741 visninger
|
Oprettet:
Animal Listening
Blogger
19. jan 2006 Følger: 296 Følgere: 341 Heste: 3 Emner: 378 Svar: 1.420
Blogger
19. jan 2006 Følger: 296 Følgere: 341 Heste: 3 Emner: 378 Svar: 1.420
Finde landejendom til leje {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg står i den situation, at jeg snart skal til at finde et sted at bo - med mine heste og øvrige dyr. men hvor kan man kigge efter landejendomme til leje? Jeg kender kun heste-nettet.dk men er der andre oplagte steder at kigge?
jun 2011
Følger: 30 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 43 Svar: 1.646
Tænk kreativt med søgeord, da du ikke altid kan slå det op via deres søgemaskiner på Guloggratis og DBA. Facebook, brug søgefeltet. Du vil blive forbavset over hvor meget, der kan findes den vej.
Ellers er Google en mulighed. Der kan du skrive landejendom til leje i den kommune du primært vil søge i. Eller hvis der eks. Jylland, Fyn eller Sjælland.
En anden mulighed er, at melde dig ind i diverse Facebook grupper i det område du søger i og så håbe, der er bid den vej.
En helt anden måde er, at opsøge de steder, der er tilsalg og spørge om de er interesseret i, at leje ud.
Held og lykke.
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 39 Heste: 5 Emner: 134 Svar: 2.290
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.500
...
Hvis du ved, hvad du vil på sigt, så overvej at køb.
Jeg kender ingen med landbrugsejendom, der kunne drømme om at leje ud til folk, der vil holde dyr i større omfang - medmindre de har en meget god grund til at stole på lejer og/eller beholde ejendom på trods af, at de har svært ved at finde udlejer.
Simpelthen fordi dyr slider meget på en ejendom.
Så man vil meget hellere leje ud til folk, der ikke har dyr.
Hunden, der gnaver i dørkarme, katte der hvæsser kløer I trappens træværk, kvæg der klør hornene på murværket, tøsefornærmede hopper, der sparker ind i væggen...
Derfor er udvalget relativt beskedent på lejemarkedet - og som ejer styrer du selv!
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 50 Heste: 4 Emner: 28 Svar: 1.220
Hvis du har nogle gode kontakter i nærområdet eller der hvor du vil flytte til, så brug dem! Det kan være at de kender nogle som kender nogle
Katte, hvis de også kommer ind, bliver meget ofte anset som nogle små monstre der ødelægger alt hvad de kommer i nærheden af, desværre, så hvis du har kat kan det også blive en udfordring.
Og find en mægler i området du vil flytte til (evt. med en radius på x antal km) og forhør dig om der er noget, nogen vil leje ud De har ofte et stort overblik over deres kunder.
okt 2014
Følger: 5 Følgere: 10 Emner: 2 Svar: 10
Finde landejendom til leje