Vittighed for natteravnene {{forumTopicSubject}}
Manden og hingsten!
En bonde har en hingst som konstant og hele tiden er ked. En dag beslutter han sig for at sætte en annonce i avisen som lyder:
1000 kr til den der kan gøre min hest glad.
Dagen efter kommer en lille mand hen til bonden.
Bonden viser den lille mand ind i stalden, og ca 5 min. efter står hesten i hjørnet af stalden og skrald griner.
Den lille mand går ud til bonden med hingsten og får de 1000 kr.
Efter en måned står der igen en annonce i avisen.
"1000 kr til den som kan få min hest til at holde op med at grine"
Dagen efter kommer den lille mand atter hen til bonden. Han kender vejen og går derpå ud i stalden.
Efter et par minutter går han ud til bonden med en meget nedslået og stortudende hingst.
Bonden kigger på den lille mand "hvordan bar du dig ad"?
Jo ser du. Første gang hviskede jeg ind i hestens øre at jeg havde et lem der var større end den den havde. Og det morede den sig over. I dag trak jeg så bukserne ned og viste den den.
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2124 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.517
Den var go..!
jan 2006
Følger: 91 Følgere: 87 Heste: 4 Emner: 63 Svar: 649
apr 2006
Følger: 39 Følgere: 35 Heste: 4 Emner: 70 Svar: 792
Ophidsende samtale
En smuk og forførende kvinde træder ind på en landlig pub. Efter et stykke tid, svanser hun med bløde kattebevægelser over til baren og gør en bevægelse, der gør bartenderen klar over, at han skal komme tættere på hende. I det han læner ansigtet hen imod hende, tager hun blidt fat om hans hoved, og begynder at nulre hans skæg.
"Er du ejeren?", bartenderen ryster på hovedet.
"Nej desværre", sukker han.
"Kan du få fat i ejeren til mig?" Kvinden forsætter med at nulre hans skæg. Hun aer ham på kinden, kører hænderne videre om i håret og nusser ham blidt.
"Det er desværre umuligt, er det ikke noget, jeg kan klare", spørger han tydeligt ophidset.
Kvinden fortsætter med at nusse ham i håret og i skægget. Hun stikker et par fingre ind i munden på ham og lader ham slikke dem blødt.
"Du kan give ham en besked for mig", hvisker hun sensuelt, "sig til ham - at der ikke er mere toiletpapir og håndsæbe på dametoilettet!"
*MUMS* *GG*
Blogger
Dahm... NASTY..!
jan 2006
Følger: 91 Følgere: 87 Heste: 4 Emner: 63 Svar: 649
Har os en,.
2 blondiner beslutter sig for at købe en hest hver.
Så da de har købt hestene står de lidt og tænker over hvordan de skal kunne se forskel på dem, den ene blondine foreslår så at de kan klippe manen ned på den ene, hvilket de så straks gør.
Noget tid efter da manen er vokset ud igen prøver de med halen, men da den også vokser ud sætter de sig ned og tænker godt om, så udbryder den anden blondine pludselig, "Den sorte er højere end den hvide"!
Blogger
apr 2006
Blogger
eller 2 faktisk..
Den ene blondine til den anden..
- Alle mekanikere er nogle svindlere..!
den anden..
- Det er min ikke, han tager kun 300 kr for at skifte blinklysvæske..
xD
En blondine ringer til politiet og siger meget oprevet..
- Der har været indbrud i min bil, du har stjålet rattet, indstrumentbrættet, bremsen, ja selv speederen..!
Politimanden..
- Vi sender straks en patrulie ud.!
Lidt senere inden politiet når frem ringer blondinen og griner..
- Hov Falsk alarm.. kom til at sætte mig ind på bagsædet..
xD
apr 2006
Vittighed for natteravnene