{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ALKOHOL !
  • #1   27. dec 2007 Hvor gammel syntes i man skal være for, at begynde og drikke ??

Når man er klar, når man kan styrre sig selv, sys det er uansvarligt at drikke, når man drikker til man ikke kan gå mere!

Hvornår var du første gang fuld ??

Sommerferien, var 15

Hvad syntes i om at drikke ?? Godt/skidt ??

Kommer helt an på om man kan styre det, det er IKKE godt hvis man drikker hver dag, men en gang i mellem skader ikke.

Nogen gode råd til første gang ??

lad vær med a drik dig pisse stiv!!

• #2   27. dec 2007 Synes man skal begynde når man synes man er klar.
    Jeg var selv 12 første gang jeg drak mig eske stiv.
    første gang skal du nok være sammen med nogle venner der har drukket før, så de kan sige stop når du ikke skal have mere:P

• #3   27. dec 2007 Det lyder fornuftigt Taz. smiley
    Er det ikke svært og sige nej, når du er sammen med vennerne og er i byen ??

• #4   27. dec 2007 Hvad sagde jeres forældre til det ??

• #7   27. dec 2007 Hvor gammel syntes i man skal være for, at begynde og drikke ??
    <b>Når man føler sig klar</b>

<b>Slutten af 13 starten af 14</b>

<b>Godt så længe man kan styrer det</b>

<b>Tag det stille og roligt </b>

• #8   27. dec 2007 Hvor gammel syntes i man skal være for, at begynde og drikke ??
    - 15-16 år... MINDST! Synes endda dét er for tidligt.

- Da jeg var 16..

- Det er okay, drikker ikke for at gøre mig hjernelam, men for at hygge med vennerne og blive lidt fjolret ^^

Vær hjemme første gang du drikker.

• #9   27. dec 2007 Hvor gammel syntes i man skal være for, at begynde og drikke ??
    Jeg synes at grænsen er fin nok for at købe alkohol, men for at drikke. Hm, det synes jeg at ens forældre skal tage stilling til. Det gør de jo nok også, men problemet er at børnene ikke lytter.

Har aldrig drukket endnu. Må først om 1½ år.

Det er jo usundt, men det er der jo så meget der er. Der er mange der gør dumme ting når de er fulde, og det er også skidt. Det gode er jo nok at man hygger sig?

Synes du skal være sammen med nogen du stoler på, og så S K A L det være iorden med forældrene!!! Evt. til at priat fest, og så ikke for meget!

• #11   28. dec 2007 Fandeme sygt hvis man begynder at drikke som 12-årig! smiley

• #12   28. dec 2007 Hvornår får/fik i lov at drikke for jeres forældre ??

• #13   28. dec 2007 ehm ..
    fik lov til at drikke 2 øl første gang af mine forældre nytårsaften da jeg gik i 8. klasse kan jeg kuske :b
    men jeg var fuld første gang sommerferien efter 7. klasse.

• #14   28. dec 2007 <b>Hvor gammel syntes i man skal være for, at begynde og drikke ??</b> En16-17 år ville nok være en rimelig alder før man begyndte så småt

<b>Hvornår var du første gang fuld ??</b> Rør det ikke, så der har aldrig været en første gang

<b>Hvad syntes i om at drikke ?? Godt/skidt ??</b> Dem der syntes der er fedt, har da lov til at more sig med det! Jeg forstår dog ikke helt den der med at det simpelthen bare gælder om at drikke hjernen ud??? Man kan da drikke for at hygge sig?

• #16   28. dec 2007 Hvor gammel syntes i man skal være for, at begynde og drikke ??: så gammel at man er klar på det, og ved hvad det indebærer,,
    Hvornår var du første gang fuld ??: har ikke været det endnu, kan ikke lide sprut og øl,,
    Hvad syntes i om at drikke ?? Godt/skidt ??: ved ikke har jo aldrig prøvet det, så kan ikke udtale mig om det,,
    Nogen gode råd til første gang ??: næææ..

• #17   28. dec 2007 1 . jeg synes man skal være omkring 14 - 15 år
    2 . da jeg var rigtig fuld 15 men havde drukket før
    3 . sjovt når man er sammen med nogle venner
    4 . tag det rolig , lad vær med at gør det for at være "sej" !
    OG LAD VÆR MED AT KYS EN DER HAR FORKØLELSESSÅR ! (staves?)

• #18   28. dec 2007 Theis,
    hvis nu man er 78 skal man så osse vente,?? hihi

• #19   28. dec 2007 Hvor gammel syntes i man skal være for, at begynde og drikke ??
    Når man er parat. Men omkring 15-16.

Som 13årig, selvom at jeg ikke måtte.

Det er fedt, i små doser.

Gør det derhjemme, og drik laaangsomt. :B

• #20   28. dec 2007 Hvor gammel syntes i man skal være for, at begynde og drikke ??
    Tjah. Alt for mange unge mennesker kan ikke styre det mere, så jeg synes, at man først måtte drikke/få solgt alkohol som 18-årig, hvor man bliver myndig. Samme med smøger

Jeg var selv 14, og ja det ledte til nogle knap så gode bekendtskaber

Da jeg var lidt yngre, syntes jeg, at det var helt fantastisk smiley Men nu er jeg begyndt at få tømmermænd, så er det ikke så spændende mere. Men det er stadig sjovt, selvom jeg kan være ligeså glad og festglad uden en dråbe alkohol smiley

Ja, sørg for at der er nogle tilstede, der kan hjælpe, hvis det tager overhånd, og ikke noget med noget sex med en fyr, man knapt kender og derefter fortryder. Og drik ikke ret meget!! Det slår hårdere, end man regner med

• #21   28. dec 2007 Har aldrig drukket før, har aldrig været fuld..
    Man burde vente i laaaang tid med at drikke!

• #22   28. dec 2007 Hvor gammel syntes i man skal være for, at begynde og drikke ??
    Npr man selv kan styre det. det er jo forskelligt fra person til person. selv var jeg for ung til det, men sådan kan det jo gå. smiley

var fyldt 13 et par måneder før. sammen med et par veninder drak jeg nogle øl og noget vodka. Vi var alene hjemme, men mor og far opdagede det med det samme. de lod dog være med at sige noget til de andre forældre.

hvis man selv kan styre det, så har jeg egentlig ikke noget i mod det. jeg har selv været fuld flere gange, og det er da meget sjovt med mindre det er ens fars 50 års fødselsdag, og man bliver smidt ud i bilen klokken halv 11 af storebror. tro mig ! jeg taler af erfaring her ! smiley

første gang man drikker ? lad være med at drikke dig selv under bordet første gang du vil prøve. det er alt for dumt. ! jeg gjorde det selv, og jeg har fortrudt det mange gange. ! ;D

• #23   28. dec 2007 Liselotte: Hvad skete der :s ? /:

• #24   28. dec 2007 FØRSTE GANG I DRAK HAVDE I SÅ FÅET LOV ??

HVORNÅR FÅR / FIK I LOV ??

• #25   28. dec 2007 Jer det siger det er åndsvag at drikke?
    Hvordan ved i det når i ikk har prøvet det?
    :S

• #26   28. dec 2007 Trine F
    Da jeg var 14 spurgte min far om jeg ikke snart skulle begynde at drikke.. Men puha nej, på det tidspunkt ville jeg ikke RØRE så meget som en dråbe vin af mine forældre.
    Så ja, første gang jeg drak, der havde jeg fået lov smiley

• #27   28. dec 2007 Trine F: jeg havde IKKE fået lov første gang. og jeg har fortrudt mange gange at jeg gjorde det uden at have fået lov. men grænserne er der vel bare for at bryde dem ;D haha.,
    Jeg har fået lov. jeg fik sådan nogenlunde lov da vi startede i 8. klasse af mine forældre. snakker vi storebrødre vil der nok gå en 10 år endnu ;D haha,.

• #28   28. dec 2007 Trine F
    Jeps (;
    Skulle være 13-14

• #29   28. dec 2007 <b>Catrine & Selwyn. 1 Pony Tilsalg! .</b>

Tror bare folk mener at det jo langt fra er sundt, og at det nu nok engang er det smarteste at forblive ved sin fulde 5

• #30   28. dec 2007 Taz: Okay XD det lyder fornuftigt . Men hvad siger dine venner og veninder til det ??

• #31   28. dec 2007 Jeg må godt sådan drikke LIDT til privatfester, men har heldigvis nogle dejlige venner, som siger når det blir tid til at stoppe xD smiley heldigvis. Første gang jeg blev fuld, var til byens marked, hvor jeg vist fik ALT for meget . kan ikke huske ret meget /: Har fortrudt det meget ! (havde drukket lidt før)

• #32   28. dec 2007 Trine F
    Taz er tosset xD Bare vent, hvis hun skal med til min 18-års fødselsdag, så skal jeg nok sørge for at hun lærer at drikke XD

• #33   28. dec 2007 <b>Taz .</b>

Sjovt, jeg siger også altid at jeg bare er kedelig... Hvad er det for en forvrænget tankegang egentlig? Er det at man ikke drikke li med at være kedelig? Naaarh hva? Men det er nok det vi forventer at folk opfatter os som, eller hva?

• #34   28. dec 2007 Hvor gammel syntes i man skal være for, at begynde og drikke ??
    når man synes, at man er klar. men kan jo sagtens være meget 'moden', selvom man er tolv fx.

som trettenårig. nytårsaften. havde drukket før, men har meget svært ved at blive fuld.

Godt så længe man kan styre det, og ikke gør noget dumt.

• #35   28. dec 2007 HVOR MEGEY SYNTES I MAN MAX. SKAL DRIKKE FØRSTE GANG ??
    HVOR MEGET DRAK I ??

HVOR MEGET DRIKKER I NÅR I ER TIL FEST ELLER I BYEN (ANDET) !

• #36   28. dec 2007 Ja det med venner? De skal da bare respektere den beslutning man har taget, ellers er de da ikke værd at have som venner i hvert fald...

Er da tit der kommer kommentare om det, og at de synes man burde osv. men desideret pres synes jeg aldrig jeg har oplevet

• #37   28. dec 2007 Taz
    Du skal da med til min fødselsdag, skal du ikke? o.o xD

• #38   28. dec 2007 <b>Janni</b>

Netop som du skriver "jeg skal nok lære hende at drikke" Den har jeg hørt et hav af gange... Bahh, prøv nu bare og respekter at jeg har valgt det fra smiley

• #39   28. dec 2007 Første gang var jeg 13 og vi drak snaps, FUCK MAN BLIVER STIV..!

Men mine forældre flippede os på mig og mine veninder da de kom hjem .. x'D og en af mine veninder skulle til udpumpning..! men jeg må gerne drikke nu og jeg undersøger fra nu af altid hvad jeg drikker.."!

• #40   28. dec 2007 Tinna !
    Haha, selvfølgelig skal hun ikke, hvis hun ikke har lyst, det var bare for sjov smiley Jeg kender selv til det med at blive presset.

• #41   28. dec 2007 Taz
    Som sagt, du skal ikke tvinges xD

• #42   28. dec 2007 <b>Janni</b>

Ja, jeg ved godt det er for sjov smiley Jeg har bare hørt den sætning RIGTIG mange gange, hvor det selvfølgelig bare har været for sjov, så jeg har som sagt aldrig følt noget pres

• #43   28. dec 2007 Taz
    Jeg kunne aldrig drømme om at tvinge folk til noget o_o Eller det tror jeg da i hvert fald ikke XD

• #44   28. dec 2007 Jeg havde ikke fået lov, da jeg drak første gang smiley Mine forældre anede det ikke i lang tid smiley
    Jeg synes ikke, at du skal drikke mere end 5 genstande. Og ingen shots

. Karen - Golden'mus :
    Skal vi sige, at det var noget med en ung mand, der så sit snit til noget han ikke skulle? Og nogle knap så gode veninder med lidt spændende eksperimenter. Du kan sende pb for nærmere detajler

• #45   28. dec 2007 Taz: Syntes det er flot du har sådan en holdning, har stor respekt for dig !!

• #46   28. dec 2007 Taz
    Haha, ja sådan KUNNE jeg godt tænke, men det er fint nok med mig at du ikke vil xD

• #48   28. dec 2007 <b>Taz</b>

Så må du også have hørt sætningen: "man bliver modigere af at drikke"?

• #49   28. dec 2007 Hvor gammel syntes i man skal være for, at begynde og drikke ??
    når man er konfirmeret..

sommerferien i år altså jeg var 14 x)

det er ski skægt..

lad være med at drikke for meget.. og drik lidt af gangen så du kan mærke hvornår du ikke ska have mere. smiley

• #50   28. dec 2007 HVAD FIK DIG TIL OG DRIKKE FØRSTE GANG ??

• #52   28. dec 2007 HVAD ER DET VÆRSTE I HAR PRØVET MED ALKOHOL ??
    ELLER AT VÆRE FULD ??

• #53   28. dec 2007 Det er og bliver for intimt til, at jeg vil fortælle det...

• #54   28. dec 2007 Okay bare i orden Liselotte smiley

• #56   28. dec 2007 Hvor gammel syntes i man skal være for, at begynde og drikke ??
    ved ikk

Aldrig været det..

Skidt.. )

Ikk andet end lad vær xD haha

• #57   28. dec 2007

Hvor gammel syntes i man skal være for, at begynde og drikke ??
    det synes jeg at man selv skal finde ud af. når man synes det er nu man vil smiley
    Hvornår var du første gang fuld ?? 14

jeg synes det er ok når folk kan styrer sig
    Nogen gode råd til første gang ?? hust at spise noget inden ellers får man det rigtig dårligt

• #58   28. dec 2007 Hvor gammel syntes i man skal være for, at begynde og drikke - Det ved jeg ikke. Når man føler, man kan styre det selv.
    Hvornår var du første gang fuld - aldrig.
    Hvad syntes i om at drikke - det er ikke noget, der siger mig det store.
    Nogen gode råd til første gang - nej xD

• #59   28. dec 2007 »Enna go Stirual™« - Laur sælges :
    puuha. hvor gammel var du dér ? :S

• #60   28. dec 2007 jeg har heller aldrig drukket...
    kun lidt af noget forskelligt, men ikke for at blive fuld, bare lidt selskabsdrinks...

jeg har altid måtte drikke for mine forældre, de vil heller have at der bliver holdt fest derhjemme og/eller de ved hvor vi er. i stedet for vi smu drikker nede på hjørnet og der sker et eller andet...
    men har aldrig benyttet mig af det he.

jeg har det lige som dig taz.

• #62   28. dec 2007 Sys altså at i er en smugle hellige herinde.

• #63   28. dec 2007 <b>Jeg er Nørdie x'D .</b>

Hvad mener du med hellig?

• #65   28. dec 2007 sys' det er okay at drikke som 14 årige.
    ^det betyder ikke man skal være fuld.
    jeg har aldrig været fuld.
    sys' det er okay at drikke for hyggens skyld.
    første gang? hm. gør det i et selvskab hvor du ved at du ikke bliver presset til noget du ikke selv vil. smiley

Kommentér på:
ALKOHOL !

Annonce