Psykopat unge mann! {{forumTopicSubject}}
Hmmm ja det starter her:
Mig og min veninde går ude i frikvateret da en lille unge skyder en bold på os.
Jeg bliver træt af det men siger: " Hold dog op!" og går vidre med veninden. Så en anden lille irreterende unge skyder en bold i røven af mig også siger jeg så: " Stop nu for fanden!" Og skyder en meget let bold hen til dem som uheldigvis rammer psykopat ungen i maven(Den første unge) Så bliver han sur og går hen og sparker mig og benet og klasker den lædderbold på mig.
Så lader jeg ham være i stedet for at gøre modstand for jeg ved at han er en psykopat unge og at han før har stukket en ned med en kniv(ret skræmmende). Det skal lige siges at ungen går i 2 klasse.
Går istedet derfor hen til en lærer, og fortæller om det og der bliver skældt ud og alt det der.
Men den lille f*ucking provokerende unge har jeg lyst til og smadre! Det kaldes DÅRLIG opdragelse fra forældrenes side.!
Men det slutter ikkr!
Så er der en anden dum unge der står og råber luk røven ind i hovedet på mig! og han har også været sådan før, men troede det var ovre.
Meeen tror nu mest det var fordi min "ven" stod ved siden af og hende hader han nemlig og det var nok også mest hende han råbte af. For at være ærlig så tror jeg at han er bange for mig. Men det er kun positivt. xD
Endnu en Roman?^^ xD
-Syntes i ikke det også medhøre dårlig opdragelse?
Selvfølge kan de ha været født med stort temprament men det er også lidt opdragelsen.!
mar 2005
Følger: 51 Følgere: 57 Heste: 1 Emner: 361 Svar: 4.242
sep 2005
Følger: 94 Følgere: 89 Heste: 1 Emner: 73 Svar: 1.535
var jeg kommet havde den unge været død! har simelthen ikk tålmodighed til sådanne børn!
Har selv prøvet at komme gående og vade direkte ind i en snotunge forbi han gad da ikk flytte sig .... ahhh
Skal ALDING arbejde i en børnehave.... HADER BØRN!
-MVH Nadja
sep 2005
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 284 Svar: 1.341
Men har et trick til lettere irreterende unger, Sidste skoledag, plejer 6.kl. at kaste med karameler ud af en vindue og alt muligt, hvor man bliver tilbedt for at få en karamel, fordi de skal flytte til en anden skole fordi der kun er til 6.kl.
Så plejer jeg at sige de kommer på listen Over Børn Der Ikke Må Få Nogle Karameler xD Muhahah
jan 2006
Følgere: 163 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.515
Han den første unge, hvis han nogensinde havde gjordt sådan mod mig, havde han fået en kurre tur hen over asfalten så hans fortænder fik en alvorlig slipning..
Om han så går med kniv gælder det om at HAN har respekt for DIG ! Uh jeg ville ha' gennembanket ham, og især hvis han tror han er noget, kniv eller ej.. han ville få et lag tæsk dér x(
jul 2007
jan 2006
Følger: 60 Følgere: 52 Emner: 64 Svar: 2.959
jul 2007
Jo, han sikkert sådan en forkælet møgunge fordi han truer sin mor med en kniv...! xD
sep 2005
burde lave en gruppe så ville jeg så meget være medlem
mar 2005
Følger: 51 Følgere: 57 Heste: 1 Emner: 361 Svar: 4.242
Men i skolen er jeg en helt anden, muhaha! x_O
jul 2007
God ide.
sep 2005
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 2 Emner: 78 Svar: 1.458
jul 2007
Ved nu heller ikke.
Tror jeg udsender sinagler eller sådan noget til børn
dec 2006
Følger: 101 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 498 Svar: 2.791
Min storesøster er også lige blevet "overfaldet" af nogle unger ( 10-13 år ). Hun kommer cyklende og ser en stor flok, da hun kører forbi dem, løber de efter hende og hopper op på hendes bagagebager. Så hopper hun af, og flipper helt ud og råber b.la "SKAL I IKKE HJEM OG SE PYRUS?!" Løber efter dem og slår ud efter den ene, men rammer desværre ikke. Så råber de bare alt muligt lort til hende, om at de knepper hendes mor, tja, hvad uintiligente drenge altid bruger som trussel, hvor de så fik et svar der lød på at de jo ikke engang kunne få den op at stå.
Fedt nok at jeg så idag finder ud af at en af dem går i min klasse. Sådan nogle små Lorteunger der ikke har andet at tage sig til. Få dog en sport eller et arbejde..
Overvejer, lige at informere politiet,
Træls!
jul 2007
Du skriver hvad jeg altid tænker/siger(Ikke alle syntes det er lige pænt at sige det så tænker det i ny og næ)
-De skulle skydes de kapitalistsviner.!
Psykopat unge mann!