{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
513 visninger | Oprettet:

Er det for personligt (Kort til ven) {{forumTopicSubject}}

En jeg er kommet til at kende ude på s kolen, skal til svendeprøve på torsdag, og vi har haft det rigtig godt sammen, har virkelig taget @!#$ på hinanden.

Jeg har så købt en plade chokolade til ham, som en lille held og lykke ting, samt er for tidligt tillyke med svendeprøven. Her er så kortet jeg har skrevet...

hej ...

Hjertelig tillykke med den næsten overstået svendeprøve.

Glæder mig til at blive inviteret til svendegilde

Hvor bliver der trist og meget stille det sidste stykke tid (øvvv) ingen til at drille, når du igen er på arbejde.

Jeg ville også lige benytte lejligheden til at takke dig for et rigtig godt "venskab", (hvis man kan kalde os venner hehe) Der er langt imellem at jeg møder en person som dig (positivt ment) og du har været med til at gøre skolen et meget sjovere sted at være.

Jeg ved at du kommer til at savne mig noget så forfærdeligt når du ikke er her mere. Skulle savnet blive for stort, kan du jo altid se på billedet af mig, som ... tog hehe.

Jeg har tænkt (Ja det kan jeg altså også godt) og snakket med nogle af de andre fra skolen om at vi en dag skal i byen, ud at bowle eller andet. Det ville være fedt, hvis du ogaå ville med. Evt. med påhæng.

Mit nr. er ..., så kan du lige sende en sms, så jeg ved hvad nr. jeg kan få fat i dig/jer på.

Nu ved jeg jo ikke hvad din ..., siger til at du har venner af det modsatte køn, (ja og der ved du jo at jeg er, altså køn hehe)men det kunne være fedt at holde kontakten ved lige. Måske du kunne intruducere mig til nogle af dine single venner hehe hvis det blev aktuelt.

Men igen 1000 tak fordi du er son du er og altid kan få mig i bedre humør. Lad det nu ikke stige dig til hovedet, og gøre dit ego større (hvis dette er muligt).

Håber vi snakkes ved i fremtiden også..

Hilsen ...

Ps. invitationen til svendegildet kan sendet til ... hehehe..

Er dette alt for personligt, eller kan jeg godt skrive dette til en god ven der har kæreste???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det for personligt (Kort til ven)
Kommentér på:
Er det for personligt (Kort til ven)

Annonce