{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Hvem....? Mig ?.... Nej da..... Uopdragen kat..... {{forumTopicSubject}}

Godt nytår til alle HG’er smiley

Alle som kender lidt til mig ved at jeg har rimelig velopdragne heste i stalden.

Men i dag blev jeg mødt af dette syn oppe på mit kontor, hvor min
(m..-) kat af Gilbert havde en fest for sig selv smiley
Det “bedste” var at han tydeligvis ikke havde nogen som helst ide om, at “moaren” kunne blive muggen over at han “myrdede” lammeskindet smiley

Nåååå behøver jeg at sige, at han røg ud på “røv og albuer” - ud i blæse- og regnvejr - så kan han lærer det smiley

Andre med “hvem....mig....? nej da...” typen af kæledyr smiley

Mvh Charlotte

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem....? Mig ?.... Nej da..... Uopdragen kat.....
  • #1   2. jan 2020

profilbillede
  • #2   2. jan 2020 smiley smiley smiley smiley

• #3   2. jan 2020 Dumme kat smiley

Min hest viser det sjældent i sit udtryk, men han ved udmærket godt hvornår han har gjort noget forkert. Spiser han noget han ikke må (åd engang noget med gavebånd på, tror i lige jeg var tosset en søndag!), så løber han straks væk fra mig. Det er ikke noget han ellers gør.
    Hvis han går løs i stalden forsøger han også at liste væk hvis jeg vender ryggen til, så han kan gå ud til græsset. Han sætter først tempoet op hvis jeg er lige ved at få fat i ham. Det er dog ikke lykkedes ham endnu at stikke af for alvor på den måde, men jeg sværger: Hesten øver sig på at liste!

• #4   2. jan 2020 Saga bærer rundt på sko.
    Man er vel halvt cocker??

Hun elsker at lege med bold, finde grene og gnave i både gnaveben og pinde.

Hvad er en stilet?
    Det er da en sko med indbygget pind.
    Sæt IKKE dine pæne sorte sko frem dagen før du skal noget vigtigt, som fx vidne landsretten i den anden ende af landet.
    Sådan noget har hunde ikke forståelse for.

Stiletter smuglet ud i haven og gnavet i den indbyggede pind...
    Gæt hvem der ledte efter sko PÅ DAGEN på vej ind til landsretten??
    Naaah...

• #5   2. jan 2020 Min ene hest Power Girl er ekspert i at snige sig til, at få mulen ned i Livas spand og æde løs. Jeg sværger, hendes hoved kan komme i en sprække på 2 cm. Jeg kalder hende Snigende Mule, eller Snabel Mule smiley
    Hun ser også fuldstændig uskyldig ud, Hvem? Mig? Aldrig om jeg kan finde på sådan noget, når jeg kommer hende i forkøbet og skælder ud over hendes narestreg, så kigger hun væk og ser meget optaget ud. Gætter på, hun lader som om hun har fået øje på noget langt væk smiley
    Lige nettop ekstra foder mangler hun nemlig slet, slet ikke. smiley Selvf syntes hun selv, hun får aaalt for lidt, at spise. Så jeg skal være lige ved siden af, når Liva spiser. Ellers får hun alt for lidt mad og Power Girl alt for meget.

• #6   2. jan 2020 NØØØJ! Det gør mine også, i samme materiale! Jeg kom hjem en dag og tænkte FUCK! har de slået hinanden ihjel, for det lagde virkelig i HELE køkkenet. Så trak jeg stolen ud, nej nej det var bare den lille der har pelset tæppet smiley

• #8   2. jan 2020 Haha åh nej da!! smiley

Sådan nogle dyr har jeg også... To af faktisk. Mine to hunde. Den ældste er heldigvis faktisk holdt op - han har vist givet opgaven videre - men her blot en brøkdel af det, jeg har oplevet at komme hjem til smiley Det er ikke så let at smide hundene på røv og albuer, men jeg skal da gerne erkende, at det ikke er hver dag, at de får et lækkert tyggeben! smiley

profilbillede
  • #10   3. jan 2020 Ha ha ha ha ha hold da op nogle hunde smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

Og så bliver man lige pludselig glad for at det kun var et lammeskind Gilbert myrdede smiley

Moralen lyder til at være, at hunde “hærger” mere “seriøst” - om det er stilet-kødben, eller hvor meget jord er der i en potteplante, mens heste åbenbart er de “mad-fikserede uskyldigheder”, og katte åbenbart har præferencer for lammeskind smiley

Jeg kan dog byde ind med en toiletrulle også - her var det den gang Gizmo som var legebarnet, og det gider han (heldigvis) ikke mere smiley

Men generelt utroligt så uskyldigt blik dyr kan have smiley

Mvh Charlotte

profilbillede
  • #11   3. jan 2020 Fik jeg sagt, at vi har en kurvekommode til sutsko??

Får Saga fat i sutsko eller bamser, lægger hun lige så sødt og gnubber / vasker dem - man skulle tro hun lavede yngelpleje.
    Men når hun når til en syning, gnubber hun med fortænderne og piller lige så stille syninger op og plukker alt fyld ud af bamser.
    Filtsutsko kan hun efterhånden lade være.
    Som hvalp plukkede hun bare alt filt af. Er dine sutsko lavet af massiv fåreuld - filt, er der ikke meget tilbage.

• #12   4. jan 2020 Mine hunde lavere aldrig ulykker smiley
    Bortset fra vores 13år gamle tæve, der jævnligt tog livet at en hundekurv...
    Jeg trode naivt at det blev bedre, når hun blev ældre - men nej.
    Sidst kurv hun tog livet af, da var hun 13 år og 3 måneder.

profilbillede
  • #13   4. jan 2020 Hehe, det er bare fantastisk med sådanne dyr smiley
    I december havde vi et juletræ der var købt med en ret så ustabil fod, så det stod og balancerede usikkert. Da vi så lukkede vores kat ind sagde jeg til manden: "Jeg siger et 12 minutter". Han kiggede forvirret på mig, hvorefter jeg fortsatte: "Hvor lang tid tror du der går før Murphy vælter træet?". Han sagde 17 minutter. Der gik 5 smiley

Jeg har også boet med en ballade-lømmel af en anden verden i 10½ år, og ja, der har dæleme været mange episoder som splittede bleer, tømte skraldespande og i dén dur.
    Men den sjoveste var nok da jeg kom hjem og fandt hende sådan her (se billede).
    Der var dog ikke meget "Hvem....? Mig...?"...Det var nok mere et "Det var fa'me på tide du kom hjem slave! Få den AF! NU!". Bedøm selv - filmede episoden: https://youtu.be/PgCLGtAD1_I

profilbillede
  • #14   4. jan 2020 Ha ha ha ej sikke nogle fantastisk historier smiley

Og helt sikkert - vi ER slaver, ikke ejere smiley

Mvh Charlotte

• #15   4. jan 2020 Min kat har det med at spræde garn ud over det hele, dog mest hendes eget. Og på dette billede har hun også revet dugen ned. Det sker ind imellem.
    Vi havde et meget lille juletræ da vi ikke holdt jul hjemme. Det prøvede hun at daske stjernen af.
    Hun er er 2 år og indekat, så hun leger meget, og noglegange fører det til mus og garn i hele huset. smiley

profilbillede
Kommentér på:
Hvem....? Mig ?.... Nej da..... Uopdragen kat.....

Annonce