{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
490 visninger | Oprettet:

mht dem der flipper ud på deres heste {{forumTopicSubject}}

^jeg synes efterhånden det er ved at være sygt så mange der flipper ud på deres heste til stævner !?!
seriøst!? ligeså snart hesten gør noget som ikke lige passer rytteren går rytteren helt amok. jeg så en til et stævne her i sidste weekend, hvor hesten egentlig kom fint igennem springbanen, men rytteren synes åbenbart ikke det var godt nok (de havde ingen fejl) - så alligevel fik den mega mange slag i røven da de kom igennem mål - der sagde dommeren også lige hun skulle komme op til ham! jeg havde bare lyst til at råbe et eller andet til hende....
og der er altså efterhånden mange der gør det. jeg kan bare ikke ta' det !?

hva synes i?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mht dem der flipper ud på deres heste
  • #1   8. okt 2007 ' nu kommer jeg ikke så tit ud på stævnebanerne, men synes da, at det er en mærkelig opførsel?! Det gør man da ikke?!

• #2   8. okt 2007 Jeg har altid lært at sker der en fejl, ja så er det altså rytterens skyld! Derfor får mine heste aldrig skylden smiley Dog kan jeg til stævner godt blive lidt mere irritabel da jeg bliver nervøs smiley Men det bliver bedre og bedre for hver eneste gang smiley

• #3   8. okt 2007 De mennesker er meget uerfarende og har ikke en skid forstand på heste.

Det kan da godt være de rider godt, mendet er slet ikke de samme som at være god til heste!

• #4   8. okt 2007 Pauline: det har jeg også. og hvis jeg slår nogen er det mig selv. min pony er så rutineret at det faktisk altid er mig selv der laver fejlene xD hæhæ.

• #5   8. okt 2007 Her i lørdags var der også stævne hvor min pony Charlie står (BRF) og der var der også en pige som flippede totalt ud på sin hest, fordi at den stoppede. Det var i omsprigningen, og hun havde lavet en vendig hvor at det stort set var umuligt for hesten at komme over springet, og derfor stopper den. Hun slog den bare SÅ mange gange i numsen, og sparkede til den, og hesten blev helt fra den, og løb rundt. Der blev dommeren (heldigvis) også RIGTIG sur. Det havde hun også fortjent! Det er bare ikke okay, at fordi at man selv er nærvøs at man så lader det gå ud over hesten!

• #6   8. okt 2007 Nivsetrov : NEMLIG!

• #7   8. okt 2007 Signe&Charlie Brown:
    æj, det er bare så ulækkert sådan noget.

• #8   8. okt 2007 Jeg så en (er også herinde) igår som råbte SÅ meget af sin pony, rauw, hun skiftede mellem at sige pruhh og KOM ! Dommeren sagde også at siste gang hun så hende rytteren ride, sad hun i et dommer tårn så hun kunne ikke hører hvad rytteren sagde, men det kunne hun nu, og hold da op. Og så bekræfede hun også rytteren om at ponyen altså ikke forstod en bjælde af hvad der blev sagt xD

Jeg beroligere altid Rony når han stopper til et stævne, ved ikke hvorfor men han skal vide at det er okay at fejle, det er derfor vi lever (;

• #9   8. okt 2007
    Pauline A

utrolig enig ;D

• #10   8. okt 2007 men det er jo tit spring rytter!
    men synes ikke det kan være rigtig, heller ikke de der forældre der går helt amok eller træner.. smiley

• #11   8. okt 2007 FULDSTÆNDIG ENIG ! Var også engang til kragelund stævnet, hvor Pigens far piskede pony'en i røven mega mange gange lige før den skulle ind og springe, så den løb så hurtigt den kunne over springene, Faktisk løb Pigen med 1 pl. Heldigvis for det " SIGER JEG BARE " Ellers den stakkels pony, ville nok have fået mange flere slag, F*CK jeg blev sur og ked da jeg så det smiley

• #12   8. okt 2007 Specielt ponyryttere der bare får alt hvad de peger på, gør det.. Syntes det er meget foprkert..

Okat jeg blev disket i 4 ud af 5 klasser oppe på mors, og l 4 ud af 5 klasse, og han fik en enkelt i røven da han stoppede, men jeg bliver ikke ved med at slå ham.. Det er ikke kun hans skyld at det går galt, så derfor skal han ikke have tæsk.. Det er et levende dyr, som har dårlige dage ligesåvel som os mennesker..

• #14   8. okt 2007 Ikke for noget, men sys også det er synd for voksen hestene, da rytterne bruger SÅÅÅ meget Kandar eller hvad det nu hedder, så hesten bare går med mulen helt trykket ind i bringen smiley

• #15   8. okt 2007 Det ere ikike altid han får en i røven.. For det meste rider jeg uden pisk, og mange mener jeg er for sød ved ham, men det hjælper jo ikke noget at slå ham..

Kommentér på:
mht dem der flipper ud på deres heste

Annonce