389 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Studere i udlandet Studere i udlandet

Hej HG
Det her er ikke hesterelateret, men jeg vil alligevel høre jeres mening:
Hvis I nu ikke kan tage drømmeuddannelsen herhjemme, men derimod har muligheden i udlandet, havde I så gjort det? Også selvom det måske er 6 år væk hjemmefra?
Eller havde I fundet jer tilrette med at finde noget andet?
Jeg spørger, fordi jeg er meget i tvivl. Jeg er lige startet på sygeplejerske, da jeg selvfølgelig giver det et skud, for at se om det er noget. Men jeg kan godt mærke, at tanken om at blive dyrlæge stadig er der smiley Jeg er godt klar over, at beslutningen er helt min egen, men nogengange hjælper det, at få andres synspunkt på sagen.
Jeg håber I vil tage tiden til at skrive, hvad I havde valt at gøre smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Studere i udlandet