467 visninger
|
Oprettet:
Produkt til min OSO {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Jeg har virkelig et problem, da jeg ikke ved hvad jeg skal lave som produkt. Jeg skriver om psykolog, og skal bruge et produkt til det.
så hvis i har en ide eller to, må i meget gerne skrive dem:)
tak på forhånd:)
apr 2008
Følger: 131 Følgere: 128 Heste: 5 Emner: 623 Svar: 4.637
dec 2019
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
dec 2019
Følger: 1 Svar: 1
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 120 Svar: 2.323
Jeg forstår virkelig ikke OSO-opgaven og da slet ikke kravet om produkt. For mange uddannelsesretninger kan det være virkelig vanskeligt at finde på et produkt, der giver mening. Og selv om den uddannelse man søger arbejder med håndgribeligt materiale, evt. en håndværkeruddannelse, så skal man jo først lære at lave tingene under selve uddannelsen.
Jeg kan se på youtube, at mange laver en lille video. Måske kan du lave en lille video, hvor du præsenterer selve uddannelsen. Der kan du så have korte interviews med nogle, der allerede er studerende og evt. undervisere på uddannelsen. Sådanne små videoer har DPU (de pædagogiske uddannelser) på Aarhus Universitet lavet - måske kan du finde inspiration i dem, hvis det er noget for dig, og så kan du lave en lignende for psykologi.
Her kan du se dem fra DPU:
https://www.youtube.com/results?search_query=kandidat+dpu
Jeg fandt også lige den her, som må være fra en psykologi-studerende på Aalborg Uni. Hvis du søger "psykologi uni" kommer der flere små klip frem af forskellige typer.
Ret sjov:
https://www.youtube.com/watch?v=p83VLX4XBsw
jun 2016
Følger: 1 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 56 Svar: 438
nov 2009
Følger: 85 Følgere: 100 Heste: 10 Emner: 225 Svar: 5.276
Jeg ved godt dit emne slet ikke er det samme, men måske du kan få nogle idéer til et produkt - jeg havde jo noget ala. et interview med en dyrlæge med som noget af mit, så prøv at spørg din lærer om du må lave sådan en video med en psykolog, eller om din lærer har nogle idéer til produkt
Produkt til min OSO