415 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Godmorgen alle sammen ;) Godmorgen alle sammen ;)

Godmorgen ;).... Hvornår var i oppe`?

Hva skal i lave idag?

Jeg skal selv lave min matematik aflevering færdig :(.. og så tage imod min far som kommer hjem fra Slovakiet. og ud og ride en tur i skoven. Nu fik hun bare KANON igår i dressur og longen (har redet dressur fredag og lørdag) så nu vil jeg n hygge tur i skoven smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godmorgen alle sammen ;)
  • #1   28. okt 2007 jeg skulle have været oppe kl 8 .. men min alarm ringed kl 7... så nu kan jeg ikk sove mere smiley

• #2   28. okt 2007 Snnyd må du godt hestene før lektier :(.. jeg må godt nogengange. men idag SKAL lektierne først

• #3   28. okt 2007 ja.. ;)... upppps

• #4   28. okt 2007 Jeg var oppe kl. 05.30 d: (ifølge ny tid)
    Står altid op ved kl. halv 7 i weekenden, jeg kan ikke sove længere d: Men så var klokken jo kun halv 6 da jeg vågnede, så jeg lavede min ønske sedel til jul smiley

og senere skal jeg ud at ride, og lukke imagine på fold.
    også skal jeg hjem og skrive min biologirapport færdig, og lave min engelsk stil. også skal jeg ud at lukke Imagine ind. også skal jeg hjem at se forbrydelsen d:

• #5   28. okt 2007 Jeg skal have hentet lidt wrap til hestene og en mus eller to til slangen. Ellers har jeg ikke de helt vilde planer, andet end gøre klar til den kommende uge.
    Jo jeg skal da lige hygge lidt om de dejlige heste, og håbe på der snart kommer en rytter til dem begge.

• #6   28. okt 2007 havde hyggeaften med en veninde igår og så film langt ud på natten..også lå vi os til at sove kl 3.. men hun har Blod kraft!! og var i kemo.. så hun skulle bare op og tisse HELEEEEE tiden.. så sov bare aldrig.. så faldte jeg endelig i søvn! så gik der 22 minutter.. så fik hun krampe!!! Arrr,, så ringe til hendes mor osv! så har kun sovert cirka 1.½ time!! også da hun var taget hjem kunne jeg ikke sove mere! Dooh

Kommentér på:
Godmorgen alle sammen ;)

Annonce