Dyrtig Hyp får gaver {{forumTopicSubject}}
Rico Gik bare Skide R*V godt i Torsdags..
Rico er bare den der fed pony, der helst ikkke skal lave noget, Og bare skal løbe forbi alle de store heste, når vi er til undervisning... Smil
men i Torsdag spraket vi bare r*v, Da jeg om 14 dage skal til stævne på ham, havde jeg lige spore på, og han gik bare Pisse godt, (og så var der kun 3 til ridning så vi kunne få meget hjælp) han gik pænt ind og slappet af, i skidt og trav, og Galoppen gik ikke helt så godt, men var bare glad da vi red hjem fra ridning...
Så i går, var jeg lige ude og købe et hovedetøj til ham, som blev til et nyt underlag, et nyt bid, målebånd(vi skal ned i vægt), trække trove ting, to piske(selvom jeg aldrig ride med pisk, da han er bange for dem), godbider og et nyt hovede til Winner...
Kender i Det med at man vil for kæle dem, når de er dejlige???
apr 2007
Følger: 83 Følgere: 81 Heste: 3 Emner: 223 Svar: 4.507
jun 2006
Følger: 119 Følgere: 141 Heste: 4 Emner: 555 Svar: 3.489
Ja, kender godt det med at forkæle, eller det vil sige det er vist mere end mig selv jeg forkæler med ting som trense, underlag osv. tror Balthazar er temmelig ligeglad hvad for en trens han går med, men køber altid en sæk gulerødder og så har han dem og hygge sig med i laaang tid xD
. Forresten gik Balthazar også super i går, han er blevet meget bedre ;D
jan 2005
Følger: 136 Følgere: 139 Heste: 7 Emner: 504 Svar: 2.257
Er bare så glad for vi hat fået glæden tilbage igen...
Og inden dumme berider skal pille os ned igen
apr 2007
Følger: 115 Følgere: 311 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 3.835
Dyrtig Hyp får gaver