{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

peppa P
peppa P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Produkt til min OSO {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg har virkelig et problem, da jeg ikke ved hvad jeg skal lave som produkt. Jeg skriver om psykolog, og skal bruge et produkt til det.
så hvis i har en ide eller to, må i meget gerne skrive dem:)
tak på forhånd:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Produkt til min OSO
  • #1   15. dec 2019 Psykologi inden for et bestemt område? smiley

• peppa P
    peppa P Tilmeldt:
    dec 2019

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   15. dec 2019 Klinisk psykolog

• Miramare
    Miramare Tilmeldt:
    dec 2019

Følger: 1 Svar: 1
    #3   17. dec 2019 Kan et produkt være et interview f.eks. med en psykolog eller en anden inden for sundhedsvæsenet?

• #5   18. dec 2019 Godt spørgsmål.
    Jeg forstår virkelig ikke OSO-opgaven og da slet ikke kravet om produkt. For mange uddannelsesretninger kan det være virkelig vanskeligt at finde på et produkt, der giver mening. Og selv om den uddannelse man søger arbejder med håndgribeligt materiale, evt. en håndværkeruddannelse, så skal man jo først lære at lave tingene under selve uddannelsen.

Jeg kan se på youtube, at mange laver en lille video. Måske kan du lave en lille video, hvor du præsenterer selve uddannelsen. Der kan du så have korte interviews med nogle, der allerede er studerende og evt. undervisere på uddannelsen. Sådanne små videoer har DPU (de pædagogiske uddannelser) på Aarhus Universitet lavet - måske kan du finde inspiration i dem, hvis det er noget for dig, og så kan du lave en lignende for psykologi.

Her kan du se dem fra DPU:
    https://www.youtube.com/results?search_query=kandidat+dpu

Jeg fandt også lige den her, som må være fra en psykologi-studerende på Aalborg Uni. Hvis du søger "psykologi uni" kommer der flere små klip frem af forskellige typer.
    Ret sjov:
    https://www.youtube.com/watch?v=p83VLX4XBsw

• #6   18. dec 2019 Måske lave noget der ligner en hjerne, og så gøre et eller andet ved det måske sætte nogle ord på, eller skrive på hvad de forskellige dele af hjernen har at gøre med de forskellige følelser.

• #7   19. dec 2019 Da jeg skrev OSO opgave skrev jeg om dyrlæge (og nu læser jeg til dyrlæge, så den holdt da stik smiley ) og mit produkt var dels en film af en dyrlæge der raspede tænder og svarede på nogle spørgsmål, og så havde jeg taget min hund med til fremlæggelsen og viste en standard sundhedsundersøgelse på ham smiley

Jeg ved godt dit emne slet ikke er det samme, men måske du kan få nogle idéer til et produkt - jeg havde jo noget ala. et interview med en dyrlæge med som noget af mit, så prøv at spørg din lærer om du må lave sådan en video med en psykolog, eller om din lærer har nogle idéer til produkt smiley

Kommentér på:
Produkt til min OSO

Annonce