Stakkels lille Filur!! R.I.P :'( {{forumTopicSubject}}
Havde to ponyer i tilridning, men nu er det desværre kun én.. For dejlige lille Filur, den dygtigste af de to, døde idag..
Der var ingenting galt igår, han spiste og havde det fint, men så imorges blev jeg ringet op af ham der ejer det sted hvor hestene står, og han sagde at Filur var meget syg, men jeg var henne ved min far, som bor i en helt anden by, så kunne ikke komme derud.. Men han fik så tlf. nr. til ejeren, og så ville han ringe til dem...
Da jeg så kommer hjem her til aften, skynder jeg mig at ringe til ham, og høre hvordan det var gået, og får så at vide at Filur er død... Ejerne var kommet derud, og dyrlægen havde været der og givet ham en indsprøjtning som skulle hjælpe, men senere hen på eftermiddagen var han altså død..
De mistænker det til at være tarmslyng, men fandt aldrig rigtig ud af det..
I kan se billeder af Filur her: http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=29224
Gider IKKE høre kommentarer om at jeg er for stor til ham, Shetlændere er stærke, og Filur havde ikke noget problem med at jeg red på ham, han gik altid friskt frem, og har aldrig presset ham til noget.. Så når han ikke havde noget imod det, har i heller ingen grund til det!!
mar 2007
Følger: 103 Følgere: 101 Heste: 5 Emner: 146 Svar: 1.377
hvor er den dejlig.
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 122 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.408
jan 2005
Følger: 16 Følgere: 66 Heste: 5 Emner: 369 Svar: 1.628
Han blev 5 år...
Ananas .
Havde flettet den..?
Og tak..
TrustNo1
Tak for den følsomme kommentar..
mar 2006
Følger: 136 Følgere: 142 Heste: 4 Emner: 316 Svar: 3.198
Hvor trist, han var meget smuk.
Men jo, du var for stor til ham, nok er shettere stærke, men de kan ikke BÆRE så meget, de kan dog TRÆKKE dobbelt så meget deres egen vægt.
maj 2004
Følger: 26 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 190 Svar: 1.338
han var en rigtig smuk lille hyp ham
jan 2005
Nu er 45 kg. nok ikke lige det værste, desuden pressede jeg ham ikke til at gå, han gik altid frem frivilligt, og det skulle bare gå stærkt.. Han var altid frisk, og det sværeste ved at ride ham, var faktisk at få ham til at stå stille.. Han var altid så utålmodig, han skulle bare frem... Vi red jo heller aldrig sådan nogle ekstremt lange ture, det var jo mest nogle korte ture...
jan 2005
Mange tak..
Stakkels lille Filur!! R.I.P :'(