{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Skal måske flytte {{forumTopicSubject}}

Ja som over skriften siger ’’jeg skal måske flytte’’
Jeg bor i jylland men er halv fynbo .. Min mor kommer fra fyn og er fynbo .. Og hele min mors familie bor der over .. Mine forældre er skilt heldigvis da .. Men nu står vi måske og skal flytte til fyn .. Vi har endelig ikke en grund til at bo i Esbjerg mere fordi jeg snakker ikke med min fars familie .. Kan ikke holde dem ud .. De kritiser mig og min sport .. fordi de syntes den er så pisse dyr .. Også er jeg jo en snotforkælet MØG UNGE i deres øjne .. Det kan jeg ikke holde ud af og høre på mere .. Så jeg valgte og holde kontakten op ,, så snakker næsten ikke med dem mere .. Syntes det er klamt bare fordi jeg er en af de mindste men må mere end de andre .. Må f.eks. godt drikke nu ,, sove med dem jeg vil .. Gå ind i byen om aften og ind og shoppe selv .. Gå til koncerter alene .. Det må de andre langt fra ikke .. Så er jeg jo bare en MØG UNGE i deres øjne og en skidt person ..

-men nu kommer jeg til sagen ,, og det var min mor har været over og søge arbejde .. På Fyn ,, også har jeg ko min pony jeg skal ha’ med .. Jeg ved godt hvor vi skal bo hvis vi flytter der over .. Men jeg ved ikke hvor jeg kan få min hest til at stå henne .. Fordi jeg ville godt ønske det kunne være ligesom der hvor jeg står nu ,, hvor de har det samme til samme pris .. Fordi det er jeg virkelig glad for .. Men det er jo ikke nemt .. Fordi jeg er rigtig glad for at stå der hvor jeg står .. Men vil os gerne tættere på min familie .. Dem som jeg snakker med .. Men hvad så med mine venner her og min kæreste .. Jeg tænker tit sådan frem og tilbage .. Jeg er sikkert ikke den eneste der har stået i det her problem ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal måske flytte
  • #1   21. nov 2007 ja nu er du jo ikke så gammel endnu, og i den alder er det jo bare ud og finde nye venner og du kommer i en anden skole så det vil da ikke være noget problem, ja også er der kæresten, i kan jo prøve og se om det kan gå så langt fra hinanden, ellers igen er du jo "kun" 13 år og der skal nok komme en anden kæreste.

Der er helt sikkert massere af opstaldnings steder på sjælland, men måske svært at få til samme priser som her i jylland, det er jo ofte lidt dyrere derovre...

• #2   21. nov 2007 Pernille nu med frieser! B

Ja ,, men det er så på fyn .. Godt være jeg kun er 13 .. ingen jeg siger dig ingen tror på min alder det er ligemeget hvor jeg er henne .. så siger det jeg er 16 ,, du tror sikkert det lyder mærkeligt ,, men jeg er ikke som de andre på min alder .. og må meget for min mor .. Og de fleste af mine kærester er for det meste ikke en dag under 15 .. Fordi kan ikke holde dem ud .. I tyrkiet blev jeg skudt til at være mindst 18 af en københavner .. Du skulle se ham i hovdet da han fik afvide jeg kun var 13 .. Men heldigvis bliver jeg snart 14 .. Os bare jeg kan snakke med min mor om alt .. Og jeg har altid fået afvide at jeg skulle bare gøre de forskellige ting når jeg var klar og havde lyst så jeg kunne komme godt ind på det hele .. Og det hjælper meget .. Også sådan noget som piercinger må jeg os få .. Og det er ikke alle .. Det skal lige siges at mange prøver og få deres mor overtalt til at få navlepiercinge .. Det skulle jeg ikke .. Jeg skulle ikke plage min mor til det .. Jeg måtte bare få det da jeg spurgte hende a .. Jeg bliver ikke taget for min alder .. Ingen steder ..

• #3   21. nov 2007 Hej Kia

Sådan havde jeg det nøgagtigt da jeg var på samme alder som dig...men tro mig det er ikke altid at det er af det gode at ens mor stoler så meget på en....men jeg kender godt den beskrivelse af familien på farens side...
    Du skal da nok finde et opstaldningssted på Fyn der er lige så godt som det gamle...det jeg synes du skal se som det vigtigste er at det bliver et hyggeligt sted med en god omgangstone...
    Og stadig så er det ikke udseendet der er 14 år men din virkelige alder...og der skal jo stadig være noget interessant og grænseoverskridende for dig når du bliver 17 år....(og jeg ved hvad jeg taler om for jeg har stået nøgagtig hvor du står idag)

Kommentér på:
Skal måske flytte

Annonce