{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
424 visninger | Oprettet:

Handel. {{forumTopicSubject}}

For en måned siden indgik jeg en byttehandel med en pige her inde. Byttet var faktisk glimrende for hende, da hun fik en ny vare for en brugt.
Efter et godt stykke tid skriver vedkommende så at hun ikke vil have mine ridebukser (min vare), hvilket var et par uger efter hun havde modtaget dem, og endnu ikke havde sendt hendes vare.
Nu har jeg så skrevet frem og tilbage med hende igennem denne måned, hvor hendes undskyldning var at hun altså bare ikke havde tid til at sende jakken (hendes vare), og idag lå mine ridebukser så i postkassen,

Manner hvor bliver man dog træt af useriøse sælgere her inde!!! - Måtte bare ud med det.

Andre der har haft dårlig erfaring med handler her inde?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Handel.
  • #1   15. nov 2007 ja... jeg ville købe en stævnejakke for et par måneder side... var så dum at overføre penge til sælgeren. men jakken kom aldrig, da jeg så ville kontakte hende havde hun slettet sin bruger...
    hun skrev ellers at hun ville sende pakkenr men dagen efter havde hun stadig ikke sendet det, og tja der var det for sent...

• #2   15. nov 2007 det kan være hun lige ville prøve bukserne inden hun tog stilling... hehe...

Stald Teddy- ja, jeg kan kun sige,... efterkrav, efterkrav, efterkrav... og så dele udgiften på EFTERKRAV....

det er pengene værd, med så mange der vælger at snyde hinanden..

• #3   15. nov 2007 Ellers kunne man jo, inden man indgik en handel, få personens RIGTIGE telefonnummer, så man kunne spore vedkommende, hvis den snød. Det ville jeg i hvert fald gøre hvis jeg skulle handle herinde!

• #4   15. nov 2007 Tror netop også at hun ville prøve bukserne først. Bare træls at det skulle tage så lang tid.

Og ja, er enig, efterkrav betaler sig altid!!

• #5   15. nov 2007 jeep, har prøvet to gange.. at sælge mit dækken, og jeg sendte det på efterkrav men så blev det ikke hentet, så jeg betalte en porto uden grund.. og det samme skete ved den næste køber.. såå det var to gange penge ud af vinduet.. smiley
    er enig det er rigtig træls med useriøse handler..!!!

• #6   15. nov 2007 ja... handler også kun pr efterkrav nu... men som vilja S siger er der nogen der brænder sælger af... så der er nogen der kun handler hvis man betaler først...
    men så handler jeg bare ikke med dem...

• #7   15. nov 2007 Ja jeg så det lige tidligere i hendes annonce,
    og der mistede man så tilliden til at handle med hende :-S
    ellers nogen fine ting,

Kommentér på:
Handel.

Annonce