{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Kajsa K
Kajsa K
Emner: 1 Svar: 1

Job samtale {{forumTopicSubject}}

Hej venner, jeg skal til job samtale i h&m på mandag, er vældig nervøs da dette er min første, skal jeg have stilet tøj på, og kommer de til at spørge om mode?.

tak på forhånd !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Job samtale
  • #1   16. apr 2021 I mine øjne har H&M ikke meget med mode at gøre. Men ja, du skal have pænt tøj på. Meget gerne fra H&M smiley

• Kajsa K
    Kajsa K Tilmeldt:
    apr 2021

Emner: 1 Svar: 1
    #2   16. apr 2021 Okay super, har du arbejdet der før?

• #3   16. apr 2021 Har arbejdet der som vikar engang. Der gik de overhovedet ikke op i om jeg vidste noget om tøj. Men selvfølgelig skal man se anstændig og præsentabel ud smiley

• #4   16. apr 2021 Nej, det har jeg ikke, men generelt i tøjbutikker, så er de meget glade for, at kunne bruge en som levende reklamesøjle, for det de sælger af tøj smiley

• #5   19. apr 2021 jeg fik som medhjælper i Bilka hvor jeg tog varer på plads, der fik vi tøj den gang, men efter flere gangen have de meldt mig for og tag ting som overhovedet ikke passet, jeg stoppet hos dem. og meldt dem til politi for og sige sådan noget som overhovedet ikke passet . jeg blev ret gal på dem. og da politi have kigget alt i gemme med videoer så måtte Bilka Sige Højt Undskyld til mig... jeg har aldrig været så sur og ked af det, så pas på de steder, smiley

• #6   21. apr 2021 Hvordan gik din samtale så? smiley

Kommentér på:
Job samtale

Annonce