385 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Guud hvor jeg dog tuder.. Guud hvor jeg dog tuder..

Jeg plejer SLET ikke at være sådan en der bliver påvirket af billeder og videoer osv. I hvert fald ikke meget. Men jeg har lige set to videoer herindefra, som havde et budskab klart som en knivsæg. Aajj hvor de dog er sørgelige!!! Jeg fik bare lyst til at rende op og give Asmun det største knus ever. Jeg tænker ellers næsten ikke på andet end vores forhold, som er blevet så godt så vi kan telepatere. Men alligvel... uhha smiley Se dem her:

Nummer 1: http://hestegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=7334
Nummer 2: http://hestegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=7565

Se dem...

Mvh Røsle

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Guud hvor jeg dog tuder..
  • #1   9. aug 2007 Hesten tænker jo slet ikke sådan? o_O

• #2   10. aug 2007 Allimac: hvem siger det :S

• #3   10. aug 2007 Molle
    Ikke andet end det er urealistisk..

Hvorfor ikke? (sidste besked)

Jyl
    Hesten er et dyr ? Selvfølgelig tænker den ikke i de baner som der bliver sagt i den slags videoer

• #5   10. aug 2007 vi kender ikke til hesten, om dens tanker.. så jeg kunne godt se at det evt. var realistisk. dog lidt overdrevet s:

kom også selv til at tude over dem d;

• #6   10. aug 2007 Har set dem før ^^ så gider ikke lige se dem igen.. Græd ikke over dem, men synes bestemt den første har et rigtig godt budskab.. Efter min mening kunne nummer to godt være undladt smiley

Mht. hestens tankegang, ja sådan tænker den nok ikke, men hvis man kunne lave en film med den nøjagtige måde af hvordan hesten tænker, Hvis og så fremt den egentlig tænker, så ville vi nok ikke være lige så meget i stand til at få det klare budskab..

Nummer 1 film er god smiley

• #7   10. aug 2007 Line
    Er skam ikke negativ.. ?
    Til at få folk til at forstå.. hmm..
    Hva med: Til at få små piger til at tro at hesten virkelig tænker sådan, og begynder så at behandle den som et menneske og derfor behandler den forkert?

• #8   10. aug 2007 Fuuck ´jeg tuder tænker på om santos nu ioz elsker mihqm undskyld vis dir er stave fejl emn akn ikke se for tørre:(

• Frk. Dyr
    Frk. Dyr Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 54 Følgere: 56 Svar: 1.279
    #9   10. aug 2007 Sjovt nok... Tænkte jeg på sidste gang jeg så Beauty... smiley Den måde hun vrinskede, da jeg forlod stalden for sidste gang.. For ikke at se hende i meget lang tid...
    - Selvom sangen gjorde mig mere ked af det...

<i> Ashley.

• #11   10. aug 2007 Molle
    Hmm evt ikke ....

• #12   10. aug 2007 enig med Molle .. smiley

• #13   10. aug 2007 Enig med mig selv xD

• #15   10. aug 2007 Hej :O)
    Jeg er enig med at heste er dyr, men det er vi jo også ;O)
    Og vi har da følelser ;O) så hvorfor skulle de ikke ha det, de er da trods alt større end vi er ;O)
    Ja, de lever mere med/efter deres instinkter, det har vi også gjort, men vi har desværre glemt de fleste ;O)
    Måske vi skulle prøve at åbne lidt mere for vores, og se hvad der sker ;O)
    Måske er der nogle ting vi bedre kan forstå ;O)
    Mvh.

• #16   10. aug 2007 Jeg vil give Camilla 100 % ret..

Jeg synes at hesten skal behandles som et dyr, men stadigvæk som en ligemand. Man skal ikke føle sig over sin hest, eller bossen i forholdet, men man skal sammarbejde og være lige gode om det ;D

• #17   10. aug 2007 Ja, men nu skal man tænke på at denne video er lavet som en hest, der tænker "menneske-agtigt". Heste tænker jo nok ikke sådan pga. den temmelig lille hjerne (xD), men sådan er videoen jo heller ikke lavet (:

Kommentér på:
Guud hvor jeg dog tuder..

Annonce