{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

Wow, ridningen gik PERFEKT! :D {{forumTopicSubject}}

Ja, det gjorde den, hold da helt op!! Jeg startede med at ride oppe på ridebanen, men der var den da helt gal. Han løb med mig uafbrudt, blev bange for diverse fugle, blade, spring osv. Det kunne jeg ikke lige klare idag, så jeg red nede til GREV og red i deres ridehus, og tak skal du have hvor gik han godt! Han lagde ud med lige at løbe en smule med mig, men det gik hurtigt over efter et par volter. Så begyndte vi at galopere, og som sædvandligt render han med snotten i vejret. Så travede vi lidt, og han begyndte at søge ned, som altid. Men BEDST af alt! Var at da jeg så satte ham i galop kunne vi galopere imens han gik til biddet, nøjs hvor var jeg glad! Det er det jeg har ønsket at kunne på ham smiley Så er herre glad, måtte lig ud med det haha 8D Hvordan gik jeres ridning? (hvis du har redet ^^)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Wow, ridningen gik PERFEKT! :D
  • #2   21. okt 2007 Jeg holdtem fridag idag. (:

• #4   21. okt 2007 Nej! det var Trixie der var PERFEKT ;´D

Vi var ude at springe og hun plejer altid at løbe med mig, men idag var hun 100% styrbar og jeg kunne lave parader fra galop uden at skulle bruge et stykke på at sætte først i trav og så skridt, og hun refuserede ikke og rev ikke ned...

Og så sprang vi sådan et eller andet med en bom, et spring og så en bom igen bagefter og min lille spring mus kunne bare ikke stoppe så hun sprang både bom og spring ;D

Kommentér på:
Wow, ridningen gik PERFEKT! :D

Annonce