{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på strøelse
  • #1   18. mar 2021 Jeg bruger ikke træpiller.
    Har tidligere brugt træpillesmuld, og det er jo næsten det samme...

Tommelfingerreglen er 1 pose pr kvadratmeter boks til opstart - eller gerne mere.
    1-2 poser pr uge til vedligehold.

Hvad koster træpiller i det nuværende marked?
    40-45 kr pr pose??

..
    Tørv kommer af at tørlægge tørvemoser. Ikke bare nedbrydes den CO2 der har været bundet tusindvis af år, men man blokere også for at mosen kan binde mere tørv.
    En del træpiller i det nuværende marked kommer fra østeuropæisk ege-urskov fældes, fordi træpiller ikke tæller imod i staternes CO2 regnskab er priserne på træpiller meget høj, så høj at urskove fældes.
    Alt andet lige...
    Jeg bruger halm.
    Billigt, nemt at skaffe, velegnet til dybstrøelse. Men giver stor mødding.

• #2   18. mar 2021 Jeg bruger både træpiller og træpillesmuld. Smulden er dog en nyere ide jeg har fået, da det virker for mig og min hest.

Uden smuld, så bruger jeg ca. 166kr om måneden, da jeg køber en palle hjem ad gangen. Brugte 18 poser til en 3,5x3,5 boks i opstart.

• #3   18. mar 2021 Jeg har gået fra løsdrift til 3 (2x boks hvor der var madras, resten var beton gulv, 23 poser) til 4x4 boks til en der står inde pt ca 18-07.
    Jeg bruger det samme i efterfyld Ca, men opstart var 10x træpiller plus en pk spåner da jeg syntes bunden var for tynd, og jeg havde spåner stående.. Jeg fylder på 3 sække hver uge.. Dog tænker jeg ikke det er nødvendigt at fylde på så meget hen ad vejen, bare mig der kan lide en tyk bund smiley Før brugte jeg primært spåner, startet op med 3 pk, dengang stod han ALT FOR LANG tid inde 18-11 smiley og fyldte to pakker hver uge og boksen var ikke så lækker som nu..)

Mvh TT

• #4   18. mar 2021 Ja, 18 poser er nok også lidt meget, men jeg foretrækker også en ret tyk bund, da jeg ikke laver madras.

• #5   19. mar 2021 Halmpiller fra Tyskland, Pillemadsen ca. 1,50 kr. kg. + levering ved 3 paller 310 kr. pallen 1080 kg. på pallerne

Kommentér på:
Pris på strøelse

Annonce