391 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Ny Sony Compact Ny Sony Compact

Hej Hg.

Min datters tlf har gået i stykker, og min tlf er over 2 år gammel, og min GPS virker ikke mere.. smiley Jeg tænkte så at hun kunne få min, og så købte jeg ny.. Men jeg er slettes ikke inde i mobil moden, hvad der er nye modeller, hvad de kan osv.. Men mange af Jer er jo unge og up to date så I kan med garanti hjælpe mig smiley
Det skal være en Sony Compact.
Den skal have plads til maaange billeder og et rigtig godt kamera samt en god GPS smiley
HIT ME! smiley
Hvis I ved om en anden tlf der kan noget særligt mht GPS og kamera, så fortæl hvilken, men kravet er at den skal være lille! Gider ikke de store lokum smiley
Billede er bare et jeg tog i aftes, og det ligner noget der er malet.. Så lidt sjovt smiley

Mvh TT

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny Sony Compact
  • #1   31. dec 2019 Sidste år gav jeg og min kærestes døtre ham en ny mobil. Samsung Xcover 4. Den tar ok billeder, har trafik kamara / video optager og GPS. Det er en håndværker model og go holdbar. Offer et panser glas til en evt ny mobil. De hjælper godt, hvis man taber mobilen.

• #2   31. dec 2019 Det er ikke mig der taber.. Og mig der skal have en evt ny smiley men ja panser glas er godt smiley Det skal ikke bare være et ok kamera.. Det skal være prima da det jeg har på mobilen nu er rigtig godt, og skal i hvert fald ikke have noget dårligere smiley

Mvh TT

• #3   31. dec 2019 De fleste moderne telefoner lever op til samme tekniske specifikationer ift holdbarhed ift vandtæthed, modstand mod støv osv.
    (Jeg læser meget op på den slags, da jeg er hård ved mine telefoner. Lige fra at tabe det ned i kagedej til tur på stranden. )

Du skal bare tilføje panserglas og et ordentligt cover.
    Så holder de fleste til et hesteejerliv.

• #4   31. dec 2019 Jeg har netop købt en Huawei p30
    Jeg er forbavset over hvor godt kameraet er, samt pladsen.
    Jeg driver det meste af min virksomhed fra telefonen, og den kører bare, super hurtig, masser af plads, super kamera med mange gode indstillingsmuligheder. 40 megapixels, 3 bag kameraer og ét front kamera.
    Den vil jeg gerne anbefale. :):):D

• #5   1. jan 2020 Hvis den skal være lille er sony bedste bud. Jeg var igennem mange modeller, da jeg skulle have ny, men alle var alt for store til min smag.

Jeg har en sony xperia x compact og er virkelig glad for den. Godt kamera, lille og handy, hurtig og masser af plads på sd-kort.

• #6   1. jan 2020 X compact, er den nyere end XZ3 Compact? smiley

Mvh TT

• #7   1. jan 2020 Jeg kender ikke xz3 compact, men valgte x fordi den er den mindste de laver. Jeg er hysterisk med at min mobil skal være smal, for ellers ryger den ud af hånden på mig hele tiden. Fravalgte xz2, da den er bredere end x. Xz3 er nok samme historie.

• #8   2. jan 2020 Xperia XZ2 Compact.
    Jeg har XZ2, og den virker fint, billederne er osse fine.
    Og betydelig bedre end det "malede" billede.
    Ved ikke om den er lille nok.
    Det med pladsen styrer du jo selv, du putter bare et kæmpe kort i.

• #9   2. jan 2020 Sorte Slyngel - Det malede billede er ikke normalt smiley her er den normale billedkvalitet på min XZ1 compact smiley

Mvh TT

profilbillede
  • #10   2. jan 2020 Dette har min mobil taget.
    Det er self ikke en SLR, så man ka ikke få lov, at styre alt.
    Men kender man en mobils begrænsninger, kommer man et godt stykke.

profilbillede
Kommentér på:
Ny Sony Compact

Annonce