25. mar 2004 Følger: 51 Følgere: 46 Heste: 13 Emner: 533 Svar: 2.488
min uperfekte dag:p {{forumTopicSubject}}
Dagen idag startet helt normalt..sjefen ringet og vækket mig, kom og hentet meg så hentet vi foder til avlshopperne. jeg fjernet betænnelse fra den ene hoppes øje, så kørte vi ned til gården og fodret flyer, armada og de andre og så ind til byen hvor vi har de andre heste.
Først skulle der muges og så skulle vi køre med 4 af hestene. Jeg kørte Caviar som fandt ud af at hun skulle være rodeohest med vogn på fordi manden med kantklipperen som klippet græsset var MEGET farlig. og sådan gikk det mer eller mindre resten af tiden.
Så senere koliderede jeg med den øverste del av våres tunge stalddør da den var blæst tilbage. det sa BANG og så stod jeg der og gned mig i panden.
så kom jeg op at slos med en spadeXD
og så skulle vi køre endnu engang, jeg skulle køre en hest jeg ikke har kørt før, hun er lidt strid, men ikke så dum. sjefen la sig ind bag mig med sin hest og hesten bangede lige sine tænder tror jeg det var li i min skulder som er gået ud af led to gange. Hesten har gjort det før men denne gang ramte han så jeg ikke kunne holde min hest:S enndte med at jeg ¨måtte køre tilbage til stalden og begynde at fodre.
dette var bare et lille uddrag af min dag..puuha..håper den går bedre imorgen.
hvad har i lavet idag?
sep 2005
Følger: 18 Følgere: 15 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 24
Haha, jeg har mange af den slags dage, det hedder som regel altid - MANDAG´e :-)
Jeg har tabt 750 kr. på Skive Travbane idag, så sammenlignet foretrak jeg nok dine blå mærker i stedet for haha
jan 2007
Følger: 138 Følgere: 132 Heste: 4 Emner: 217 Svar: 2.928
mar 2004
Følger: 51 Følgere: 46 Heste: 13 Emner: 533 Svar: 2.488
ja det vil jeg også hellere:p det må godt nok være surt at miste så mange pengeXD
våres ene hest har gået løp idag..eller det er en finske som ejer den og han ville selv køre for han må køre 1 løp i året for at beholde licensen. sjefen er lit irriteret for hesten har gået to løp og ejeren kører som et svin. så om det blir premie er det ikke kuskens skyld
jul 2004
Følger: 39 Følgere: 37 Heste: 1 Emner: 34 Svar: 280
min uperfekte dag:p