{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

Hvad er dine største problemer i hverdagen? {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger, er mit spørgsmål til jer: Hvad er jeres største problem i hverdagen? (Det skal ikke omhandle heste)

Vi er 5 unge studerende fra Aarhus Business College, der går i 2.g. Vi har et langt forløb om innovation, hvor vi deltager i Young Enterprise konkurrencen. YE konkurrencen er overordnet en konkurrence, hvor man pitcher sin idé, og der er professionelle dommere, der vurdere ens ide/produkt. Hvis man har en god ide, kan man gå til finalen og få en masse forretningsmuligheder. Læs mere om YE her: http://www.ffe-ye.dk/

Vi skal finde på en idé, og det er det, vi skal bruge jer til!

Derfor spørger vi: "Hvad er jeres største problem i hverdagen?"

Det kan være ALT.

Alt I skriver er brugbart og vil hjælpe os enormt meget smiley

I er meget velkommen til at skrive en besked, hvis der er mere I vil vide.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er dine største problemer i hverdagen?
  • #1   18. sep 2021 Jeg har i mange år ønsket mig en teleporter (som i StarTrek Beam me up, Scotty), da transporttid er virkelig kedeligt - I min branche kan man ikke arbejde hjemme og jeg trives bedst ved at bo på landet...

Det er måske ikke det i søger, men hvor ville jeg gerne have en teleporter...

...
    Dernæst kunne man ikke gå resten af verden til at starte fx en time senere hver morgen, så de ikke starter før mit sind er vågent...?

• #2   18. sep 2021 Jeg har et problem med min iskiasnerve - den vil jeg gerne have fikset.

Og så vil jeg gerne have et 9-13 job, mandag til fredag - men tjene det samme som hvis det var 8-16.

Og sidst men ikke mindst, gøre verden nemmere for B-mennesker at leve i.

Lidt hesterelateret - så vil min hest Pinot gerne kunne æde lige så meget som min hest Caspian, bare uden at tage på af det.

Mvh Charlotte

• #3   18. sep 2021 Mit største problem i hverdagen er ikke at have nok overskud til de ting jeg gerne vil.
    Så noget der kan fixe min sygdom eller på anden vis give fysisk overskud.

Men på den mere realistiske bane så er det umulige bilister, så noget med en obligatorisk teori + køre opdatering fx. hver 5 år. Dels for at man bliver opdateret på nye love og regler og dels for at minde folk om at følge reglerne og køre ordentligt. Det er efterhånden tit jeg oplever at måtte vige for andre eller bremse hårdt op, eller begge dele, som i dag, da en modkørende valgte at overhale den foran kørende bil, et sted hvor han ikke kunne se, og der kom jeg så. jeg måtte bremse hårdt op og hive bilen ud i rabatten, for at undgå sammenstød!
    (men for lige at være med på who's ide, så vil en teleporter jo løse alle de problemer;) )

• #4   19. sep 2021 Jeg har det - en kattesikret vækkeurs app!

Jeg er vågnet 40 minutter for sent, skal på arbejde...
    Sandsynligvis har en kat sovet på min telefon, og så slukker kattemave mod skærm åbenbart for vækkeur-apps..

• #5   21. sep 2021 Enig med Maria E.
    En opfindelse, der bortskaffer sygdom og muskelsmerter.
    Mere sikker trafik. Jeg oplever oftere og oftere hårrejsende trafikale katastrofer.. eller det kunne være blevet til en, hvis ikke man, enten selv, eller andre medtrafikanter afværger den. Flere og flere er komplet ligeglad med andres sikkerhed og tænker kun på dem selv og deres fart, som endelig ikke må afbrydes.
    Så en trafikal tingest, der kan afskaffe trafikkonger, vil være genial.

En anden ting jeg godt kunne bruge og som jeg tænkte på, for 120ende gang forleden, er en badekabine der, kan tage vores tøj af os, kan vaske og tørre os og give os tøj på igen. Jeg syntes jeg bruger en masse go energi på, at bade, som jeg godt kunne tænke mig, at bruge mere fornuftigt.

• #7   21. sep 2021 Nana: kan vi ikke lige nøjes med at jammeren kun virker på førersædet? Nøj jeg ville små-sindsyg hvis jeg bare skulle stirre ud i luften, når jeg kører som passager over længere tid ??

Kommentér på:
Hvad er dine største problemer i hverdagen?

Annonce