Sjove misforståelser af det man læser {{forumTopicSubject}}
Har i prøvet, at læse et ord og så ikke læse det der står og få volapyk ud af det pga trykfordelingen?
I fredags var jeg og en veninde og hendes 6 årige datter i Munkholm Zoo på Djursland, hvilket iøvrigt kan anbefales. vi får et kort over zoo og det første min veninde ser er dyrearten hus araber. Hvad f..... er en hus araber???
Vi tænker en hel del over hvad det mon er for et dyr. Lige indtil vi står i foran dyret. Det var ikke en hus araber, men en husar abe.
Vi var ved, at dø af grin. Vi har vist for mange heste på hjernen.
Jeg har også engang som barn i en skole opgave undret mig over hvad en hund rede var. Hvilket jo altså var hundrede
Utroligt som hjernen spiller en et pus engang imellem og ligger deling af orderet forkert og enten gir det, overhovedet, ingen mening eller også en helt anden betydning
nov 2008
Følger: 150 Følgere: 180 Emner: 397 Svar: 5.880
jun 2011
Følger: 30 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 43 Svar: 1.646
Blogger
Følger: 98 Følgere: 710 Heste: 3 Emner: 86 Svar: 1.846
Jeg læste også engang altid usle-ben diamant (og gik ud fra at det var noget specielt man sagde om nogle diamanter) det var først da jeg engang selv ville skrive u-sleben, at det gik op for mig, hahaha
okt 2010
Følger: 1 Følgere: 9 Emner: 34 Svar: 1.262
Jeg læste noget helt andet
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 603 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.753
Jeg har to søskende, en storesøster og en storebror. Engang til jul, sad min mor, min søster og jeg i sofaen og kiggede på min brors ønskesedler. Han ønsker sig altid alt muligt til sin bil, som man ikke fatter, hvad er (han tænker sikkert det samme om mig og hestene ??).
Mig: "Han ønsker sig en dremel. Hvad dælen er det?!"
Søster: "Haha ja, og denne her, en breeeee-voooord-ner? (forstår ikke ordet og trækker det langt ud)"
Mor: "En brev-ordner, Nana?"
jun 2011
Følger: 30 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 43 Svar: 1.646
En Dremel er, så vit jeg ved, en lille bitte slibemaskine.
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 603 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.753
apr 2008
Følger: 244 Følgere: 566 Heste: 10 Emner: 400 Svar: 1.408
- en diamant der ikke er slebet.
Jeg læste det som usle ben.
Vejret har jeg engang læst som vej...ret
Og tænkte hvad er mon dét de sender i tv'et.
Sjove misforståelser af det man læser