{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

Praktik hos stutteri {{forumTopicSubject}}

Hej HG
Jeg vil lige høre, om nogen herinde har været i praktik hos hhv. Helgstrand Dressage og Blue Hors. Det kan også være andre stutterier.
Hvad lavede I?
Boede I på stedet?
Hvilke erfaringer gav det jer? Jeg tænker særligt på, om I skulle bruge det til noget/en uddannelse og gav det jer så den erfaring I søgte?
Jeg overvejer nemlig at søge begge steder som praktikant, eller hvis nogen har andre gode steder at anbefale. Gerne et sted, hvor der er dyrlæge indover.
På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Praktik hos stutteri
  • N
    N Tilmeldt:
    sep 2017

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 15
    #1   24. sep 2020 Jeg har været 14 dage hos Helgstrand Academy (lige på den anden side af Helgstrand Dressage)
    Jeg fungerede som groom, altså hente heste, strigle og gøre klar til rytterne. Hente heste fra fold og sætte nye på fold, sætte i skridtmaskine og fodre.
    Jeg boede der ikke da jeg boede i nærheden.
    Det gav mig ikke nødvendigvis nogle erfaringer, jo at jeg ikke gider arbejdet som groom i længere tid, men ellers ikke. Jeg skulle ikke bruge det til noget studiemæssigt, men bare fordi jeg havde sabatår og ikke gad at sidde derhjemme og glo smiley

• #2   6. okt 2020 Tak for dit svar! smiley Jeg har overvejet at gøre det, bare fordi jeg ikke rigtigt laver noget, men jeg ved ikke om det er det værd smiley

• N
    N Tilmeldt:
    sep 2017

#3   8. okt 2020 Medmindre du ender med en masse udgifter for at komme til stedet, så syntes jeg da endelig at du skal gøre det.
    Jeg havde nogle super hyggelige dage, og fik også lidt træningsråd til egen hest

• #4   16. okt 2020 De eneste udgifter jeg som sådan har er transport, da jeg bor et par timer væk. Skal man selv sørge for mad?

• N
    N Tilmeldt:
    sep 2017

#5   16. okt 2020 Altså jeg spiste frokost sammen med de ansatte (virkelig lækker mad??)
    Jeg boede der som sagt ikke, så jeg ved ikke hvordan det fungere hvis man bor der mht morgenmad og aftensmad.
    Men du kan jo altid ringe til den praktikansvarlige (mener han hedder Peter) og snakke med ham om det

• #6   17. okt 2020 Gud, du skrev godt du ikke boede der - det bare mig, der sover smiley Men tak, jeg skriver til dem og hører ad smiley

Kommentér på:
Praktik hos stutteri

Annonce