{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  military (staves) wow hvor er det sygt
  • #1   20. nov 2007 det er nærmere de faste forhindringer der er farlige

• #2   20. nov 2007 ja det er squ sygt de ikke kan rive ned, men kun bare velte...
    hvor er det altså syndt...

• #5   20. nov 2007 ja self...
    det er heller ikk fordi jeg har noget mod military overhoverdet..
    sådan må det slet ikke forståes, nej har bar aldrig tænkt over hvor farligt det er, især det med det er faste forhindringer...

• #6   20. nov 2007 sygt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Det er fandeme syndt for hestene man er næsten sikker på at de har brækket nakken eller halsen når de lander på den måde.

der hvor der er en dansker med det ser også sygt ud men så den der kommer efter der hvor hesten lander på rytteren det er bare så klamt.

jeg kan heller ikke lide military ihvertfalde ikke den del hvor de skal springe faste spring, det er mega syndt for hesten når de styrter.!!!!!!!! Men har ikke noget imod dem der rider det, jeg ville bare aldirg turde.

• #7   20. nov 2007 jaaaa. Men MILITARY ER SKIDE SJOVT xD

• #8   20. nov 2007 heh ja når man ikke styrter ik?

• #9   20. nov 2007 Det er farligt.

Men hvor tit sker der ikke noget med hestene, når de bare står på folden .

• #10   20. nov 2007 puha, glad for at det oftest er rytteren der kommer galt afsted. kan slet heller ha det :S har intet imod at spise hestekød, men at det der sys jeg sku er lidt synd når de styrter....

• #11   20. nov 2007 Hvis i nogensinde har set en hest der står og venter på at få startsignal, så ville i ikke syns det er synd..
    De syns det er vildt sjovt, og kan næsten ikke vente med at komme i gang..
    Og hvis de ikke var så glade for det kunne det heller ikke lade sig gøre!!!
    Self. kommer de til skade en gang i mellem, men det kan de lige så godt gøre ved at løbe rundt på folden..
    Problemte er at folk altid ser når det går galt, og 99% af tiden går det jo godt og er en rigtig sjov sport!!

• #12   23. nov 2007 sys det er mere usmageligt at en person sidder og klipper styrt sammen

military er ikke en farlig sport men selvfølgelig kan ting ske og derfor bliver der taget mange RIGTIG mange forholds regler og sat strenge krav til kvalificering til klasser....
    - men det er selvfølgelig klart at folk der ikke kender til sporten får den opfattelse at military er livsfarligt når nogle sidder og klipper styrt sammen til en 8 min lang video!!! - man kunne også finde sådanne klip fra springstævner - det gør det bare desværre ikke bedre men ergo er at military oftest ikke er farligere end hvad rytteren gør det til.... så hvis rytteren ikke udsætter hesten for noget den og en selv ikke er klar til kan man nedsætte antallet af ulykker

jeg vil vove den påstand at military ryttere har et tættere bånd til deres heste i det de kender dem i situationer som dressur og springryttere ikke vil opleve og jeg ved at mine heste elsker hver gang de går på en terrænbane derfor synes jeg at jeres kritik af militaryen er en smule ubegrundet....

mvh Maria

• #13   23. nov 2007 Jeg synes ogspå steeplechase (staves?) virker voldsommere på mig end dette.. Selvfølgelig er der de styrt, hvor hesten lander på halsen, som virkelig ikke ser særlig rare ud, utroligt at de fleste ovelevede disse styrt, når hesten selv vejer en del...?

Kommentér på:
military (staves) wow hvor er det sygt

Annonce