{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.324 visninger | Oprettet:

Julegaver :-) Hvad fik I? {{forumTopicSubject}}

Ja vi holdt juleaften her hjemme i går da børnene fejrer hos deres far i år, så jeg har allerede åbnet mine gaver smiley Jeg har været så heldig at få: - Kari Traa Superundertøj af mine søstre, så nu har jeg endnu et til at holde mig varm i skoven. - Parfume og gavekort til Moore fra børnene. - Knive og chokolade fra min arbejdsgiver. - Min søn har lavet en brødkurv til mig i min yndlingsfarve smiley - Penge fra min far og min farmor som skal bruges til skovkort. - En regnjakke (som desværre var for lille) og nogle olier af børnenes farmor.

Det aller bedste er dog at se børnene så glade for de gaver de fik smiley En rigtig god Jul til Jer alle fra mig og Den røde Ferrari. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julegaver :-) Hvad fik I?
  • #1   24. dec 2019 Visse mennesker snyder ikke...

Ser Mr Bean og griner med familien, mens min ene bror laver sovsen.
    Det er meget traditionelt.
    Juletræet står i den bagerste stue, "den fine stue", og døren åbnes først efter vi har spist.
    For hver år er juletræet smukkere end nogensinde før....

Min mands familie går fuldstændig gaveamok.
    Så, der kommer en lang opdatering senere.

• #2   24. dec 2019 Men, julemirakel.
    For første gang har jeg parteret and!

profilbillede
  • #3   24. dec 2019 jeg fik sørme min helt egen tlf med tlf ?? håndklæder, en mini foodprocessor, parfume, få men rigtig gode gaver smiley

• #4   24. dec 2019 Hej gode gaver i fik
    Mange år siden jeg har været så glad for gaver her
    Jeg fik kødhammer - fiste kost- termokrus- hovedpude ( desvære skal den byttes en kalender- sådan til at sætte min mobiltelefon i bilen
    Af John og dyr Ja selv bilen var der en ting fra ??????
    Af en kollega fik jeg en udendørs lanterne
    Min chef gav mig et træ spækbræt og 500 kr
    Meget glad for alle ting
    Det gik godt det hele selv om vi er alene
    God jul fra Annette

• #5   24. dec 2019 Fik rigtig gode gaver!

1 x gavekort til matas
    1 x gavekort til Imerco (sammen med kæresten)
    En Bluetooth adapter til bilen
    Hestemassage af Bettina Hvidemose bog
    Iron Man 1-2
    Captain America 3
    Captain Marvel
    Ant-Man and the Wasp
    200kr (sammen med kæresten)
    Et års abonnement på fitness
    en gulvvasker
    Og så fik jeg sgu en ny mobil af min kæreste o:

• #6   24. dec 2019 I dag har jeg holdt jul sammen med min far, min lillebror, min fars kæreste, hendes datter og datterens kæreste. Jeg har fået et par fede bukser, 3 haveredskaber fra Fiskars, kost fra Fiskars og en Felco 2 beskærersaks. Og så har jeg fået et nyt sæt vinterdæk til min bil af min far, det er dog lidt tid siden jeg fik dem.

Imorgen skal jeg holde jul sammen med min mor, hendes kæreste og min lillebror smiley

Vi har haft en rigtig rigtig dejlig aften, og er klar på at fortsætte den imorgen. Vi har fået traditionel julemad, med sovs, brunede og alm kartofler, flæskesteg, and, fars (lavet inde i anden), rødkål og chips. Jeg er så vegetar og har fået dejlig fredsfisk smiley

• #7   25. dec 2019 dejlige gaver i har fået!
    Min mand og jeg har holdt jul med mine forældre, vi fik gås med brune, hvide kartofler, sovs, rødkål og chips og selvfølgelig risalamande til dessert. smiley

Jeg (vi) har fået 3 Bitz skåle, 2 Bitz fade, en stor Bitz skål, Bitz ovnfaste fade, Bitz vase, 8 LED lys, en robot støvsuger, gavekort til IKEA.
    Så har jeg fået en back on track hue til at have under ridehjælmen, en flaske vin, og af min chef 300 kr. til at vælge en julegave for. Det skal jeg så ind og kigge hvad det skal være smiley
    Vi har begge en lidt lidt stor familie så der er mange gaver og især i år synes jeg at det var helt vildt!
    Vores hund har så fået 6 gaver også, så hun har rigtig hygget sig med nye bamser :)<3
    Rigtig glædelig jul til jer alle!

• #8   25. dec 2019 Nu har jeg også lige haft 18 års fødselsdag den 20. så jeg har fået ret mange gaver;)

Jeg har fået en masse Bitz skåle (nok til at jeg har mistet overblikket) , 10 Bitz krus, 10 Bitz frokosttallerkener, 4 Bitz middagstallerkner, Bitz bestik til 4 personer, Bitz fade.
    Greys anatomy sæson 1-14
    Tegneting, penge, nogle smykker og en breyerhest

• #11   25. dec 2019 De der Bitz-ting er godt nok blevet populære, dem fik min bror også en masse af smiley

Jeg fik noget flot stof til nogle syprojekter næste år
    Et historieblad (nok mere forsinket adventsgave)
    2x blender/juicer hvor den ene skal byttes
    En kontorstol
    En dekorativ æske
    Koncertbillet

Og så et gavekort på 500kr fra min arbejdsplads, til min arbejdsplads smiley Ved ikke helt hvad jeg skal købe, så det bliver nok bare et par lammeskind ligesom sidste år xD Dem kan man aldrig få for mange af!

• #13   25. dec 2019 Glædelig jul allesammen smiley
    Ingen gaver her - det bruger vi ikke så meget i julen. Vi giver og får i løbet af året som vi lyster og hvis nogen mangler noget. Vi mangler intet og synes vi har et fantastisk priviligeret liv.
    Min mands familie går noget mere op i det, men han er heldigvis mere til min model. Vi køber til hans mor ellers er en hvis herre løs i laksegade.
    Vi har ingen børn (menneskeslags i hvertfald smiley ) og niecer og nevøer får når vi ses, oplevelser, ting de ønsker sig osv.
    Jeg får dog stadig som voksen pakkekalender af min mor smiley noget jeg virkelig sætter pris på og nyder i fulde drag og jeg laver en til min morfar hvert år.
    Ellers gør min mand og jeg ikke så meget ud af julen, vi tager gerne på ski, hvis vi kan slippe afsted med det og har i de snart 21 år vi har holdt jul sammen holdt hjemme eller på farten/ferie alene og en sjælden gang med familiemedlemmer som ikke har haft bedre ting for smiley

• #14   25. dec 2019 Jeg har fået et guld armbånd, parfume, barefoot ridegrime samt barefoot physio lammeskind sadel, fik også en bog ang kommunikation med dyr, penge, powerbank, og sengetæppe og schleich heste smiley

• #15   25. dec 2019 Ice-vibe gamacher smiley
    Et hvidt Lemieux Dressur underlag (det forpligter)
    2 perlekæder med kulørte perler.
    En flaskeprop
    Og EA cremer
    Alt i alt dejlige og brugbare gaver.

Glædelig jul til jer alle.

• #16   25. dec 2019 Spændende at høre hvad andre har fået smiley
    Jeg har selv fået:
    2x langærmede bluser
    1x t-shirt
    1 par bukser
    2 par ridebukser
    1 hvid stævnebluse
    Vinterjakke til at ride i
    Nye thermoridestøvler
    2x Sengetøj
    Perfume fra arbejdet
    Chokolade fra arbejdet
    Penge
    Lotion/showergel til kroppen
    Et par øreringe
    Og noget jeg helt sikkert har glemt smiley

• #17   25. dec 2019 Jeg tror det er længe siden jeg har fået så mange gaver som i år. Men nu har jeg jo også fået mig en svigerfamilie der også mener jeg skal ha gaver smiley

Jeg har fået:
    300 kr til H&M fra min bror og svigerinde.
    300 kr til Kolding storcenter (ender nok også med at blive brugt i H&M!) fra min gode veninde.
    Harry Potter 4-7 af min kæreste. Med det originale (for mig smiley ) omslag, så de har ikke været nemme at skaffe. Han har virkelig oppet sig, og har haft fat i gyldendals bogklub og alt muligt. Det resulterede i at Fønixordenen, Halvblodsprinsen og dødsregalierne er helt nye, og aldrig blevet læst. Den knægt altså smiley
    Så har jeg så fået Harry potter 4-6 af min søster, hendes kæreste og min niece også, haha. Så står desværre med 3 Harry Potter bøger der skal sælges videre. Men tanken er så god. smiley Derudover gav de mig også en bradepande med låg!
    Ægte lammeskind i sort, samt et tæppe fra min svigerfamilie.
    Sodastream maskine + 3 flasker + syrepatron fra min elevplads.
    Og så fik jeg en ny ridehjelm fra mine forældre + hesteguf til Hope. smiley

Fælles med min kæreste fik jeg så også sengetøj + lagen og en kaffekværn. Det hele går op i kaffe efterhånden herhjemme bare pga min elevplads smiley smiley

• #18   25. dec 2019 Åh min hest er blevet møgforkælet igen i år smiley
    Min mand har hørt mine ønsker/brokken og dælme om han har købt:
    Magnetdækken med hals
    Acavallo Seat saver ny model til dårlig ryg
    Og så har han af eget initiativ tænkt at hun skulle have et insektdækken, da hun ikke tåler insektspray mere smiley
    Glæder mig så meget til at få det prøvet på hesten smiley smiley smiley smiley smiley smiley
    Så er jeg blevet møgforkælet af min mor/svigermikanik/aflastningsknægten
    Kop med sjov citat
    500kr
    Halstørklæde
    Badeshampoo/lotion sæt
    Makeup fra lancöme (mascara,eyeliner,øjencreme)
    Hårkur
    Grydesæt med låg
    Så fine gaver hver og én smiley love it.

Vi fik and og steg igår med tilbehør af brun sovs og brun/hvid kartofler smiley
    Idag holder vi en lille julefrokost sammen, som består af ål med scramble, laks, æg med rejer, fiskefilet, kryddersild, karry sild smiley som vi skal igang med at lave om lidt.

• #19   25. dec 2019 Jeg har haft en dejlig juleaften med min far, hans kæreste, hendes familie, min farmor, min mor og min kæreste smiley

Har fået:
    Faux fur vest med hætte
    Mikroovn (Fællesgave til min kæreste og jeg)
    Sokker
    T shirt
    CT trøje med høj hals
    Chanel parfume
    300 kr
    800kr (fælles med min kæreste) så vi endelig kan hente vores nye spisebord smiley

Er meget glad for alle gaver, min kæreste ligeså, men jeg har haft ret meget optur over den mikroovn, haha

• #21   25. dec 2019 Vi fik verdens bedste andsteg, den bedste jeg endnu har smagt. Min kæreste er en ørn i køkkenet. smiley
    Vi er ikke på julegave med så mange, men jeg fik de fineste julegaver, endda en fra begge heste og katten smiley en smuk halskæde fra Pilgrim.
    Af kæresten fik jeg flotte vinter støvler, en fin Pilgrim ring, gavekort til min yndlings tøj butik, fik også gavekort til samme butik af begge hans døtre. Af børnebørnene fik vi flotte billeder smiley
    Så alt i alt kun dejlige gaver.

• #22   25. dec 2019 Lidt her og lidt der, du smiley
    Ting jeg er meget glade for, som helhed og ikke som enkelt genstand. Men mest af alt selve aftenen smiley

• #23   25. dec 2019 God jul

jeg fik ikke så mange gaver i år. men her er de

en nøglering med en plys kaninhoved
    et par sorte bukser
    nattøj
    makeupsæt
    parfume
    en børste til vådt hår
    hårspænder + elastiker
    oplevelsegavekort til biograftur
    julelantane fra hestene

Ikke nogen hesteting i år. Har simpelhen ikke manglet noget. Venter til der bliver udsalg.

• #24   25. dec 2019 Jeg er meget glad for mine gaver. Jeg har sat mit budget ned, men bliver dog ved med at få fine gaver af andre smiley

Støvsuger
    Disney klassiker
    Sovseske
    Slap-wrap reflekser (hest og jeg bruger dem på dyr)
    Trykke-bamse/røre-føle-fidget-dimmer
    Vinprop (har jeg ønsket mig lææænge)
    "tegneserie", Forvandlingen af Kafka, dansk illustrator
    Chokolade
    Morgenkåbe
    Toilettaske
    Kontorstol, meget specifikt udseende er ønsket, dog med valgfri mærke, de er frygtelig dyre, men det er dog en kombineret jul-/25-års-/svende-gave

• #25   25. dec 2019 Vi holdt en meget stille voksen-jul kun med mine forældre. Ret fedt, for så kunne vi bruge lang tid på maden og bare tage det stile og roligt.

Gaverne var lige hvad jeg havde ønsket mig
    - en lang, varm, vandtæt frakke
    - en kort dynejakke
    - en RC kop med mit forbogstav
    - en trådløs anordning til bilen
    - en hue til under ridehjelmen
    - pudder og mascara

• #26   25. dec 2019 Jeg fik helt umanerligt mange gaver i år smiley

Både et Bitz-fad, elkedel, bageskål, hvidløgspresser, forklæde, opvaskebalje - jeg flyttede hjemmefra 1. december sidste år og føler mig pludselig meget voksen smiley
    Og så en weekendtur i sommerhus incl hest sammen med en veninde smiley

Men den bedste gave var nok at se min morfar, som efter en hjerneblødning for 5 år siden har fået mas via hhv sonde, og ellers gratin (blendet mad), sidde og guffe min kusines hjemmelavede mad uden at fejlsynke!

• #27   25. dec 2019 Jeg fik en bordopvaskemaskine smiley !! Mega fedt når man ingen har haha
    Så fik jeg ekstern, undertøj, gavekort, lys til løsdriften, fiskars saks til Zindis man (fjordhest) og lidt andre fine ting ?? er mega tilfreds.
    Og tøserne fik tre poser godbidder ar mor smiley

• #28   25. dec 2019 Har fået en masse dejlige gaver:

Billet til hingstekåring
    Kingsland termo leggings
    Vinterjakke
    En ring
    Lyngby rohmbe tallerkner
    Et billede min datter har lavet (fælles med min mand)

Det bedste at det hele var at vires datter pakke sine gaver ud, og se hende lege med det idag smiley

• #29   25. dec 2019 Gaverne er der ikke ret mange af i min familie - jeg får af søster, far, mor og mormor og morfar smiley
    Nu da jeg så også har kæreste har jeg også fået af ham, og hans familie har også nogle gaver til mig, så det er da lidt ekstra end hvad man er vant til smiley

Men har indtil videre fået:
    - Komperdell Ballistic sikkerhedsvest
    - Equipage ridebukser i bordeaux
    - 300 kr.
    - Catago FIRTech staldgamacher

Og så venter som sagt gaver fra svigerfamilien endnu smiley

Men jeg er meget glad for alt det jeg har fået i år, særligt vesten har jeg sukket efter længe, da min anden sikkerhedsvest efter snart 6 år må give op. Den har aldrig været udsat for fald, men stoffet er simpelthen ved at sprække flere steder og har også steder der er huller, og så er lynlåsen udskiftet for nogle år siden smiley

• #30   26. dec 2019 Dejlig gaver i har fået smiley
    kæresten og jeg fejrede jul sammen med mine forældre og vores hunde smiley

Min kæreste og jeg fik en masse fælles gaver fra hans side af familien
    -Masser lamper fra Ikea
    -Gavekort til Ikea
    -To sjove opvaskebørster
    -Gavekort til cafetur

jeg fik også nogle gaver for mig selv smiley
    -Et lækkert smykke fra Pilgrim
    -En hæklet nøglering som er formet som en hestesko med en firkløver
    -En rygsæk med et print på , af mit ynglings band ( Gorillaz)
    -Billetter til Ørkenens sønner

Og så havde hele min familie og kæresten slået sig sammen om et Casio piano/keyboard til mig! smiley smiley smiley smiley smiley smiley

• #31   26. dec 2019 åh jeg har fået lidt af hvert..
    Bestik, et par små skåle, noget thermoundertøj, og 3 kugler til juletræet fra min skønne nevø som han helt selv havde valgt smiley

Men den bedste købte min mand og jeg til os, ponyerne og gården den 1. december - en skøn ponypige smiley

For mig er det allerfedeste ved Juleaften at have en hyggelig aften og se folk pakke gaver op som de bliver glade for smiley

profilbillede
  • #32   28. dec 2019 Jeg fik en ny vinter frakke, bukser og trøje ( alt skal byttes), en bog ( mor fortæl, som skal retur til min datter) og et lokumsbræt

• #33   29. dec 2019 Lyder som om at i alle har haft en dejlig aften, det samme her smiley
    Af gaver fik jeg:

Gallabillet til hingstekåring
    BOT knæbind
    BOT nakkevarmer til hest
    Michael Kors taske
    Gavekort til Change
    VisseVasse plakat
    Velour puder til sofa
    Plaid til sofa
    Mascara
    Lysestager
    Pyntedims