ikke, hvorfor er der nogle som gør det?
Giver i selv hævnekarakter?
Jeg er selv stoppet med at give middel, da jeg ikke vil risiker at få nogle hævnekarakter. Så nu springer jeg de profiler over jeg rigtigt vil have givet middel.
Det blev lidt langt. (;
jul 2004
Følger: 34 Følgere: 203 Heste: 17 Emner: 75 Svar: 430
okt 2006
Følger: 73 Følgere: 67 Heste: 1 Emner: 44 Svar: 1.095
fik gav en middel til en ,og fik en tilbage . ( middel er jo også godt ) .. og så spurgte jeg hende hvorfor jeg fik det, og så svarede hun bare at jeg havde de dårligste billeder ..
jul 2004
Følger: 34 Følgere: 203 Heste: 17 Emner: 75 Svar: 430
At min hest/kat har gode karakter betyder for mig at folk synes mine billeder er gode (Og selvfølgelig at hesten/katten er pæn).
Spurgte en inde på kattegalleri, hvorfor hun havde givet mine katte middel, og det var fordi at jeg havde givet hendes kat middel.
Spurgte også en anden hvorfor, hun sagde at det var fordi at hun stemte med hjertet. Senere da jeg kiggede på mine kattes profiler kunne jeg se hun havde lavet bedømmelserne om fra middel til lav. :s
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.651
Hævnekarakter?