på heste jagt midt om natten! {{forumTopicSubject}}
ja i går nat kl omkring 00:00 ringer en af min bror venner k og jeg starter med og tænke "hvem fan"#¤ ringer mit om natten?" men jeg høre så de snakker noget om fire heste.. så begynder jeg og tænke vider.. fire heste? vi har fire heste.. der begyndte jeg og få det dårlige kl var 00:05 noget og fire heste var sluppet ud.. men han sagde det var fire BRUNE og to af vores var røde.. men hvem kunne dog se forskel i mørke? min storebror gik ind til min mor og far, jeg jo self. efter i fuld fart.. han vækker dem så og siger at k har haft ringet og sagt det med hestene.. i kan tro at min far kom ud af sengen.. vi tog noget tøj på og alle sammen med i bilen.. vi køre så til at starte med op til vores heste, de kom så heldigvis lige med det sammen.. pyhhaaa.. men ja tænker min mor igemmen og kommer til og tænke på en der har fire brune heste til og stå på en nedlagt jernbane(den er god at ride på, hestene står så self. ved siden af banen.) men det kom min mor jo til og tænke på.. vi tog nogle af vores grimer med og kørte ned til k.. han bor ikke så langt væk fra os, han bor lige ved siden af den der bane..(det skal lige siges ag k er skide bange for heste. og det er resten af han familie vist også...) men der vi kom der ned snakket vi med k´s mor hun sagde så at deres hun (en stor en) var begyndt og gå helt amok, så k´s mor´s kærste havde taget en jernstang og gået ud til hunden, så ser han fire store heste, han skyndte sig så meget hurtig ind igen.. men aå imens vi snakker så går hunden amok igen, og vi regner så med de er der omme igen.. vi går der om, giver dem grimer på.. de var faktisk meget lette og komme til. vi træk dem så afsted(mig, min mor, min far og min bror.) hende der ejet dem, kunne vi ikke få fat på(vi havde ikke hendes nummer..) men vi vidste så hun havde to folde hun kunne ha dem til og stå på.. der vi kom der hen kunne vi så se på dden første fold at ledet lå hen på jorden.. det vil sige at de ikke gik der da de slap ud vi fik lukket dem ud, og de tog det stille og rolig de var nu meget søde..
men ja vi kom så hjem kl 00:35 og jeg faldte nok først i søvn kl 00:40 og skulle i skole næste dag.. men k´s mor havde fået fat på hende der ejet hestene og fortalt hvad der var sket. hun var meget glad for at vi havde lukket dem ind..(det skal lige siges at de også kunne løbe ud på viborg vej..)
men ja det var nu hårdt og komme i skole igen
nov 2005
Følger: 59 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 1.007 Svar: 4.945
okt 2006
Følger: 34 Følgere: 30 Heste: 4 Emner: 55 Svar: 753
på heste jagt midt om natten!