{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
432 visninger | Oprettet:

Fuck livet sucks nogen gange {{forumTopicSubject}}

Årh hvor jeg dog ikke magter "livet" lige nu...

Siden sidste weekend er jeg blevet rakket ned af flere forskellige mennesker har inde, angående min ridning af isabella (den måde jeg rider på er åbenbart meget ond over for isabella???)

Det har resulteret i at jeg hele sidste uge kun har skridtet på hende.. torsdag skulle jeg forestille at have spring undervisning.. sprang kun 6 50 cm spring, og så brød jeg sammen og høl som et bette barn....

Jeg har ikke ville ride, fordi jeg er bange for at lade mine frustrationer gå ud over isabella, som jo bare gør hvad der bliver sagt....

igår er første gang siden farsø stævnet jeg red hende "rigtigt", og ååårh hvor hun nød at blive arbejdet med...

Har oven i det hele problemer på arbejdspladsen, og i morges blev det bare for meget.. så nu har jeg sagt min stilling op...

og har i forvejen penge problemer, og nu får jeg karantæne i fagforeningen..

nøøøøøøj hvor det hele bare er noget ROD lige nu smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fuck livet sucks nogen gange
  • #2   2. okt 2007 nej men når man er blevet skidt op og ned af ryggen 1000 gange på en måned, så får man bare nok smiley

og når de pludselig fra den ene dag til den anden sætter en 13 kr ned i timen smiley

• #4   2. okt 2007 Årh, kan godt forstå dig.
    Kan heller ikke se noget ondt ved din ridning af Isabella på billederne. Synes det ser godt ud (:

Men håber da at du snart kan se lidt lysere på tingene ..

• #5   2. okt 2007 årrrh ha. s; ' er ved at være så træt af at komme her på HG.

TIL ALLE MENNESKER DER HAR SAGT NOEGT TIL SANDIE. !!!!

Hold da k***, hvor synes jeg i skulle skamme jer. !!
    Stakkels pige siger jeg bare.
    Stakkels Sandie, at hun bliver så ked af det, fordi i snakker som en ordentlig sæk lort til hende. ( undskyld talemåden. )
    Jeg er sikker på, at du har pisse ondt i din røv over, at Sandie rider bedre end dig !!!!

Til Sandie.
    årrh, stakkels pige. |;
    Jeg har virkelig rigtig ondt af dig.
    Havde lyst til at gøre noget for dig.

Lige nu er mit liv & så bare noget crap, & jeg er ikke sikker på, jeg kommer igemmen det !
    Men tænk på alle dem der virkelig holder af dig, & tænk på de f*** hoveder, der har sagt sådan om dig & Isabella, kun har ondt i røven af, at du rider bedre end dem. d;

/ Glennie A

• #6   2. okt 2007 Øhhmmm... nu kan jeg ikk lige få øje på hvor det lige er du skulle være ond ved hende...
    Sikke noget vrøvl...
    Syntes det ser godt ud på billederne...

ang. dit job, så kan jeg sagtens følge dig..
    du skal heller ikk finde dig sådan en behandling...
    og som Mene N siger.. ind på nettet og kig der er massere af job, og sikkert også et der passer til dig...

Men held og lykke her fra i hvert fald...

Mvh Nanna

• #7   2. okt 2007 Glennie A ! smiley A

Præcis. Ingen skal have lov til at tale sådan til andre!

• #8   2. okt 2007 Glennie A ! smiley A

tusind tak for de pæne ord....

Det er bare træls når livet går imod en.... og man kan ikke se hvordan man skal komme igennem det smiley

jeg har lige været sygemeldt med depression... og nu kan jeg mærke at hvis det hele her ikke snart vender, så går jeg ned med flaget igen... sådan noget møg....

Jeg har inderst inde heller ikke lyst til at være her på HG længere....

eller jo, men der er bare få personer som gør det ulideligt. og det burde bare ikke kunne ske..

• #9   2. okt 2007 Nanna L

Tror det er noget nogen har sagt til hende tidligere herinde (:

• #10   2. okt 2007 Åhh Sandi nu sakl du bare høre, Ude på den gamle går vi flyttede fra i forgårs, Snakkede de om dig, det var ikke ondt med de havde alle ond af dig fordi at folk er sådan ! og jeg forstår ikke hvorfor at nogle her inde ikke tænker lidt Bare LIDT! der er ingen mennesker der kan holde til sådan noget i længden! det er der bare ikke! Men du skla tænke positivt, der jo flere der roser end der kritisere, også det ikke er konstruktiv kritik skal du ikek tage det til dig, for det er bare fordi de kan finde en lille fejl som alle laver og kan gøre den giiigantisk stor? forstå du ?? de kan sikkert ikke ride bedre selv..

• #11   2. okt 2007 Læste godt det der blev skrevet igår, og visse folk opfører sig virkelig barnligt.
    Kan ikke se at der er noget i vejen med din ridning overhovedet.

Kender godt det med at alt bare går i mod en på en og samme tid og man har bare lyst til at droppe alt og bare sidde og gemme sig derhjemme..

Men held og lykke herfra.

• #12   2. okt 2007 ja har bare lyst til at gemme mig under dynen smiley

eller i isabellas boks

• #13   2. okt 2007 Sandie L

Lige nu er jeg taget ud af skolen, fordi jeg har en deprition, så jeg ved hvordan det er. s;
    & når man har det så dårligt, magter man heller ikke noget som helst.
    Nu genkender det nok når jeg fortæller det, men når man bare har det så dårligt, begynder man tit at græde.
    Der var engang, jeg var til spring på Scharlif. Jeg begyndte at græde, faktisk lige da vi var begyndt.
    Springene var faktisk slet ikke ret høje, men alligevel, havde jeg bare ikke modet med mig, den dag.

Men folkens, det er virkelig ikke sjovt at have det på dne måde som Sandie & jeg har.
    Måske er der andre der kender til at have en deprition?

Men Sandie, jeg har virkelig ondt af dig.

• #14   2. okt 2007 Hej Sandie,

Har skam selv prøvet at have en depression.

Men ang din ridning, så vær stolt af dig selv. Du har en hest som gør hvad du siger. Det gør heste kun hvis de har tillid til deres rytter og den tillid kommer kun hvis man behandler dem ordentligt.

Ingen kan bedømme ud fra billeder eller et videoklip om du rider dårligt. Jeg har ikke læst om det, men dem der siger sådan, er højst sandsynligt fordi de er møg misundelige.

Vær stolt af din hest og nyd at ride hende! Hun er glad for dig og du for hende og det er absolut det vigtigste. Jeg er helt sikker på at hvis du virkelig var ond ved hesten, ville din træner sige det til dig og hjælpe dig på rette vej, men det lyder ikke til at der er nogle i det virkelige liv der mener sådan om dig.

Når folk skriver noget fis herinde, skal man lade gå ind af det ene øre og ud af det andet.

Jeg ved det kan være svært når det hele ser sort ud.

Op med humøret og tag en dag af gangen. Der er jobs nok at finde til dig, så bare klem på i dit eget tempo. Så skal alt nok gå den rigtige vej igen.

• #15   2. okt 2007 Alle fejler og rom er ikke bygget af en dag!

Alle har fejl, jeg fejler selv .. Min ridning er ikke god nok til jeg kan være tilfreds, men tænker kun på hvad min underviser siger, det er ham der kan forbedre mig, ikke alle de dumme kommentar man får herinde.

Husk lige på det smiley

• #16   2. okt 2007 Hej...
    Du skal ikke lade dig gå på af alle de unge der har generet dig...
    Ang dit job...... Du lyder altså som en pige med ben i næsen, så du for dig hurtigt et nyt, og bedre sted..Tro mig... Jeg har osse sagt mit job op, men har ikke nået at gå arbejdsløs.. fandt et nyt inden, min opsigelse løb ud, der er altid et eller andet at finde... Og hesten ser altså ud til at føle glæde når du rider... Op med humøret...

Kommentér på:
Fuck livet sucks nogen gange

Annonce