459 visninger
|
Oprettet:
military (staves) wow hvor er det sygt {{forumTopicSubject}}
ja military (staves) er faktisk ret sygt...
ment at det faktisk er pisse farligt...
prøv a se denne video. den er lang,men det er squ for sygt !!!!
http://youtube.com/watch?v=F0jQ1SjFO1U&feature=related
okt 2006
Følger: 165 Følgere: 266 Heste: 1 Emner: 1.006 Svar: 3.891
mar 2006
Følger: 102 Følgere: 96 Heste: 3 Emner: 56 Svar: 411
hvor er det altså syndt...
mar 2006
Følger: 102 Følgere: 96 Heste: 3 Emner: 56 Svar: 411
det er heller ikk fordi jeg har noget mod military overhoverdet..
sådan må det slet ikke forståes, nej har bar aldrig tænkt over hvor farligt det er, især det med det er faste forhindringer...
jul 2007
Følger: 246 Følgere: 240 Heste: 5 Emner: 352 Svar: 1.909
Det er fandeme syndt for hestene man er næsten sikker på at de har brækket nakken eller halsen når de lander på den måde.
der hvor der er en dansker med det ser også sygt ud men så den der kommer efter der hvor hesten lander på rytteren det er bare så klamt.
jeg kan heller ikke lide military ihvertfalde ikke den del hvor de skal springe faste spring, det er mega syndt for hesten når de styrter.!!!!!!!! Men har ikke noget imod dem der rider det, jeg ville bare aldirg turde.
apr 2007
Følger: 115 Følgere: 311 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 3.835
jul 2007
Følger: 246 Følgere: 240 Heste: 5 Emner: 352 Svar: 1.909
apr 2007
Følger: 115 Følgere: 311 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 3.835
Men hvor tit sker der ikke noget med hestene, når de bare står på folden .
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 21 Emner: 106 Svar: 693
mar 2007
Følger: 108 Følgere: 106 Heste: 10 Emner: 1 Svar: 196
De syns det er vildt sjovt, og kan næsten ikke vente med at komme i gang..
Og hvis de ikke var så glade for det kunne det heller ikke lade sig gøre!!!
Self. kommer de til skade en gang i mellem, men det kan de lige så godt gøre ved at løbe rundt på folden..
Problemte er at folk altid ser når det går galt, og 99% af tiden går det jo godt og er en rigtig sjov sport!!
okt 2007
Følger: 29 Følgere: 30 Emner: 1 Svar: 104
military er ikke en farlig sport men selvfølgelig kan ting ske og derfor bliver der taget mange RIGTIG mange forholds regler og sat strenge krav til kvalificering til klasser....
- men det er selvfølgelig klart at folk der ikke kender til sporten får den opfattelse at military er livsfarligt når nogle sidder og klipper styrt sammen til en 8 min lang video!!! - man kunne også finde sådanne klip fra springstævner - det gør det bare desværre ikke bedre men ergo er at military oftest ikke er farligere end hvad rytteren gør det til.... så hvis rytteren ikke udsætter hesten for noget den og en selv ikke er klar til kan man nedsætte antallet af ulykker
jeg vil vove den påstand at military ryttere har et tættere bånd til deres heste i det de kender dem i situationer som dressur og springryttere ikke vil opleve og jeg ved at mine heste elsker hver gang de går på en terrænbane derfor synes jeg at jeres kritik af militaryen er en smule ubegrundet....
mvh Maria
jul 2004
Følger: 27 Følgere: 28 Heste: 4 Emner: 24 Svar: 304
military (staves) wow hvor er det sygt