Nej, hvor er jeg bange ! (Bøjeprøve) {{forumTopicSubject}}
GodAften HG !
Jeg sidder her efter en sådan set, FANTASTISK DAG :b Min prøve hest Oddi var utrolig sød. Han kom i går, og jeg red så sammen med 2 andre fra 'stalden', bare en lille tur. Han gik som om han havde været der 100 gange før, og gjorde præcis hvad han fik besked på. I al den tid han har stået der, har han været helt cool Så jeg er bare 112 % sikker på, at det bare er HAM. Men så kommer de bange anelser jo. Jeg gik total i selvsving da jeg kom hjem, det er jeg nok stadig lidt. Jeg er SÅ bange for, at han ikke går igennem den bøje prøve. Det er det eneste som står i vejen fo,r at jeg får min DRØMMEHEST! Han er virkelig mere, end jeg turde håbe på, og jeg holder meget af ham allerede :s Hvis han bliver 'taget fra mig', så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre. Han gik igennem uden anmærkninger for 6 måneder siden, da han kom til DK. Han havde kun slået lidt af en tand, men det havde ingen betydning. Kan jeg så være lidt mere rolig ? (For jeg er det ikke ) Jeg håber bare så grumt at han går igennem, for han er virkelig 'skrædersyet' til mig xD
- hvordan havde du det da du havde fundet 'Hesten', og det eneste som stod i vejen var bøjeprøven?
Ja det er nok et kedeligt emne .. Men nogle som gider komme med nogle erfaringer + oplevelse ?
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.060
bøjeprøven er MEGET hård for hestens ben.. og hvis dyrlægen holder trykket et par få sekunder for meget, kan det være derfor hesten er halt...
jeg synes bestemt at du skal sende hesten i ryngten HVIS den ikke går igennem.. og finde ud af hvorfor den ikke går igennem??
mange top heste kan for eks ikke gå igennem bøjeprøven... men har ingen problemer i hverdagen
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 284 Svar: 6.338
Men han har gigt i det ene bagben... Men det er bestemt ikke noget jeg mærker til i det daglige. Rider stævner på ham ca en til to gange i måneden og jeg mærker aldrig noget til det.
dec 2006
Følger: 44 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 29
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 367 Svar: 3.206
Tak for svarene alle sammen
sandie L:
Ja, jeg tror os jeg ville vælge røngten ..
mar 2007
* God jul folks *<:) *
Tusind tak - Ja, han er simpelthen skøn
mar 2007
min Flips! Nye billeder!
Ej hvor godt Puha, du må være glad og lettet efter det ?
okt 2006
Følger: 73 Følgere: 67 Heste: 1 Emner: 44 Svar: 1.095
sep 2007
Følger: 55 Følgere: 48 Heste: 1 Emner: 160 Svar: 816
jeg bad mine forældre om ikke at komme i skolen hvis den ikk gik i gennem og komme hvis den gik i gennem
og hun gik i gennem!!!!!!!!!!!
mar 2007
Nanna Krogh
Nå, okay .. Hvor godt
- & tillykke med DrømmeHesten
Amalie H
Jeg kan godt forstå dig! Kan ikke forestille mig hvilken lettelse det må være, at sin hest går igennem .. Det er nok også fordi jeg er ved at dø af nervøsitet xD
okt 2006
Følger: 73 Følgere: 67 Heste: 1 Emner: 44 Svar: 1.095
Nej, hvor er jeg bange ! (Bøjeprøve)