{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

.syg dreng i min klasse /: {{forumTopicSubject}}

.ja som overskriften siger så har vi en dreng i min klasse som går amok over ingen ting !
idag, gik han amok på min bedste veninde astrid!<3
det eneste hun gjorde hva at hun gik ud i garadoreb og hev hans hue af hans jakke, fordi han kastede med mudder - så kom han bare løbens ind, og kasted hende i bordet? sparkede hende i maven slog hende i hovedet rev hende i hårdet !, jahmen han gjorde alt ! .
.vi havde vikar? - og hun var bare dum i hovedet, hun stod ude i gardaroben og bare gloede? ..
hun gik ingen gang hen og stoppeede det !?
så gik han igen, - men 2 min efter kom han krafedte igen !
kyldte hende ned i bordet kastede med stole på hende og smed med skralde spanden så der kom snavs udover hele klassen ..

og jeg stod bare og rystede, - og var lige ved at begynde at tude ! (Fik tårre i øjnene)
fordi syntes fandme det vart så synd for hende !
så kom der endelig en lære løbens og gik ind og stopped det her, så ville vi gå ned til min klasse lære !?
men han var selfølgelig ikke på skolen (T Y P I S K)
så skulle astrid ind og snakke med inspektøren om det her ! .. - og ved i hvad hun sagde?' at det selfølgelig var skækkeligt .. men næste gang skulle hun bare stå stille ..
jeg tænkte bare hvad fanden snakker du om fucking so !
- astrid kan squ da ikke bare stå stille og tænkte på bank løs på mig ? /:
Men det jeg ikke fatter er at læren gøre ikke noet ved det? for 2 uger siden gik han ps amok på mig? , min klasse lære sagde , Jahmen vi snakker lige med ham på mandag .. og han har kraftedme ikke snakket med ham endnu? er det ikke fordærdenligt !?

HAr bare så ondt af astrid, fordi jeeq ikke gik hen og hjalp hende .. men forhelved turde ikke hvis han også skulle gå amok på mig? /:

Hvad syntes i om denne historie?,
kan det være rigtigt læren først gøre noget ved det nu?

.ham rasmus skulle kraftedme på en lukket afdelig !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  .syg dreng i min klasse /:
  • #1   29. nov 2007 Helt enig med at lærene skal gøre noget så din
    veninde ikke bliver bange for og komme i skole.
    Det lyder helt forfærdeligt.

• #2   29. nov 2007 Har du overvejet om han virkelig ER syg????

så han ikke selv kan kontrollere sit temperement????

Nu har jeg en lille bror som er "DAMP" (som det ikke hedder mere)..

men folk med denne sygdom kan ikke styre deres temperement... og så skal andre mennesker altså tænke sig MEGET om hvad de gør ved en person som lider af denne sygdom..

jeg synes du skal prøve at vende dine øjne mod dig selv og din veninde.. måske i kunne have gjort noget anderledes for at undgå at HAN får det dårligt psykisk.. for en psykisk ustabil person går meget nemt amok....

• #3   29. nov 2007 .ja meget
    han har os gået sådan amok på mig,
    .jeq er måske en af de hårde typer, (:
    - men jeg er kraftedme os bange for ham !

• #4   29. nov 2007 Først og fremmest kan jeg slet ikke forstå, hvorfor læreren ikke trådte ind og stoppede det. Det er derfor hun er der :s

og det er slet ikke fair, at der først bliver gjort noget nu.

Men, men men .. Jeg går også i klasse med en dreng, som i de mindre klasser ikke kunne styre sit temperament. Faktisk har sådan et menneske hårdt brug for hjælp.

Men ham i min klasse har nu lært at vende sig om og gå, hvis det bliver for meget, i stedet for at opføre sig så voldsomt som han gjorde engang. Det lærte han fordi han fik hjælp (:

• #5   29. nov 2007 .Sandie,
    jahmen tror han er damp?
    men vi sagde overhovedet ikke noget?
    han kastede med mudder på os i frikkvarteret ..
    også løb hun ud og rykkede hue af hans jakke? ..

og sidste gang han gik smok på miig var oss noget med hans jakke (kan ikke huske) han bliver sindsyg hvis man rørre den jakke !?

• #6   29. nov 2007 Ham i min klasse gik faktisk så meget amok engang, at han smadrede en rude med hovedet :s

Når der var noget, der ikke passede ham ville han slås og jagtede de andre rundt.

Ligesom der er e grund til hestes opførsel, så er der også en grund til menneskers.

• #7   29. nov 2007 SYGT!
    Altså jeg HAR selv været sådan engang men jeg kom til alt muligt og nu er jeg den pige der ikke tør svare nogen igen eller slå nogen selvom de har slået mig først!?
    & Lige pt har vi selv sådan en dreng i vores klasse ! man tør knapt nok kigge på ham !
    Men dine lærer burde sku ikke være lærer på en skole når de ikke kan tage afærer!!!!
    ;P

• #8   29. nov 2007 .skulle jeg os til !
    men så kom læren !
    har så pisse dårlig somvigttig hed ! fordi jeg ikke gjorde noget

• #9   29. nov 2007 Enig med Theis (:

• #10   29. nov 2007 Hvis det var mig som havde den veninde, havde jeg hjulpet hende med det samme, om jeg så selv kom til skade .. jeg siger ikke noget dårligt om dig, fordi der flyver så mange tanker igennem ens hoved imens man står der og ser på ..

• #11   29. nov 2007 Jeg havde godt nok ogs flippet helt ud hvis han røre min veninde, i min klasse var der også en okay syg dreng, os fem piger som styre klassen, gik simpelhen sammen og støttede hinanden i alt. så nu er der ingenting.

• #12   29. nov 2007 Sådan en noget lignende havde vi også i min klasse. Det var bare med at hive ham til side og sige at han fandme skulle stoppe nu for han gjorde de andre ondt! Men havde det været nu så havde jeg fandme selv givet ham tæsk så han fattede hvordan det var!

• #13   29. nov 2007 Han kunne godt lyde rigtig syg, måske DAMP eller autisme. Synd at sådan en dreng går i en så stor klasse. Eller måske har han problemer derhjemme. Men klart, det var da en sindssyg hændelse. Stakkels Astrid.

• #14   29. nov 2007 astrid ga ham også sådan en lugsing ! (:

• Frk. Dyr
    Frk. Dyr Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 54 Følgere: 56 Svar: 1.279
    #16   29. nov 2007 Han skal være glad for at det ikke var mig han flippede på, for jeg er ikke typen der lader sådan noget gå stille for sig... Jeg ville virkelig bare have slået tilbage... Og til sidst ville det nok ende med at han tudede af smerte, og jeg tudede af føleleser. x'D
    - Hehe, nåh, undskyld - tilbage til sagen:
    Det er da syndt for jer alle... Men mest for ham. Fra nu af kan alle jo regne ud at han vil blive holdt udenfor, og jeg kender alt om det dér.. Jeg har også et stort temperament - og der er virkelig ingen der forstår mig.
    Jeg endte på inspektørens kontor så sent som igår... Og der havde jeg faktisk ikke engang gjort noget? smiley Det er ren fordomme det hele.

Men nu tilbage... Er du sikker på at det var det <i> eneste </i> hun gjorde? Tit kan der dukke ting op, som du måske ikke har set, eller som I andre bare tager forgivet. Fx. bliver jeg nemt ked af det hvis nogen fornærmer Zac, eller sådan noget... Det er ikke noget I andre reagerer hårdt på, men det gør jeg. Sådan er vi alle så forskellige. Prøv at forstå ham, istedet for at sætte dig op imod ham. Den bedste måde at fortælle ham at han skal ændre sig på, er ved at være sød imod ham. Hvis du viser ham et smil, når han kommer i skole. Siger hej til ham og sådan... Jeg ved godt at der nok er nogen der kommer til at tro at I kommer sammen, men så må de tro det... For hvis du siger at I ikke kommer sammen, må de tro dine ord eller lade være. Jeg gjorde det selv med en dreng fra klassen, og ved I hvad? Nu tror han også selv at jeg kan lide ham... Men altså, det er jeg da ligeglad med? Dét ofrer jeg gerne for at gøre ham glad. (:

Ja, en længere prediken her fra mig. Fortsæt god aften. (:

<i> Ashley.

• Frk. Dyr
    Frk. Dyr Tilmeldt:
    jul 2006

#17   29. nov 2007 <b> SpunkPhoto - B. Anthony . </b>

AUTISME?
    - Det tvivler jeg stærkt på at det kan være. Autister gør ikke sådan noget... De sårer for det meste via ord, det er meget sjældent med fysisk kontakt.

<i> Ashley.

• Frk. Dyr
    Frk. Dyr Tilmeldt:
    jul 2006

#18   29. nov 2007 <b> SpunkPhoto - B. Anthony . </b>

^^ Det var til dig.

• #19   29. nov 2007 .nerj han kan rende mig? ..
    gider squ ékk spilde min tid på hans liv
    .han har gjordt mig nok fortræd !
    han kan bare fucke i helved

• Frk. Dyr
    Frk. Dyr Tilmeldt:
    jul 2006

#20   29. nov 2007 <b> - Stine(;<3 * Team Tylstrup * . </b>

Styr dig lige, tak!
    - Jeg tænker udelukket på ham lige nu, og er rent ud sagt PISSE ligeglad med hvad du synes, og hvorfor! TÆNK nu hvis du øddelægger hans liv, eller er igang med det lige nu?! Vil du leve med den skam i livet, hvis han begår selvmord?! Jeg kan godt sige dig at jeg selv har været ved det... Og været IGANG med det! Jeg har været cutter i lang tid, og har flere gange hoppet ud fra vinduer, stillet mig ud på vejen osv. for at dø... En af mine meget gode venner, Sixten, vendte sig så hen til mig, og åbnede et lys for mig. Et lys der har ført mig viddere. Et lys der slukkede alt mørket, og lyste alting op for mig. Det var som om jeg så på livet med helt nye øjne, og folk så på mig med nye øjne... På dén måde er JEG kommet viddere.

- Den dreng, Rasmus, jeg TVIVLER stærkt på at han er syg i hovedet, som du beskriver ham... Han har det sikkert PISSE svært derhjemme.. Og du er bare ligeglad? Ved du hvad? Jeg synes du er virkelig latterlig. Det er ONDT at have fordomme, det er ONDT at mobbe, det er ONDT at vende sig imod nogen.. Alt dét gør du LIGE NU! Se på livet med drengens øjne... og lad være med at kaste lort efter ham - det er fandme syndt. Drengen har sikkert massere af potentiale til at blive til noget, og det er aldrig forsent at hjælpe... Men resultatet varrierer meget - så du må hellere skynde dig.

<i> Ashley.

Kommentér på:
.syg dreng i min klasse /:

Annonce