{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Mega ked af det ! :'( {{forumTopicSubject}}

Ja, lavede et indlæg i går om, hva det kunne være, der var galt med Goldens ben..

Der var så dyrlæge i dag, og hun sagde med det samme, at hun var 95 % sikker på, at det var spat smiley

Vi gik ud med hende, og fik taget en bøjeprøve. Hun haltede lidt med HB (det hun også var halt på i går), og kunne ikke gå på VB.. (Hun har ikke været ren på dette ben i bøjeprøve.)
Det var forfærdeligt at se sin hest knap kunne gå !
Golden kom ind igen, og fik noget smertestillende. Jeg var lidt alene med Golden, og brød sammen.. Kunne ikke klare det !
Ved godt at nogle heste holder mega længe, selvom de har spat i begge bagben el. lign. ! Men en jeg kender, havde en hest som havde spat.. Hun havde fået af vide, at hesten sagtens kunne holde til ridning osv..... Men efter 3-4 måneder, lå den ude på folden, med så mange smerter, at den ikke kunne stå op!
Den blev aflivet, og ejeren har ikke ville ha' hest efter det !

Sidder bar og græder !

Der kommer en kiropraktor i næste uge, og så skal han se, om han har nogle idéer. Hvis ikke han har en idé, er det røntgen.. smiley

Håber I vil føle lidt med mig ! Det er virkelig hårdt for mig ! Har kun haft Golden i et halvt år :'/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mega ked af det ! :'(
Kommentér på:
Mega ked af det ! :'(

Annonce