{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

Vidste du ? {{forumTopicSubject}}

At ;

Hvis man skriger i 8 år, 7 måneder og 6 dage, har man produceret nok energi til at varme en kop kaffe op? (men det er vidst ikke det værd)


Hvis man prutetr uafbrudt i 6 år og 9 måneder har man produceret en gasmængde som svarer til en atombombe? (Kan muligvis være et forsøg værd)

En griseorgasme varer i 30 min? (Hvordan fandt nogen ud af det, og hvorfor ?)

At banke hovedet mod væggen , forbrænder omkring 150 kalorier i timen?

Mennesker og delfiner er de eneste der har sex , for fornøjelsens skyld. (Er det derfor, flipper smiler hele tiden? Og hvordan kan det være at grise ikke er med i denne kategori? Ö? )

Folk er i almindelighed mere bange for edderkopper, end for døden?

Kroppens stærkeste muskel er tungen. (Hmmmmmm)

Krokodiller kan ikke række tunge. (HAHA)

Myrer kan løfte 50 gange deres egen vægt, trække 30 gange deres egen vægt, og falder altid på deres højre side når de sprøjtes med myregift. (Har vi skatteydere virkelig givet penge til den forsikring?)

Isbjørne er venstrehåndede. (Hvem er dog intresseret i at vide det? Og hvordan har man fundet ud af det? Spurgt dem ? )

en kakerlak kan leve i 9 dage uuden sit hoved, indtil den ttil sidst dør af sult? (Ækelt! Tænk, hvilket sygt menneske der har fundet ud af det?)

Knæleren kan ikke parre sig, mens dens hoved stadig sidder på kroppen. Hunnen flår skånselsløst hovedet af hannen, når det er tid til lidt sjov, (Elskede! Jeg er hjemme nu. Men ... Hvad gør du? Arrgh !)

En del løver parrer sig op til 50 gange om dagen?

Strudsens øje er større end dens hjerne .. (Jeg har truffet en del lignende mennesker (: )

Søstjerne ahr ingen hjerner.. (Sådanne mennesker har jeg også truffet.)

Når nogen irritere dig, så tænk på, at det kræver 42 ansigtsmuskler at danne en bekymret mine, MEN det kræver kun 4 muskler at løfte armen og give idioten en på siden 8)


Endnu et meget ligegyldigt emne,

ALA KEDER SIG !

Aner ikk om det er sigende overskrift, men kunne ik lig' tænke (: så lev med det! x'D


MUHAHAHAAA ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vidste du ?
Kommentér på:
Vidste du ?

Annonce