Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Container til mødding Er der nogle der kender et sted i Esbjerg, Tjæreborg, Bramming, Gørding og Varde område. Hvor man kan leje en containe...
Off Topic
Oprettet:
6. mar
Visninger:
131
Loppefrøskaller Hej. Har en veninde. Der spurgt om man må give det loppefrøskaller der er til mennesker, til heste? Der er jeg lidt i...
Off Topic
Oprettet:
7. nov 2024
Visninger:
297
Qualismart Hej HG, Er der nogen herinde, som kender til hesten Smarty aka Qualismart? Jeg ved, at han bliver 8 år i år og at han...
Off Topic
Oprettet:
4. apr 2024
Visninger:
543
HVOR ER SHEIKI?! Er der nogen der ved hvor Sheiki er?! Hun er en hollandsk varmblod, 164 cm høj (hvis jeg husker rigtigt) 23-24 år ...
Off Topic
Oprettet:
21. feb 2024
Visninger:
641
Opstaldning Lemvig. Jeg ligger en forsigtig føler ud, kender nogle af jer herinde gode steder nær eller ved Lemvig med opstaldning. Gerne p...
Off Topic
Oprettet:
7. feb 2024
Visninger:
718
mindre bil med trækkraft Er der nogen af jer der har små biler der stadig må trække 1500kg på krogen??? pt. har vi en kia sportage som vi er ...
Off Topic
Oprettet:
3. feb 2024
Visninger:
474
Opstaldning Tønder Jeg er ny tilflytter til Tønder (Ubjerg) og kender ikke rigtig nogle steder med opstaldning i omegn, ud over rideskolen...
Off Topic
Oprettet:
30. jan 2024
Visninger:
357
Must have i staldskab Vi skal til at bygge et stort staldskab til alt udstyret. Hvad mangler du bare helt vildt i dit skab, enten plads t...
Off Topic
Oprettet:
12. jan 2024
Visninger:
1.012
carola af lille rosenlund carola 2023 min lille mus er nu i dag en sød og liget frik pony hun er min part på BKR jeg fik part på hende i 2021 ind...
Off Topic
Oprettet:
14. nov 2023
Visninger:
419
Aggressiv katteopførsel Hej, min 5 måneders hankat er begyndt at vise – hvad jeg vil kalde det – aggressions tegn. Når man er sammen med ham ...
Off Topic
Oprettet:
8. okt 2023
Visninger:
619
Killing med dårlig mave Hej Jeg købte min killing i august fra dyrenes beskyttelse. Fra dag et har den haft meget dårlig mave. Den dårlige ...
Off Topic
Oprettet:
4. okt 2023
Visninger:
527
Hest forskellige steder i Danmark Hej! Jeg gad godt at vide hvor dyrt det er at have hest rundt om i landet. Der er jo kæmpe prisforskel på at have hest ...
Off Topic
Oprettet:
23. sep 2023
Visninger:
463
Smykker af hestehår Hej derude! Jeg står i den situation at jeg skal til at lave min afsluttende opgave på min uddannelse. Jeg udarbejder ...
Off Topic
Oprettet:
21. sep 2023
Visninger:
424
Reb til cordeo og mere? Jeg har forsøgt at søge efter reb til rebudstyr. Både til tove, cordeoer og grimer. Reb til grimerne kan findes i meget...
Off Topic
Oprettet:
21. sep 2023
Visninger:
395
Anderledes hestebog Hej Jeg har længe tænkt at jeg synes det er synd at denne heste / zombiebog ikke rigtigt er kommet ud til alle os d...
Off Topic
Oprettet:
14. sep 2023
Visninger:
430
Trav fotos? Godaften til hestefolket. Nu er det snart 7 år siden at jeg mistede min elskede travhest Borlis Alf. Jeg vil gerne lav...
Off Topic
Oprettet:
7. sep 2023
Visninger:
474
hvordan ser din opbevaring af underlag ud Jeg er i gang med at få styr på udstyret i sadlerummet, men jeg mangler en eller anden smart løsning på at opbevare und...
Off Topic
Oprettet:
28. aug 2023
Visninger:
548
Smed på Sjælland? Jeg leder efter en ny smed. Hvem kan i anbefale? Skal være Jægerspris og omegn.
Off Topic
Oprettet:
25. jul 2023
Visninger:
513
Tips til egen hest Hej ville høre om folk har nogen tips hvis man skal have egen hest. Hvilke opstaldnings steder skal man gå efter og hva...
Off Topic
Oprettet:
19. jul 2023
Visninger:
453
JB Viegård Halløj. Jeg har overvejet at lave en ny gruppe her på hestegalleri eller FB, hvor vi kan skrive og opdatere om sagen i...
Off Topic
Oprettet:
18. jul 2023
Visninger:
761

Annonce