{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er han virkelig det værd?
  • #1   15. okt 2007 ah, 100.000 er måske lige i overkanten.
    Hvis den skulle sælges nu, som 2½ års, og vi så siger den ikke havde skævt kryds ville jeg sige 50.000 som maks

• #2   15. okt 2007 STOP ALLEREDE DÈR!!!!!!

Pjat med et skævt kryds.

Min mors veninde avlede en dejlig hingst efter Come Back II
    Da hun ville sælge ham til Andreas Schou, skulle den jo lige igennem dyrlægen. Han kasserede den pga. skævt kryds.

UPS!!

Han blev fløj spring hingst i Herning i år.
    Caddie, eller hvorn det nu staves.

Synes det er en fandes lækker hest I har!! ;o

• #3   15. okt 2007 100.000 ville jeg godt give..
    Min moar vil selv have over 100.000 for Decibell hvis han skulle sælges..
    ..og det sagde hun da han var 2½ xD

• #4   15. okt 2007 Pernille

Tusinde tak, og hvor elsker jeg bare dig, og dine altid positive kommentarer, hehe smiley

• #5   15. okt 2007 Nivsetrov !

Så lidt.
    Man skal ikke altid tro på det folk siger xD
    Synes bare at det var super sejt, at UHA, hingsten har skæv ryg så den dur bare ikke..
    Såå kommer han til Herning, og banker alle dem med "ret" ryg.. HAHA!!
    Han springer så også som en i h*lvede smiley

• #6   15. okt 2007 haha xD

Ja så kan de bare lære det, dem der kasserede ham! smiley

• #7   15. okt 2007 Altså han har ikke den der svæve gang de fleste zardin afkom har, så derfor vil han nok være billigere end hvad man plejer at få en zardin.
    ville nok sige omkring 60 villle passe bedre, pga. stamtavlen og uden skævt kryds (:

Men han har da meget korte forben har han ikke smiley det ser sådan ud i filmen smiley

• #8   15. okt 2007 tja, har kigget vidion mange gange, syndes det er en dejlig og pæn hest, men mangler svæv i trav, og lidt i skridt, ud fra video og billeder ville jeg højst give 25000, afstamningen er fin, men det er jo ikke altid, det faler til den gode side, men din hyp er smuk, men tror næppe på de 100000, men man ved aldrig.

Anita W

• #9   15. okt 2007 Hmm..
    Lidt enig med jer andre.
    Men forestil jer en rytter på ham.
    Man lægger lidt undershenkel på ham, og får ham op ad bakke..
    Så ser jeg med det samme en stjerne..
    Se fremad!!

• #10   15. okt 2007 pernille
    Det er rigtigt, men alle hypper kommer altså ikke op af bakke, de kan ikke, så det er ved deres naturlige bevægelse man vurdere det, og det ser den her ikke ud til at kunne, måske tager jeg fejl, det må tiden vise.
    Anita W

• #11   15. okt 2007
    ˜°º•¤Pernille&Fundi¤•º°˜: En hest får ikke en bedre gang under rytter end hvad den kan præstere fri (:

..
    Jeg har ikke styr på hestepriser som sådan, måske er 60 også lige i overkanten (; Men har jo ikke styr på de priser for ungheste elelr ponyer slet ikek smiley

• #12   15. okt 2007 anita W
    Enig med alt det du siger.
    Men har den lidt dårlige vane, at når jeg ser en unghest, ser jeg muligheder i den, og tænker fremad smiley

. Shella . •Team Bal• .
    Lidt uenig. Fundi traver som et gammelt øg uden rytter, men med det samme jeg kommer op på hende, kan hun danse rundt.
    Det samme med Venche, jeg kan næsten altid få bedre gangart ud af hesten, når jeg sidder på den..
    Han engang fået at vide at jeg er magisk, eller at jeg kan trylle xD
    Men du har alligevel ret, nogle heste går bedre uden rytter smiley

• #13   15. okt 2007 Nej, ikk sådan ment. Det er ikke for at blærer mig, eller noget..
    Jeg mener bare at man sagtens få mere ud af en hest.

• #14   15. okt 2007 malander: jeg er 80 % uenig den har da en super bega dejlig trav!

jeg ville ikk udtale mig om det da jeg blæder på stamtavlen da jeg ikk ska bruge min pony til vildt meget smiley men han er satme lækker!

• #16   15. okt 2007 vil ikke udtale om hvad har er værd hverken med eller uden skævt kryds.

min hoppe fik skævt kruds. samtlige dyrlæge jeg ringede til (falk rønnne; nogle i fredensborg og nogle i Næstved) sagde alle at hun godt måtte rides men aldrig høje klasse det ville være dyremishandling og man kunne risikere at den knak sammen. hun måtte heller ikke avle..

har set flere med skævt kryds på vej til slagteren da de ikke var mere værd, så personligt ville jeg ikke købe en med skævt kryds

• #17   15. okt 2007 hvad vil det sige at have et skævt kryds? XD og hvad er det i vejen for? gør det nogle"skade"

100 tusin er lige i over kanten syndes jeg (: 50-60 styks, han er jo helle ikke tilredet (: men det er jo pga aldren ! en ekstrem suk hest , glæder mig til at se ham under ytter engang (:

Kommentér på:
Er han virkelig det værd?

Annonce