{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hård nakkekam
  • #1   9. apr 2022 Går hun på græs? Det kan være et tegn på begyndende forfangenhed. Hvis det er det skal hun tages af græsset og tabe sig (med mindre hun allerede er tynd, men det er hun vel ikke hvis du giver grøn te?)

Er det hjælp til vægttab du spørger om?
    Hvis hun ikke taber sig ved begrænset wrap kan man blande wrappen med noget halm. Så får hun stadig fibre til tarmene uden for mange kcal smiley og self ingen anden foder eller græs samtidigt.

Der findes også et produkt kaldet blood sugar regulator som hjælper med vægttab og stofskifte sygdomme for nogle heste - der findes en billigere variant fra Herkules.

• #2   9. apr 2022 Marsh
    Hun er ikke tuk hun er meget slank, hun får grøn te da hun begyndte at få den fedtkam for at sætte forbrænding op, og hun er løs på banen hver anden dag i Ca 20 min, hun går ikke på græs. Det jeg søger en enlig hvad pokker jeg kan gøre hun får Ca 4/5 kg wrap til nat og står på halm, så når hun ikke har mere wrap så spiser hun halm

• #3   9. apr 2022 Du gør i forvejen hvad du kan for at undgå forfangenhed, så jeg ville nok undersøge om der er en dyrlæge i nærheden som har meget forstand på stofskiftesygdomme og forfangenhed, som kan vejlede dig.

Er hun testet for PPID og EMS ?

• #4   9. apr 2022 maria nej det er hun ikke

• #6   11. apr 2022 Køb grovfoder med analyse og masser af motion. Det var det eneste der virkede på min smiley Hun har så dog også altid været til den runde side fra jeg købte hende - men det er blevet meget bedre. Og nu hvor hun er drægtig så ser hun faktisk bedre ud end nogensinde, og er slet ikke hård i nakken mere, trods det dobbelte i foder smiley

• #7   11. apr 2022 8 kilo wrap er ikke meget - men med en trivelig hest, så duer det ikke, hvis det er en wrap med høj foderværdi.

Skru ned for wrappen og lad hende æde noget mere halm, det tager hun ingen skade af. Det er noget skidt at hun allerede på dette tidspunkt på året har fået hård nakkekam - det lover ikke godt for det spirende forårsgræs, som er meget sukkerholdigt.

• #8   13. apr 2022 Har din dyrlæge rådet dig til det der med grøn te?

Kommentér på:
Hård nakkekam

Annonce