516 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Spørgeskema om ensomhed Spørgeskema om ensomhed

https://www.onlineundersoegelse.dk/s/dbfee7c

Hej venner, vi er en gruppe fra Social og sundheds skolen Sønderjylland der har en opgave om ensomhed inden for en specifik målgruppe.

Vi har taget udgangspunkt i studerendes livskvalitet under Corona hjemsendelse, med særligt fokus på ensomhed.
Vil i bruge 5 min af jeres tid på at svare på dette spørgeskema?
Gracias ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgeskema om ensomhed
  • #1   11. jan 2021 Jeg har lige besvaret den.
    Jeg synes dog generelt, at der mangler svarmuligheder. Jeg kan f.eks. ikke vælge "er i parforhold" i spørgsmålet om "hvis du er single" og jeg kan heller ikke vælge i svaret efterfølgende, at jeg er i parforhold men ikke mangler intimitet.
    Måske skulle I lige gå spørgeskemaet efter en gang til. smiley Enten indsætte noget metatekst om "besvar ikke dette spørgsmål, hvis du er i parforhold" eller "besvar ikke dette spørgsmål, hvis du er i parforhold men ikke svaner intimitet".
    Generelt måske nogle flere svarmuligheder til alle spørgsmål?

• #2   11. jan 2021 Det var måske en rigtig god ide, at første spørgsmål var "er du studerende?"
    Hvis I kun vil have studerende, så kan I sortere alle fra, som ikke studerer.

Lige nu, jeg var tæt på at sende et svar - og det er 10 år siden jeg forlod uni.

• #3   11. jan 2021 den med single eller par er ikke et obligatorisk spørgsmål da man jo ikke er begge dele ??

og ja det er nok ikke kun studerende vi prøver at ramme hvis nu nogle af de 700der indtil nu har svaret har givet nogle svar de andre i klassen kan bruge til deres målgruppe...

• #4   11. jan 2021 Hvordan oplever du ensomhed som studerende under corona
    -som ikke studerende tænker jeg da ups og lukker vinduet, da spørgsmålet er meningsløst formuleret

• #5   11. jan 2021 ja det har du ret i men done er done...

• Dorte H
    Dorte H Tilmeldt:
    apr 2019

Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 216
    #6   11. jan 2021 Måske skulle uddannelsesinstitutionerne overveje at inkludere undervisning i analyseværktøjer i pensum, eftersom trenden med spørgeskemaer er blevet så udbredt - for der er da godt nok room for improvement, ikke hun i det linkede men helt generelt...

• #7   11. jan 2021 ja det kan der være noget om... jeg tror vi først havde valgt det med henblik på kun at sende ud til sosu men den landede på Facebook oh ja så tænkte jeg HG må da der være nogle

Kommentér på:
Spørgeskema om ensomhed

Annonce