{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
397 visninger | Oprettet:

Psykopat unge mann! {{forumTopicSubject}}

Hmmm ja det starter her:
Mig og min veninde går ude i frikvateret da en lille unge skyder en bold på os.
Jeg bliver træt af det men siger: " Hold dog op!" og går vidre med veninden. Så en anden lille irreterende unge skyder en bold i røven af mig også siger jeg så: " Stop nu for fanden!" Og skyder en meget let bold hen til dem som uheldigvis rammer psykopat ungen i maven(Den første unge) Så bliver han sur og går hen og sparker mig og benet og klasker den lædderbold på mig.
Så lader jeg ham være i stedet for at gøre modstand for jeg ved at han er en psykopat unge og at han før har stukket en ned med en kniv(ret skræmmende). Det skal lige siges at ungen går i 2 klasse.
Går istedet derfor hen til en lærer, og fortæller om det og der bliver skældt ud og alt det der.
Men den lille f*ucking provokerende unge har jeg lyst til og smadre! Det kaldes DÅRLIG opdragelse fra forældrenes side.!
Men det slutter ikkr!
Så er der en anden dum unge der står og råber luk røven ind i hovedet på mig! og han har også været sådan før, men troede det var ovre.
Meeen tror nu mest det var fordi min "ven" stod ved siden af og hende hader han nemlig og det var nok også mest hende han råbte af. For at være ærlig så tror jeg at han er bange for mig. Men det er kun positivt. xD

Endnu en Roman?^^ xD

-Syntes i ikke det også medhøre dårlig opdragelse?
Selvfølge kan de ha været født med stort temprament men det er også lidt opdragelsen.!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Psykopat unge mann!
Kommentér på:
Psykopat unge mann!

Annonce