1.060 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Rengøre/rense hestetand? Rengøre/rense hestetand?

Min kære pony har desværre igen fået fjernet en tand. Jeg har den, men den er et værre bøvl at rengøre!! Jeg har en tand fra tidligere, og den skulle bare i brintoverilte. Den “nye” har dog stadig væv siddende. Efter brintoverilten har vævet mistet alt farve men er tilsyneladende blevet siddende lige så godt fast. Jeg synes at jeg har prøvet alt, inklusiv at hælde kogende vand over og decideret kogt tanden i en gryde, men det har ikke hjulpet (og det lugtede fælt). ??
Nogle gode idéer til hvordan jeg får det af? ??
Mit næste bud er at lade den tørre og se om jeg kan fjerne det når det er knastørt.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rengøre/rense hestetand?
  • #1   17. sep 2021 Du er sikker på det er væv og ikke fedt? Jeg ved kranier kan få sådan et hårdt, fedt hvidt lag nogle steder som ligesom siver ud af det rensede kranie.

• #2   17. sep 2021 Ja, jeg er sikker. Det er heller ikke sivet ud nogle steder, det har været der fra start.

• #3   17. sep 2021 Det er der også, så snart mine ting er rene. Men ville bare spørge siden du ikke har lagt et billede op smiley .
    Her plejer de best genstridige ting ryge af med tiden. Jeg lægger alle mine ting i vand og helst et varmt sted i en lukket beholder. Derefter venter jeg bare. Alt er røget af på et eller andet tidspunkt. Eller måske en stiv børste? Højtryksrenser er nok svært på noget der er så småt. Men ellers ville jeg nok også prøve at lade det tørre

• #5   17. sep 2021 Jeg har allerede haft det en del i brintoverilte, jeg ved ikke hvor godt for tanden det vil være at udsætte den for en opvasketabs oveni.

Kommentér på:
Rengøre/rense hestetand?

Annonce