{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
442 visninger | Oprettet:

Nej, hvor er jeg bange ! (Bøjeprøve) {{forumTopicSubject}}

GodAften HG ! smiley

Jeg sidder her efter en sådan set, FANTASTISK DAG :b Min prøve hest Oddi var utrolig sød. Han kom i går, og jeg red så sammen med 2 andre fra 'stalden', bare en lille tur. Han gik som om han havde været der 100 gange før, og gjorde præcis hvad han fik besked på. I al den tid han har stået der, har han været helt cool smiley Så jeg er bare 112 % sikker på, at det bare er HAM. Men så kommer de bange anelser jo. Jeg gik total i selvsving da jeg kom hjem, det er jeg nok stadig lidt. Jeg er SÅ bange for, at han ikke går igennem den bøje prøve. Det er det eneste som står i vejen fo,r at jeg får min DRØMMEHEST! Han er virkelig mere, end jeg turde håbe på, og jeg holder meget af ham allerede :s Hvis han bliver 'taget fra mig', så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre. Han gik igennem uden anmærkninger for 6 måneder siden, da han kom til DK. Han havde kun slået lidt af en tand, men det havde ingen betydning. Kan jeg så være lidt mere rolig ? (For jeg er det ikke smiley ) Jeg håber bare så grumt at han går igennem, for han er virkelig 'skrædersyet' til mig xD smiley

- hvordan havde du det da du havde fundet 'Hesten', og det eneste som stod i vejen var bøjeprøven?

Ja det er nok et kedeligt emne .. Men nogle som gider komme med nogle erfaringer + oplevelse ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nej, hvor er jeg bange ! (Bøjeprøve)
  • #2   2. dec 2007 altså nu er det jo ikke en døds dom at hesten ikke går igennem bøje prøven..

bøjeprøven er MEGET hård for hestens ben.. og hvis dyrlægen holder trykket et par få sekunder for meget, kan det være derfor hesten er halt...

jeg synes bestemt at du skal sende hesten i ryngten HVIS den ikke går igennem.. og finde ud af hvorfor den ikke går igennem??

mange top heste kan for eks ikke gå igennem bøjeprøven... men har ingen problemer i hverdagen

• #5   2. dec 2007 Min kan ikk gå rent igennem en bøjeprøve... Ikk fordi jeg vil skræmme dig, men det ku han for 6 måneder siden.

Men han har gigt i det ene bagben... Men det er bestemt ikke noget jeg mærker til i det daglige. Rider stævner på ham ca en til to gange i måneden og jeg mærker aldrig noget til det.

• #6   2. dec 2007 Min gik ikke igennem 2 gange i træk. Så fik vi hende røgtenfotograferet og der var intet galdt. Så vi fik konstateret at den havde slået sig i traileren på vej ud til os, men den gik da igennem til sidst ;D

• #7   2. dec 2007
    Tak for svarene alle sammen smiley

sandie L:
    Ja, jeg tror os jeg ville vælge røngten .. smiley

• #8   2. dec 2007
    * God jul folks *<:) *

Tusind tak - Ja, han er simpelthen skøn smiley

• #9   2. dec 2007
    smiley min Flips! Nye billeder!

Ej hvor godt smiley Puha, du må være glad og lettet efter det ? smiley

• #10   2. dec 2007 har faktisk også fået min drømmepony på prøve , ehm . og det eneste der står i vejen for at købe ham er bøjeprøven !! . Han var en lille smule alt i bøjeprøven , og det betyder jo at den ikke kan gå rent igennem , men dyrlægerne tror ikke at det er betydeligt smiley

• #11   2. dec 2007 Jeg har købt dusty for ca et halvt år siden og jeg var bare såååååå nervøs!!!!!!!!!!

jeg bad mine forældre om ikke at komme i skolen hvis den ikk gik i gennem og komme hvis den gik i gennem

og hun gik i gennem!!!!!!!!!!!

• #12   2. dec 2007
    Nanna Krogh

Nå, okay .. Hvor godt smiley
    - & tillykke med DrømmeHesten smiley

Amalie H

Jeg kan godt forstå dig! Kan ikke forestille mig hvilken lettelse det må være, at sin hest går igennem .. Det er nok også fordi jeg er ved at dø af nervøsitet xD

• #13   2. dec 2007 men vi har ikk købt ham endnu ., men regner jeg da med smiley

Kommentér på:
Nej, hvor er jeg bange ! (Bøjeprøve)

Annonce