10. apr 2006 Følger: 73 Følgere: 110 Heste: 5 Emner: 121 Svar: 558
Historie {{forumTopicSubject}}
Hehe...er ved at skrive en bog og vil gerne høre hvad i syntes om den? Men ingen kopiering tak!!
Caroline og hendes heste.
15-årige Caroline vågnede langsomt og så på sit digitale vækkeur. 6:00 viste det. Caroline stønnede. ”Argh!” Hun vendte og drejede sig for at finde en god sove stilling. Hun havde sovet af pokkerens til! Hun stod op og gik ned i køkkenet. Hendes mor Helle var ved at lave pandekager. Caroline elskede duften af nylavede pandekager men her til morgen kunne hun ikke lugte noget. Hun så i sin mors varme grønne øjne. Helle så forskrækket ud. ”Lille skat, du er jo helt bleg og har blanke øjne!” ”Jeg har bare ikke sovet godt mor..” Caroline blev afbrudt af sig selv med en højlydt hoste. Caroline følte sig rigtig skidt tilpas. Hun var ikke faldet i søvn før halv 4. Hun havde haft hovedpine og var gået ned for at tage en hovedpinepille der, og var så faldet i søvn. Hun så ned af sin lyserøde pyjamas, samtidig med hun mærkede ved hendes brune hår. Det var helt fugtigt af sved. ”Jeg går i bad mor..” sagde hun og fremtvang sig selv et lille smil. ”Du går ingen steder før jeg har taget din temperatur!” Caroline vidste hun havde feber. Hun vidste os at når hun havde det var der ingen ridning. Hun tvang sig selv ned på sofaen og vænnede og drejede sig. Hun havde det virkelig varmt. Helle kom med termometret. ”bip bip bip!” sagde det et minut efter. Helle så på det. ”38,3. Du går ingen steder. Jeg melder mig syg på klinikken i dag og bliver hjemme ved dig. Gå du op og få sovet lidt.” ”Må jeg gå ud til Toni først?” Carolines pony Holsteins Toni ventede altid Caroline cirka halv 7. ”Så okay da! Men så det os ind!” Helle rystede på hovedet. Caroline skyndte sig at gå ud af døren før hun ombestemte sig. Først gik hun ind til Toni som stod i vallak stalden, så sin ponyhoppe Primadonna og hendes føl i hoppe stalden og til sidst men ikke mindst: Hendes Dansk Varmblods hingst Stuntstar af Dano. Dano var et stort stutteri i Vestsjælland og de havde købt Stuntstar af Dorthe ejeren af stutteriet som hendes datter Nanna havde reddet op til prix skt. George. Caroline red på landsplan og hendes mål var at komme på landsholdet. Hun mødte staldrengen Nik hendes store flamme på 17 år gå og fodre. Nik boede på stutteriet. Caroline fik et voldsomt hoste anfald. ”Hej Caroline!” Nik smilede varmt og medfølende. ”Hej Nik!” sagde Caroline hæst. Hun slæbte sig indenfor. Hun gik op på sit værelse men stødte ind i sin storebror Jesper der var 17 år ligesom Nik. ”Hey, pas lidt på!” Caroline så op på Jesper der med sine 172 cm var 8 cm højere end hende og han tog ordene i sig igen. Caroline løb ud på badeværelset. Hun havde et lille møde med sin næse. Hun pudsede den og tog toilet papiret med ind på sit værelse.
apr 2006
Følger: 73 Følgere: 110 Heste: 5 Emner: 121 Svar: 558
dec 2006
Følger: 43 Følgere: 37 Heste: 1 Emner: 288 Svar: 2.009
apr 2006
Følger: 73 Følgere: 110 Heste: 5 Emner: 121 Svar: 558
aug 2007
Følger: 59 Følgere: 54 Heste: 2 Emner: 272 Svar: 1.500
dec 2004
Følger: 49 Følgere: 42 Heste: 3 Emner: 187 Svar: 1.170
ikke dårligt (:
men husker lidt pauser , så man ik blive forvirret ,.. god start (: