{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

min uperfekte dag:p {{forumTopicSubject}}

Dagen idag startet helt normalt..sjefen ringet og vækket mig, kom og hentet meg så hentet vi foder til avlshopperne. jeg fjernet betænnelse fra den ene hoppes øje, så kørte vi ned til gården og fodret flyer, armada og de andre og så ind til byen hvor vi har de andre heste.

Først skulle der muges og så skulle vi køre med 4 af hestene. Jeg kørte Caviar som fandt ud af at hun skulle være rodeohest med vogn på fordi manden med kantklipperen som klippet græsset var MEGET farlig. og sådan gikk det mer eller mindre resten af tiden.

Så senere koliderede jeg med den øverste del av våres tunge stalddør da den var blæst tilbage. det sa BANG og så stod jeg der og gned mig i panden.

så kom jeg op at slos med en spadeXD

og så skulle vi køre endnu engang, jeg skulle køre en hest jeg ikke har kørt før, hun er lidt strid, men ikke så dum. sjefen la sig ind bag mig med sin hest og hesten bangede lige sine tænder tror jeg det var li i min skulder som er gået ud af led to gange. Hesten har gjort det før men denne gang ramte han så jeg ikke kunne holde min hest:S enndte med at jeg ¨måtte køre tilbage til stalden og begynde at fodre.

dette var bare et lille uddrag af min dag..puuha..håper den går bedre imorgen.

hvad har i lavet idag?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min uperfekte dag:p
  • #2   27. aug 2007
    Haha, jeg har mange af den slags dage, det hedder som regel altid - MANDAG´e smiley :-)

Jeg har tabt 750 kr. på Skive Travbane idag, så sammenlignet foretrak jeg nok dine blå mærker i stedet for haha

• #3   27. aug 2007 Hah, min dag var sgu ligeså nedtur. Lagde ud med at være så morgensyg at jeg måtte blive hjemme. Så får jeg det så bedre & tager op og rider. Så rider Saloma' og jeg, så skvatter hun og lander på siden så mit ben bliver klemt. Så kommer hun op og stå, men min fod sidder fast i stigbøjlen, så jeg hænger der. Uheldigvis har jeg sporer på, så sidder min fod ekstra godt fast. Så panikker hun , og spænder banen rundt med mig efter. Det lykkedes míg så at komme ud af bøjlen, som faktisk er en "sikkerheds" bøjle. Så ´kommer jeg til mig selv igen, og Saloma løber stadig rundt, men pludselig falder hun i tøjlen og skvatter - igen. Hun er nu stokhalt, og dyrlægen siger der er dårlig odds. Fedt.

• #4   27. aug 2007 Wundergeil.dk !

ja det vil jeg også hellere:p det må godt nok være surt at miste så mange pengeXD

våres ene hest har gået løp idag..eller det er en finske som ejer den og han ville selv køre for han må køre 1 løp i året for at beholde licensen. sjefen er lit irriteret for hesten har gået to løp og ejeren kører som et svin. så om det blir premie er det ikke kuskens skyld

• #5   27. aug 2007 har også haft en lorte dag.. men Bugatti redder alle mine dage<3

Kommentér på:
min uperfekte dag:p

Annonce