539 visninger
|
Oprettet:
Praktik hos stutteri {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Jeg vil lige høre, om nogen herinde har været i praktik hos hhv. Helgstrand Dressage og Blue Hors. Det kan også være andre stutterier.
Hvad lavede I?
Boede I på stedet?
Hvilke erfaringer gav det jer? Jeg tænker særligt på, om I skulle bruge det til noget/en uddannelse og gav det jer så den erfaring I søgte?
Jeg overvejer nemlig at søge begge steder som praktikant, eller hvis nogen har andre gode steder at anbefale. Gerne et sted, hvor der er dyrlæge indover.
På forhånd tak
sep 2017
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 15
Jeg fungerede som groom, altså hente heste, strigle og gøre klar til rytterne. Hente heste fra fold og sætte nye på fold, sætte i skridtmaskine og fodre.
Jeg boede der ikke da jeg boede i nærheden.
Det gav mig ikke nødvendigvis nogle erfaringer, jo at jeg ikke gider arbejdet som groom i længere tid, men ellers ikke. Jeg skulle ikke bruge det til noget studiemæssigt, men bare fordi jeg havde sabatår og ikke gad at sidde derhjemme og glo
okt 2013
Følger: 47 Følgere: 29 Heste: 3 Emner: 42 Svar: 167
sep 2017
Jeg havde nogle super hyggelige dage, og fik også lidt træningsråd til egen hest
okt 2013
sep 2017
Jeg boede der som sagt ikke, så jeg ved ikke hvordan det fungere hvis man bor der mht morgenmad og aftensmad.
Men du kan jo altid ringe til den praktikansvarlige (mener han hedder Peter) og snakke med ham om det
okt 2013
Praktik hos stutteri